خرید بهترین تبلت های گرافیکی ۲۰۲۱

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین تبلت گرافیکی 2021

خرید بهترین تبلت گرافیکی ۲۰۲۱ سخت تر از آن چیزی است که ممکن است انتظار داشته باشید. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد و حتی وقتی نیازهای خاص و بودجه خود را در نظر می گیرید، احتمالاً خواهید دید که چندین گزینه مناسب در دست دارید

این راهنما برای کمک به هنرمندان و متخصصانی که به دنبال ارتقا سیستم خود هستند  و یا تازه کارهایی که در دنیای تبلت های طراحی کاملا مبتدی هستند، ارائه شده است. در اینجا برندهای متفاوتی را مشاهده خواهید که مهارت ها، قیمت و تولید کنندگان را مد نظر داشته و به بررسی و معرفی آن ها اقدام شده است. می توانید برای خرید این محصولات از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

برند Wacom که رهبران بازار در این زمینه به حساب می آیند و رقبایی مانند XP-Pen و Huion در حال تولید تبلت های خارق العاده با قیمت طراحی شده هستند، بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن محصولات آنها و البته بودجه خود انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند جی بی ال JBL

اگر می خواهید تبلت شما کمی بیشتر از عملکرد به عنوان صفحه گرافیکی داشته باشد، در حال حاضر بهترین iPad را برای طراحی در نظر بگیرید که البته هزینه دارد، اما قطعاً می تواند کیفیت عالی را ارائه کرد و ارزشش را داشته باشد. با یک قلم چند منظوره و انبوهی از برنامه های طراحی در اختیار شما ، بدون شک یک iPad یک ابزار قدرتمند برای هنرمندان است.

بهترین تبلت گرافیکی 2021

بهترین تبلت های گرافیکی در حال حاضر

Wacom Cintiq 22

مساحت طراحی فعال این تبلت ۱۹.۵ * ۱۱.۵ اینچ  است و وضوح تصویر: ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ می باشد که با حساسیت فشار قلم ۸۱۹۲ سطح  و اتصالات HDMI ، USB 2.0 طراحی و عرضه شده است که می توانید آن را با قیمت ۹۷/۸۲۹ پوند در آمازون خرید کنید.

در این محصول به عنوان بهترین تبلت گرافیکی ۲۰۲۱ ، آنچه در نظر گرفته شده است، تعادل بهینه بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن در تبلت طراحی Cintiq 22 خود است. صفحه نمایش بزرگ و Full HD برای طراحی بسیار لذت بخش است و آزادی زیادی در ایجاد گسترده قلم دارد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند لوازم جانبی صوتی Beyerdynamic

سطح آن نیز به خوبی طراحی شده است و با پوشش ضد تابش خیره کننده و Wacom Pen 2 دارای فشار و حساسیت شیب گسترده ای برای ضبط ظریف ترین تغییرات زاویه و حرکت است. استفاده از آن بسیار رضایت بخش است، این محصول برای هنرمندان مبتدی به همان اندازه که برای حرفه ای های باتجربه و به دنبال ارتقا هستند، مناسب است.

اگر حتی به کیفیت بیشتری نیاز دارید، به دنبال Wacom Cintiq Pro 24 بگردید. برای تعادل مطلوب بین قیمت و عملکرد، به نظر Wacom Cintiq 22 در حال حاضر در بالای صفحه قرار دارد.

بهترین تبلت گرافیکی 2021

(Apple iPad Pro 12.9 (2020

این بهترین تبلت گرافیکی ۲۰۲۱ و طراحی شده برای iOS است که مساحت نقاشی فعال ۱۰.۳۲ * ۷.۷۴ اینچ بوده و وضوح تصویر ۲،۷۳۲ * ۲،۰۴۸ می باشد. همچنین اتصالات برق ، بلوتوث ، Wi-Fi داشته و با سیستم عامل iPadOS 13.4 سازگار است. این محصول را می توانید با قیمت ۹۷/۸۱۹ پوند از آمازون خرید کنید.

اپل iPad Pro 12.9 استثنایی خود را برای سال ۲۰۲۰ تازه کرد و اکنون این تبلت پیشرو، به لطف تراشه A12Z Bionic جدید خود با یک موتور گرافیکی ۸ هسته ای عملکرد بهتری نسبت به همیشه دارد. طراحی با مداد اپل که متأسفانه باید هزینه اضافی آن را بپردازید، یک تجربه عالی است و لمس های شهودی کمی برای سهولت استفاده هنرمند وجود دارد.

شارژ خودکار مداد در هنگام اتصال به نوار ذخیره مغناطیسی در بالای تبلت Apple Pencil بسیار منحصر به فرد و دارای منحنی حساسیت به فشار کاملاً دقیق است و کاملاً درست احساس می شود. مطمئناً همه این فناوری ارزان نیست، اما اگر پول آن را بدست آورید، iPad Pro 12.9 یک همراه طراحی است که در کیفیتی عالی ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید هدست واقعیت مجازی

نمایشگر قلم XP-Pen Artist 15.6

این یک نمایشگر قلم با اندازه مناسب با قیمتی که ممکن است شما را متعجب کند، ارائه می کند که در لیست بهترین تبلت گرافیکی ۲۰۲۱ قرار دارد. مساحت نقاشی فعال این تبلت  ۱۳.۵۴ * ۷.۶۲ اینچ است و وضوح تصویر ۱،۹۲۰ * ۱۰۸۰ دارد که با حساسیت فشار قلم ۸۱۹۲ سطح و اتصالات USB-C همراه بود و با سیستم عامل ویندوز یا macOS سازگار است. این تبلت را با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در آمازون خرید کنید.

تمام اصول اولیه ای که می توانید از یک نمایشگر قلم بخواهید توسط XP-Pen Artist 15.6 پوشش داده شده است. یک منطقه نقاشی با اندازه مناسب، یک قلم راحت با سطح حساسیت فراوان و یک صفحه نمایش خوب در این تبلت قرار دارد.

توجه زیادی به جزئیات یا اکوسیستم پیشرفته اضافی که Wacom ارائه می دهد، نیست و جابجایی بین نوک قلم و نشانگر روی صفحه معمولی است، اما این یک نمایشگر قلم است که می تواند دیجیتال شما را تغییر دهد. صفحه نمایش قلم XP-Pen Artist 15.6 که یکی از بهترین تبلت گرافیکی ۲۰۲۱ ارزان قیمت طراحی شده در حال حاضر است، یک تبلت کاملاً مناسب است، یا گزینه مناسبی برای هرکسی که می خواهد یک نسخه ارزان قیمت را به روز کند.

بهترین تبلت گرافیکی 2021

Huion Kamvas Pro 24

این محصول با مساحت طراحی فعال ۲۰.۷ *۱۱.۶ اینچ و وضوح تصویر ۱۴۴۰*۲۵۶۰ و حساسیت فشار قلم ۸۱۹۲ سطح طراحی شده است که دارای اتصالات HDMI / DP / VGA می باشد و با قیمت ۸۹۹ دلار در آمازون عرضه می شود. Huion در سال ۲۰۲۰ با طیف وسیعی از تبلت های جدید Kamvas که طراحی جدیدی دارند، ترکیب خود را تازه کرد و Kamvas Pro 24 در بالای خط قرار دارد.

با وجود قیمت مناسب تر از تبلت های بزرگ مانند iPad Pro 12.9 ، این محصول به عنوان بهترین تبلت گرافیکی ۲۰۲۱ ، دارای مشخصات بسیار جدی است. این تبلت با یک صفحه نمایش ۱۴۴۰p QHD که کاملاً خارق العاده به نظر می رسد، ارائه شده است و رنگ های آن ضخیم است، جزئیات آن کاملا واضح بوده و دیدن آن بسیار ساده است.

پیشنهاد مطالعه : تاریخچه مختصری از آمازون

تجربه طراحی در Kamvas Pro 24 به لطف قلم عرضه شده با ۸۱۹۲ سطح حساسیت فشار بسیار رضایت بخش است. شما یک فضای بزرگ و راضی کننده برای کار دارید و این تبلت ۱۲۰٪ از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد و قادر است ۱۶.۷ میلیون رنگ را نمایش دهد و اطمینان حاصل کند که تصویر شما همیشه با دقت کامل ارائه می شود.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]