بهترین تبلت های مخصوص کودکان

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین تبلت های مخصوص کودکان

با انتخاب بهترین تبلت های مخصوص کودکان ، مهارت های نوپای آن ها را تقویت می کنید. این تبلت های کودکان یکی از بزرگ ترین هدایایی است که می تواند کودکان شما را سرگرم کرده و به رشد آن ها کمک نماید. ممکن است به دنبال نمونه ای ساده یا یک تبلت پیچیده تر برای کمک به یک هنرمند نوجوان خود باشید. بسیاری از تبلت های عالی برای فرزندان شما وجود دارند که هر یک دارای مشخصات متفاوتی می باشند.

تبلت ها کمتر از کاغذ و مداد باعث ایجاد آشفتگی می شود و بسیاری از تبلت های پیچیده تر دارای صفحه نمایش های با وضوح بالا هستند تا خلاقیت را زنده کنند. البته تبلت های مخصوص کودکان ارزان تر از بزرگسالان است. همچنین، بسیاری از تولیدکنندگان تبلت های کودک، اقدامات احتیاطی خود را نیز انجام داده اند. آنها را به موارد ضد پاشش یا ضد ضربه طراحی کرده اند تا از آنها در برابر نشت و ضربات اجتناب ناپذیر محافظت کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید برندهای برتر لوازم آرایشی از آمازون

ممکن است بخواهید به سراغ یک تبلت مخصوص طراحی یا یک تبلت عمومی بروید که می تواند برای بازی و تماشای تلویزیون نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این جا، مهم ترین و بهترین تبلت های مخصوص کودکان ذکر شده است. استفاده از آن ها آسان بوده و یادگیری نحوه ترسیم به درستی آورده شده است.

بهترین تبلت های مخصوص کودکان

معرفی بهترین تبلت ها برای کودکان

  1. Wacom Intuos

 Wacom Intuos Draw یکی از بهترین تبلت های طراحی برای کودکان است. این محصول با قیمت ۷۸.۹۰ دلار در آمازون ارائه می شود و همراه با کیفیت ساخت مستحکم و مجموعه ای از ویژگی هاست. این یک تبلت نقاشی عالی برای مبتدیان است. یک ماژول بی سیم اختیاری وجود دارد که می توانید برای سهولت استفاده آن را نیز خریداری کنید.

مشخصات فنی : تبلت گرافیکی، وضوح تصویر ۲۵۴۰ ،حساسیت فشار قلم ۲۰۴۸ ، اتصالات USB ، سیستم عامل ویندوز یا مک ، سنین ۱۲ سال به بالا.

  1. Amazon Fire HD 10 Kids Edition

تبلت سری Fire HD آمازون برای کودکان دارای ویژگی ها و عملکرد مناسبی بوده و می توان آن را به عنوان بهترین تبلت های مخصوص کودکان منظور نمود. صفحه نمایش با وضوح بالا، قاب محافظ، اسلات کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی از جمله امکانات این تبلت است.

 تبلت Fire HD به جای اینکه برای طراحی خاص طراحی شود، یک تبلت عمومی است، بنابراین شما باید یک قلم اضافی را انتخاب کنید. همچنین یک مجموعه جامع کنترل والدین است و اجازه می دهد محدودیت های زمان صفحه، اهداف آموزشی، فیلترهای سن محتوا و زمان خواب را تعیین کنید. این محصول را با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در آمازون بخرید.

مشخصات فنی : رایانه لوحی، مساحت نقاشی فعال ۱۰ اینچ، وضوح تصویر ۱۹۲۰، اتصالات USB ، بلوتوث، سیستم عامل Amazon Fire OS ، مناسب برای سنین: ۳-۱۲ سال.

  1. Samsung Galaxy Tab A

یک تبلت عالی برای همه کارها و مناسب کودک است. سامسونگ به وضوح Galaxy Tab A را به عنوان گزینه جایگزین مناسبی برای iPad طراحی کرده است تا این تبلت نیز برای کودکان گزینه مناسبی باشد. آنها عملکردهای مفیدی مانند حالت کودکان را ارائه داده اند که می تواند از صفحه اصلی ایجاد شود.

با این کار بچه ها می توانند به تمام برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند در حالی که محتوای نامناسب مسدود است. Galaxy Tab A فضای زیادی را برای استفاده از بسیاری از برنامه های طراحی موجود برای Android فراهم می کند. همچنین شما باید یک قلم سازگار خریداری کنید. قیمت این محصول در لیست بهترین تبلت های مخصوص کودکان ۱۲۷.۹۶ دلار است که می توانید آن را از طریق زاکولا از فروشگاه آمازون تهیه کنید.

مشخصات فنی : رایانه لوحی، مساحت طراحی فعال۲۰۰*۱۲۰ میلی متر،وضوح تصویر ۱۲۸۰ ، اتصالات USB ، بلوتوث، سیستم عامل اندروید، مناسب برای سنین ۵-۱۲ سال.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش Timberland

  1. iskn The Slate 2+

بهترین تبلت برای کودکان است که بسیار کاربری ساده ای دارد. iskn’s The Slate 2 در واقع یک دفترچه یادداشت دیجیتال است که با کاغذ فیزیکی واقعی کار می کند.  به سادگی آن را به جلوی تخته وصل کنید، سپس با قلم یا مداد خود شروع به طراحی کنید. با حلقه های مغناطیسی عرضه شده که به آن متصل شده است، تبلت یک نسخه دیجیتالی فوری ایجاد می کند که شما می توانید مستقیماً در دستگاه متصل به رایانه یا تلفن هوشمند ذخیره کنید. این یک ابزار عالی است که یک هنرمند تازه کار می تواند همه جا آن را حمل کند. این محصول را به قیمت ۱۲۳.۸۸ می توانید تهیه کنید.

مشخصات فنی : تبلت گرافیکی، منطقه نقاشی ۲۱۰x 148میلی متر، اتصالات میکرو USB ، بلوتوث، سیستم عامل Windows ، macOS ، Android، مناسب برای سنین ۱۰ سال به بالا.

بهترین تبلت های مخصوص کودکان

  1. Huion Inspiroy H1060P

یک تبلت کاملاً مقرون به صرفه برای هنرمندان جوانی است که قصد رشد دارند. نکته قابل توجه در مورد این تبلت Huion ، مقرون به صرفه بودن آن است. این تبلت را به عنوان بهترین تبلت های مخصوص کودکان با قیمت ۷۴.۹۹ دلار می توانید از آمازون تهیه کنید.

این تبلت دارای ویژگی های بسیار خوبی مانند ۸۱۹۲ سطح حساسیت به فشار را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که صفحه نمایش ندارد، بنابراین هر کودکی که از آن استفاده می کند باید بتواند آن را به رایانه یا تلفن هوشمند Android متصل کند تا ببیند چه نقاشی می کشد.

مشخصات فنی : تبلت گرافیکی، مساحت طراحی فعال: ۲۵۴ x159 میلی متر، حساسیت فشار قلم ۸۱۹۲ سطح، اتصالات Micro USB ، USB-C ، سیستم عامل: Windows ، macOS ، Android ، مناسب برای سنین ۱۲ سال به بالا.

  1. Richgv LCD Tablet

این یکی از بهترین تبلت های مخصوص کودکان و مناسب برای افرادی است که بودجه بسیار کمی دارند. Richgv LCD Tablet یک دستگاه فوق العاده ساده است و هیچ حساسیتی به فشار وجود ندارد و از آنجا که دستگاه ذخیره سازی داخلی ندارد، توانایی صرفه جویی در خلاقیت ها را نیز ندارد. بنابراین انتخاب خوبی برای کودکان بسیار جوان دستگاه همچنین ضد پاشش است. این محصول را می توانید با قیمت ۸.۸۱ دلار خرید کنید.

مشخصات فنی : تبلت نمایشگر قلم ،مساحت طراحی فعال ۸ اینچ، مناسب برای سنین ۵-۹ سال

بهترین تبلت های مخصوص کودکان

  1. XP-Pen Deco01 V2

یک تبلت برای بچه ها که ارزش خارق العاده ای دارند. یکی از بهترین موارد در مورد تبلت های XP-Pen این است که این محصولات قیمت مناسبی دارند، بنابراین مجبور نیستید در مورد دادن یک تبلت به کودکی که ممکن است به اندازه بزرگسالان از آن مراقبت نکند، خیلی استرس داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی از آمازون

 XP-PEN Deco01 V2 با قابلیت اتصال کامل که شامل اندروید و همچنین ویندوز و مک است، یک تجربه عالی طراحی ارائه می دهد. گرچه این قلم کمی ارزان و پلاستیکی احساس می شود ، اما ۸۱۹۲ سطح حساسیت به فشار را ایجاد می کند، که امکان کار دقیقی را فراهم می کند. این محصول با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در آمازون به عنوان یکی از بهترین تبلت های مخصوص کودکان ارائه می شود. برای خرید تبلت کودک خود از آمازون، می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

مشخصات فنی : تبلت گرافیکی، مساحت طراحی فعال ۱۰x 6.25 اینچ، حساسیت فشار قلم۸۱۹۲ ، اتصالات USB، بلوتوث ، سیستم عامل Windows ، macOS ، Android ، مناسب برای سنین: ۱۲ سال به بالا.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

شما هم در مورد این مطلب نظر دهید

اسما

عالیه

۴/۸

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]