تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۲۵

خرید بهترین برند ریش تراش

نویسنده : تیم محتوا

برند ریش تراش

هنگام بررسی برندهای معتبر ریش تراش های برقی، می توانید مارک های Braun ، Panasonic و Philips Norelco و بسیاری دیگر از آن را مشاهده کنید که به عنوان بهترین برند ریش تراش در تمامی دنیا شناخته شده اند و در فروشگاه های آنلاین معتبر و بزرگی همچون آمازون یا ایبی به فروش می رسند.

برخی از افراد استفاده از ریش تراش های برقی را به نوع دستی آن ها ترجیح می دهند. زیرا امکان تراشیدن صورت خود را در هر زمان و با ایمنی کامل دارند. افرادی که از موهای خشنی روی پوست خود برخوردار هستند می توانند برای تراشیدن صورت خود و پیرایش آن، از ریش تراش های برقی در برندهای معتبر استفاده کرده و پوستی لطیف داشته باشند.

اگرچه اکثر تولیدکنندگان اصرار دارند که دستگاه های ریش تراش برقی آنها می تواند صورت را به خوبی صاف کنند که ممکن است برای برخی از افراد درست باشد، اما انتخاب اینکه چه ماشین ریش تراش برقی، می تواند در واقع برای شما و پوست شما مناسب باشد، نیاز به بررسی دارد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

عملکرد ریش تراش برقی

ریش تراش های برقی در مقایسه با نوع دستی، کاملاً متفاوت عمل می کنند. سیستم های آن ها از یک یا چند تیغ و صفحه برش نصب شده در زیر سر فلزی نازک می باشد. سوراخ های صفحه رویی، موهای صورت را به داخل محفظه ها هدایت می کند، جایی که یک جفت تیغه مخالف وجود دارد و آنها را برش می دهد.

این عمل بیشتر شبیه چیزی است که از عملکرد قیچی دریافت می کنید. ریش تراش های چرخشی از سطوح سوراخ دار مشابهی برای هدایت موهای صورت به سمت تیغ های برش خود استفاده می کنند، اما صدها تیغه ریز به جای برش زدن مقطعی، موها را با حرکت دورانی و افقی برش می دهند.

این نوع از عملکرد ریش تراش برقی، از تماس پوست و مکانیسم برش جلوگیری می کنند. از همین روست که شما در لیست بهترین ریش تراش برقی ، می توانید دستگاه های مدرن و زیبایی را مشاهده نمایید.

برند ریش تراش

لیست بهترین ریش تراش برقی

براون سری ۷

این دستگاه یکی از بهترین ریش تراش های ​​برقی است که برای بیشتر چهره ها مناسب است. همه مدل های Braun Series 7 اصلاحات راحت و ملایمی دارند. این دستگاه، همراه لوازم جانبی مانند کیف حمل و سیستم تمیز کردن است  که فکر می کنیم اکثر افراد به آن نیاز دارند. این دستگاه را می توانید با قیمت ۱۷۷ دلار از آمازون خرید کنید.

ریش تراش های سری ۷ Braun بیش از یک دهه است که در اشکال مختلف وجود دارد و آنها به ریش تراش هایی با دوام و راحت شهرت یافته اند و بهترین ریش تراش برقی در رده خود هستند. لازم به ذکر است که ریش تراش براون  مدل های ۷۰۸۵ سی سی و ۷۰۲۰ همان اصلاح با کیفیت بالا را ایجاد می کنند، اما هر یک از آنها مجموعه های مختلفی از لوازم جانبی را دارند.

برند ریش تراش

برند ریش تراش براون سری ۹

ریش تراش برقی برتر Braun بهترین اصلاح را حتی برای ریش های سنگین و با قیمت بالاتر ارائه می دهد. شما می توانید این دستگاه را با قیمت ۳۵۰ دلار از آمازون تهیه کنید. برای خرید این محصول از سایت آمازون، می توانید از خدمات زاکولا بهره بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

براون ادعا می کند که سری ۹ می تواند مانع رشد ریش سنگین در مدت سه روز باشد. سری ۹ یک استاندارد را برای عملکرد و سرعتی که اکثر مشتریان با آن موافق هستند، در نظر گرفته است. تقریباً همه می توانند می توانند صورت خود را با این دستگاه تراشیده و صورتی لطیف داشته باشند.

Remington F5-5800

این دستگاه ریش تراش به عنوان بهترین ریش تراش برقی ، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه دارد. این دستگاه دارای دوام خوبی بوده و به قیمت ۴۲ دلار از آمازون قابل تهیه است. Remington F5-5800 در بررسی های عملکردی، از نتایج قابل اعتمادی در مقایسه با قیمتی که دارد، فراهم می کند.

برند ریش تراش

ریش تراش فیلیپس Norelco 9300

ریش تراش مدل فیلیپس نورلکو بهترین ریش تراش دوار است که تاکنون به بازار عرضه شده است و با قیمت ۲۲۰ دلار از آمازون قابل خرید است. بر اساس آزمایشات، این دستگاه ریش تراش برقی، اصلاح صورت را به خوبی انجام می دهد. اگر سبک چرخشی را ترجیح می دهید، Philips Norelco’s Shaver 9300 یا مدل دیگری از خط ۹۰۰۰ را در نظر بگیرید.

ریش تراش های چرخشی عملکردی متفاوت از ریش تراش های فویل دار داشته و با استفاده از سرهای شناور که موها را می گیرند و از بین می برند، عمل می کنند که برای بسیاری از افراد این نوع از عملکرد راحت تر است. شما می توانید تنوع بالایی از بهترین برند ریش تراش برقی را در آمازون مشاهده کنید که در عملکردهایی متفاوت و قیمت های گوناگونی به فروش می رسند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین وب کم از آمازون

این امکان برای شما وجود دارد که با انتخاب محصول خود، با کارشناسان زاکولا ارتباط برقرار کنید تا برای پرداخت ارزی محصول انتخاب شده در سایت آمازون، اقدام کرده و کالای خریداری شده را در مدتی مناسب به آدرس ایران تحویل نمایند. خرید از آمازون این اطمینان را ایجاد می کند که محصول با اصالت و اورجینال خرید خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود