تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۰۸

بهترین برندهای کاپشن در دنیا

نویسنده : تیم محتوا

با نزدیک شدن به زمستان و شروع کاهش دما، به یک کاپشن خوب نیاز خواهید داشت. چه برای پوشیدن در مسیرهای سخت و چه برای رفت و آمد روزانه خود به پوشش گرم نیاز داشته باشید، بهترین برندهای کاپشن در دنیا وجود دارند که لباس های بیرونی را ارائه می دهند که هم کاربردی و هم مد روز هستند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع واتر فلاسر

برندهای مطرح لباس های گرم

با وجود برندهای زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، پیدا کردن بهترین کت یا کاپشن که به شما احساس گرما و شیکی می دهد، می تواند چالش برانگیز باشد. در زیر تعدادی از محبوب‌ترین و قابل اعتمادترین مارک‌های کت و آنهایی که کیفیت استثنایی ارائه می‌دهند را آورده‌ایم.

باید در نظر داشته باشید که وقتی صحبت از اینگونه لباس ها به میان می آید، کیفیتی را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت خواهید کرد. بنابراین، در حالی که برخی از این مارک ‌ها می‌توانند گران‌قیمت‌تر باشند، اما دوام بالایی داشته و گرمای خوبی را به بدن شما منتقل می کنند.

از سویی دیگر، در حالی که لایه بیرونی شما مهم است، لایه زیرین نیز در کیفیت لباس اهمیت دارد. می توانید در اینجا از میان بهترین برندهای کاپشن در دنیا انتخاب کنید و از طریق زاکولا پرداخت ارزی آن را انجام داده و در آدرس ایران، تحویل بگیرید.

، بهترین برندهای کاپشن در دنیا

Arc’teryx  بهترین مارک کاپشن

Arc’teryx  برند کانادایی است که به جهت لباس ‌هایی با دوام و کیفیت بالا شناخته می‌شود. در واقع، آنها یکی از بهترین مارک های لباس در فضای باز در جهان هستند. Arc’teryx  معتقد است که تنها راه برای ساختن ابزار مناسب برای چنین آب و هوایی، ساختن برند در خود آب و هوا است. به این ترتیب، کوه های ساحلی بریتیش کلمبیا به عنوان الهام بخش و محل آزمایش بسیاری از محصولات این برند بوده است.

از طریق آزمایش‌ها و تحقیقات دقیق و فراوان، این برند قادر است برخی از باکیفیت ‌ترین لباس‌ های بیرونی موجود در بازار را ارائه دهد. مانند بسیاری از رقبای خود، این برند تنها از پارچه ها و مواد با کیفیت برتر استفاده می کند. این تضمین می کند که لباس های گرم آنها در میان بهترین برندهای کاپشن در دنیا ، بادوام، ماندگار و بهترین عملکرد ممکن را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع مینی دوربین

یکی دیگر از ویژگی های نوآورانه موجود در بسیاری از محصولات لباس بیرونی این برند، گورتکس است. این یک پارچه ضد آب است که به هوا و بخار آب نفوذ می کند و باعث تنفس آن نیز می شود. از میان طیف گسترده کاپشن و کت های این برند، Arc’teryx Zeta AR  و عایق Atom LT Hoody عالی هستند. هر دوی این کاپشن ها ضد باد، ضد آب و بادوام بوده و از محافظت کافی هنگام گردش در فضای باز اطمینان می‌دهند.

، بهترین برندهای کاپشن در دنیا

پاتاگونیا بهترین برند دوستدار محیط زیست

پاتاگونیا در ابتدا در سال ۱۹۷۳ توسط یک کوهنورد ماهر به نام Yvon Chouinard تاسیس شد. آنها همراه با گروهی از کوهنوردان و موج سواران، برندی را ایجاد کردند که نشان دهنده سبک مینیمالیستی است که در زندگی و ورزش آنها ترویج شده است.

امروزه پاتاگونیا یک برند پیشرو در میان علاقه مندان به فضای باز است و بسیاری از محصولات پایدار و نوآورانه را ارائه می دهد. در میان بهترین برندهای کاپشن در دنیا ، تنوع محصولات آنها شامل کوله پشتی، کیف، غذاهای اردوگاهی و محصولات مراقبت از وسایل است. با این حال، کت و کاپشن های آنها فروش بزرگ این برند است.

پاتاگونیا از طریق تحقیق و توسعه ناشی از عشق این برند به فضای باز، طیف وسیعی از لباس‌های بیرونی تولید کرده است. آب و هوا هرچه باشد، ژاکت‌ها و پارچه‌های پشمی برای این کار وجود دارد. پاتاگونیا متعهد شده است که ۱% از کل فروش خود را در جهت حفظ و احیای محیط طبیعی مشارکت دهد.

بنابراین برای مصرف کننده آگاه به محیط زیست، این برند گزینه خوبی است. یکی از کت‌های زمستانی پاتاگونیا، ژاکت پف نانو و کاپشن سبک‌تر داون است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند چکمه های زمستانی

 تریپل F.A.T. بهترین برند کت زمستانی

Triple F.A.T در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد. این برند آمریکایی تصمیم گرفت تا از مشتریان در برابر سردترین آب و هوا محافظت کند. ایده اولیه این بود که یک دسته اضافی از پرکننده را در هر کت قرار دهیم. این منجر به برخی از گرم ترین کاپشن های زمستانی در بازار شد.

در طول دهه های ۸۰ و ۹۰، Triple F.A.T Goose یک برند ژاکت محبوب در میان بسیاری از شهرنشینانی بود که در مناطق بسیار سرد زندگی می کردند. امروزه این برند در میان بهترین برندهای کاپشن در دنیا با تثبیت خود به عنوان یک برند عرضه مستقیم به مشتری، محبوبیت خود را حفظ کرده است. با ایجاد روابط نزدیکتر با مشتریان، برند قادر است بینش ارزشمندی برای ایجاد محصولات با کیفیت بالاتر به دست آورد.

کاپشن‌ها و F.A.T Goose  در میان مصرف‌کنندگان در سراسر جهان مورد علاقه هستند. هر یک از این کاپشن ها از مواد باکیفیت استفاده می کنند و عایق بندی شده اند. داون یک ماده طبیعی است که تنفس، بادوام، سبک و عایق عالی است. با این کار، محصولات این برند راحتی و گرمای بی نظیر را حتی در دماهای زیر صفر تضمین می کنند.

لباس بیرونی لوکس Triple F.A.T Goose برای مردان و زنان در دسترس است. از طیف محصولات آنها، دو مورد عالی، کت Triple F.A.T Goose Verso Puffer و Reizen’s Puffer Down هستند. آنها همه کاره بوده و از بهترین کاپشن های زمستانی برای هوای سرد می باشند.

، بهترین برندهای کاپشن در دنیا

کلمبیا بهترین برند کت زمستانی ضد آب

کلمبیا در میان بهترین برندهای کاپشن در دنیا ، از سال ۱۹۳۸ تجهیزاتی را برای فعالیت در فضای باز تولید می کند. این برند در کنار سایر تجهیزات، ژاکت های با کیفیت بالا تولید می کند و در خارج از پورتلند، اورگان فعالیت می کند. این محصولات منعکس کننده میراث و روح نوآورانه شرکت هستند.

هدف این برند در هسته خود ایجاد محصولات نوآورانه است که افراد را قادر می سازد برای مدت طولانی تری از فضای باز لذت ببرند. یکی از محصولاتی که کلمبیا به آن شهرت دارد، پوشش زمستانی باکیفیت آن است. این برند کت های متنوعی از جمله فلیس، بادگیر، پارکا، کاپشن سافت شل، کت بارانی و غیره را ارائه می دهد.

بسیاری از کاپشن های کلمبیا ویژگی های اضافی را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که شما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می کنید. ویژگی قابل توجهی که در برخی از محصولات دیده می شود پوشش Omni-heat است که عایق بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن شما ایجاد می کند.

برخی از ژاکت ها همچنین دارای محافظ چانه هستند که برای به حفظ گرما طراحی شده است، در حالی که برخی دیگر طولانی تر هستند تا حداکثر محافظت را در برابر دماهای سرد ایجاد کنند. کلمبیا که یکی از بهترین برندهای کاپشن در دنیا است طیف وسیعی از ژاکت ها را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. یکی از محصولات عالی آن، کاپشن کلاهدار کلمبیا دلتا ریج و تریل فلیس کلمبیا می باشد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود