تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,خرداد,۰۱

برترین بازی های ایکس باکس Xbox 2021

نویسنده : تیم محتوا

بهترین بازی های Xbox

با رشد سریع تر تکنولوژی و فناوری در تمامی زمینه ها، اکنون در حوزه بازی و سرگرمی نیز می توانید شاهد هزاران بازی برای Xbox  باشد که انتخاب میان آنها می تواند یک کار دشوار باشد. در اینجا، انتخاب هایی از بهترین بازی های Xbox وجود دارد که برخی از آنها برای Xbox One X ساخته شده اند و بسیاری از آنها حتی در Xbox Game Pass Ultimate نیز در دسترس هستند.

باید اشاره کنیم که استراتژی کنسول مایکروسافت بی نظیر است. می توان با یک ایکس باکس وان ۷ ساله به عنوان دارنده یک سری کنسول Xbox کاملاً جدید به آرشیو یکسانی از بازی ها دسترسی یافت. گرچه ممکن است بازی های انحصاری های نسل بعدی چندان زیاد نباشد، اما با فروش بیش از حد PS4 توسط ایکس باکس وان، تعداد زیادی از گیمرها هستند که به راحتی تجربه زیادی از آنچه مایکروسافت ارائه داده است، را دریافت نکرده اند.

بنابراین، این لیست ترکیبی از بازی های منحصر به فرد کنسول های مایکروسافت و نمایش های کراس پلتفرم است که در Xbox بهترین عملکرد را دارند و می تواند بهترین بازی های Xbox را در خود جای دهد.

لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس 

Red Dead Redemption 2

اگرچه Red Dead Redemption 2 با سرعت کمی آغاز می شود، اما می تواند خیلی زود، شما را با انواع ماموریت های خود، جذب نماید. همچنین این یک بازی بزرگ و وسیع است، بنابراین مطمئن شوید که یک ماه را در نظر می گیرید تا از همه چیزهایی که ارائه می دهد، عبور کنید. با اضافه شدن Red Dead Online ، حتی پس از پایان داستان تک نفره، کارهای زیادی خواهید داشت.

بهترین بازی های Xbox

Gears of War

قسمت پنجم از سری Gears of War به عنوان بهترین بازی های Xbox ، بدون احتساب پیش درآمد و داوری،یک تور بازی قدرتمند است که عناصر جهان باز را برای اولین بار با جلوه ای عالی ارائه می نماید. همچنین این بازی شما را در کفش های بزرگ COG کیت، اولین شخصیت اصلی زن فرنچایز قرار می دهد و نبردهای رئیسی واقعا به یاد ماندنی دارد.

پیشنهاد مطالعه : روش های شناخت برندهای اصل کفش از تقلبی

Borderlands 3

Gearbox بهترین Borderlands را ایجاد کرده است. این برای بسیاری آشنا است، که این به نفع آنان است زیرا راه اندازی آن را آسان می کند، اما به اندازه کافی جدید و بهبود یافته شده است که می تواند نظر طرفداران و تازه واردان را جلب کند. این بازی اکنون بزرگتر، بدتر و خونین و در عین حال خنده دار است که می تواند اوقات سرگرمی مطلوبی را رقم بزند.

Call of Duty Modern Warfare

یکی دیگر از بهترین بازی های Xbox این بازی هیجان انگیز است که همراه با مبارزات عالی تک نفره و Special Ops ، CoD: Modern Warfare همه به یک بسته عالی تبدیل می شود. اگر در سال های اخیر این ذهنیت به وجود آمده بود که Call of Duty تحت فشار ماهیت سالانه خود شروع به حرکت می کند، این بازی می تواند نقش بسیار عالی را عمل کند.

The Outer Worlds

دنباله ای جذاب برای اوری و جنگل کور، این The Outer Worlds دوست داشتنی، با کارهای هنری زیبا و گیم پلی روان و رضایت بخش، شما را برنده خواهد کرد. این یک بسته چشمگیر است که همچنین می تواند مقیاس بندی شود تا یک چالش جدی ایجاد کند. داستان ملایم است و انیمیشن های با شخصیت آن باید مدتها در حافظه زنده بمانند.

بهترین بازی های Xbox

Spyro Reignited Trilogy

این ریمستر باشکوه یکی از دوست داشتنی ترین سری بازی های پلتفرم دهه ۹۰ است. Spyro با یک بازنگری اساسی و مدرن در زمینه تصاویر و صدا ارائه شده است تا Spyro را در نسخه اول برای ادامه کار اصلاح کند. این عاشقانه ترین ریمستر ایجاد شده تاکنون است.

Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 نه تنها یکی از بهترین بازی های Xbox است، بلکه یکی از بهترین بازی ها در هر دستگاه بازی است. تنظیمات آن در انگلستان جهت ارائه تنوع بسیار زیاد در سبک ها و شرایط مسابقه بسیار شگفت انگیز است. به علاوه، مکانیک فصول بهار، تابستان، پاییز و زمستان که در طول تجربه بازی شما موضوعات مختلفی را ارائه می دهد، طول عمر فوق العاده ای را ایجاد می کند.

Hitman3

می توان گفت که شروع دوباره بازی Hitman ماجراجویی عالی به شمار می آید که نسخه جدید آن می تواند بسیار بهتر در نظر گرفته شود و آن را به بهترین بازی مخفی کاری تاکنون تبدیل کند. شما به صبر و شکیبایی احتیاج دارید. اما تعداد زیاد روش های انجام هر ماموریت ترور، آن را به بازی ای تبدیل می کند که بارها و بارها به آن باز خواهید گشت. این بازی همچنین قسمت های دو ورودی اول را به روز کرده است، بنابراین می توانید با استفاده از موتور بازی جدید و پیشرفته، آنها را دوباره مرور کنید.

Doom

اگر به دنبال بهترین بازی های Xbox باشید و با هر سلیقه ای در این نوع از سرگرمی که هستید، Doom همه چیز در مورد مبارزات تک نفره خود است که یک حیوان درخشان خونین در یک بازی است. این بازی گسترده، به طرز دیوانه واری شلوغ، به شکل باورنکردنی رضایت بخش و با شکوه مشاهده می شود و به خوبی، نسخه ای از  بروزرسانی نسخه اصلی است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازها از آمازون ۲۰۲۱

Resident Evil 2

پویایی اصلی ترسناک Resident Evil 2 ، ستایش زیادی را به همراه داشت. این بازی با استفاده از فناوری های مدرن، به روز رسانی و بازسازی شد تا بتواند در بهترین و بالاترین سطح خود قرار گیرد. بنابراین Resident Evil 2 یک تور کاملاً قدرتمند است و چیزی کمتر از یک درس جدید در مورد بازسازی یک بازی قدیمی نیست.

بهترین بازی های Xbox

Shadow of the Tomb Raider

آخرین قسمت از سه گانه مبدا لارا کرافت نیز یکی از بهترین بازی های Xbox است. این بزرگتر از دو سفر قبلی او است و دارای داستان بیشتر و مقبره های زیادی برای حمله است. درخت مهارت و عناصر نقش آفرینی بسیار عالی درک شده اند و گرافیک ها در بعضی مواقع خیره کننده هستند. مخصوصاً وقتی با کیفیت ۴K در Xbox One X ارائه می شوند.

Monster Hunter: World

شکارچی هیولای جهان ثابت می کند که با شکوه اعتیاد آور و بی نهایت جذاب است و تجربه ای جهان باز را مانند چند تجربه دیگر ارائه می دهد. محیط ها مملو از زندگی است و با عناصر RPG بسیار راحت روبرو می شوید، حتی برای امتیازدهی تازه واردان عالی است. به زودی خود را معتاد به جذابیت و چالش های آن می کنید.

Star Wars Jedi: Fallen Order

هنگامی که الکترونیک آرتز مجوز جنگ ستارگان را تأمین کرد، امید جدید زیادی وجود داشت که می توانستیم بازی هایی با کیفیت عالی را بدست آوریم. در میان بهترین بازی های Xbox ، در حالی که برخی از آن ها اکشن چندنفره ای عالی و تصاویری معتبر ارائه می دادند، اما از نظر داستان و عمق کم بودند. Star Wars Jedi: Fallen Order با یک کمپین گسترده و یک گیم پلی تک نفره، آن را جبران می کند.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Electrum

Sea of ​​Thieves

Sea of ​​Thieves نمایانگر روشی مخاطره آمیز برای ایجاد یک تجربه گیم پلی است که احساس تازه و منحصر به فردی دارد. اما موفق می شود. این ممکن است فقط اولین بازی باشد که معمای گره ای را در زمینه تهیه ابزاری ایجاد می کند که گیمرها می توانند روایت های خود را با آنها ایجاد کنند. این یک بازی شگفت انگیز تیمی که کارهای خسته کننده آن را از بین می برد

Dark Souls 3

این یکی از بهترین بازی های Xbox است که ارائه شده است. همانطور که هرکسی که بازی Dark Souls را انجام داده، انتظار دارد، Dark Souls 3 بسیار عظیم، خزنده و مملو از رئیسانی است که وقتی برای اولین بار با آنها روبرو می شوید، بسیار ناامیدکننده و در عین حال غیرقابل مقاومت هستند. در بعضی مواقع، انگیزه ای را که شما را به سمت دنیای پرزرق و برق خود سوق می دهد، نفرین خواهید کرد. زیرا برای پیشرفت بسیار زیاد تلاش می کنید. اما نتیجه آن این است که هر پیروزی کوچکی که موفق به کسب آن شوید، آنقدر سخت به دست خواهد آمد که احساس پیروزی های بزرگ را داشته باشند.

بهترین بازی های Xbox

Halo 5: Guardians

قسمت پنجم از ماجراهای استاد رئیس، سبک بازی تازه ای را به صورت بازی مشارکتی در حالت مبارزات انتخاباتی به روند کار اضافه می کند. شما برای هر مأموریت همیشه سه شخصیت دیگر را همراهی می کنید، خواه این تیم با تیم Master Chief یا یک تیم جدید از اسپارتی ها به رهبری جیمسون باشد.

 اگر نتوانید سه دوست برای بازی پیدا کنید، نگران نباشید، Halo 5 با هوش مصنوعی کار بسیار خوبی انجام می دهد تا به همراهان شما حرکت کند. همچنین حالت عالی جدید چند نفره برای ارائه سرگرمی فراوان وجود دارد که این می تواند به نبردهای جدی منجر شود و به سادگی یکی از بهترین بازی های Xbox محسوب می شود.

No Man’s Sky

در حالی که بلافاصله پس از راه اندازی No Man’s Sky مورد انتقاد قرار گرفت، به روزرسانی های مداوم و وصله های محتوایی برای تبدیل آن به بازی اکتشافات فضایی که همه در ابتدا امیدوار بودیم، رسیده است. و نسخه Xbox که مدتها انتظار آن را می کشید از زمان عرضه با آنها همراه شد.

The Witcher 3: Wild Hunt

نه تنها یکی از بهترین بازی های Xbox  است، بلکه The Witcher 3 می تواند ادعا کند که یکی از بهترین بازی های تاریخ است. این یک شاهکار خارق العاده در طراحی بازی است، جایی که به نظر می رسد هر اقدامی که در RPG سوم شخص عظیم انجام می شود، در دنیای بازی تأثیر دارد.

در این بهترین بازی های Xbox ، در یک برخورد تصادفی یک تاجر را از برخی راهزنان نجات دهید، به عنوان مثال ممکن است ساعاتی بعد دوباره در شهری با او ملاقات کنید، جایی که او به شما تخفیف گسترده ای برای اجناس خود برای فروش می دهد. خود دنیای بازی نیز زنده و پر جنب و جوش به نظر می رسد. در حالی که بازی همچنین توانایی آزمایش مهارت های شما را دارد تا فقط از طریق آن حرکت نکنید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Coinbase

GrandTheftAutoV

مدتی طول کشید تا GTAV به کنسول های نسل فعلی وارد شود. اما هیچ کس نمی تواند شکایت کند که بازی بهبود یافته نسبت به نسخه اصلی چه گزینه اضافی ارائه می دهد. برای شروع ، Rockstar حالت کاملاً اول شخص دیگری را به بازیکن اضافه کرد که بازیکن را قادر می سازد بازی را از منظر دیگری تجربه کند، حتی اگر قبلاً کامل شده باشد. به علاوه، گرافیک ها دارای بازبینی بسیار خوبی هستند تا San Andreas از همیشه جذابتر به نظر برسد. واقعیت را بپذیریم که GTAV همیشه یکی از بهترین بازی های موجود بود.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

آخرین بازی Kojima’s Metal Gear Solid برای کونامی نیز باشکوه ترین لحظه او است. به نظر می رسد در این بهترین بازی های Xbox استفاده از حق رای دادن به قلمروهای دنیای آزاد، تصمیمی الهام گرفته شده باشد. کارهای زیادی برای انجام مأموریت ها وجود دارد که شما ساعت ها بازی خواهید کرد.

 ما می دانیم که هنوز همه چیزهایی که برای دیدن در بازی وجود دارد که آن را ندیده ایم. روشی وجود دارد که شما می توانید با چندین مدل مختلف تقریباً با همه چیز مقابله کنید. دویدن و اسلحه یا دزدکی حرکت کردن تنها راهی است که می توانید اهداف را تکمیل کنید که هرکدام واکنش های متفاوتی ایجاد می کنند.

بهترین بازی های Xbox

Halo: The Master Chief Collection

این یک بسته حیرت انگیز از چهار بازی Halo است که برای کنسول نسل فعلی بازسازی شده اند، چهار بازی قبلی بدون در نظر گرفتن مجموعه ای شایسته از بازی ها هستند. نسخه Xbox Halo 2 چنان نسخه شگفت انگیزی از نسخه اصلی Xbox محسوب می شود که تقریباً به تنهایی ارزش پول آن را دارد و بهترین بازی های Xbox به شمار می آید.

Destiny 2

Destiny 2 ممکن است منتقدان خود را در هنگام عرضه داشته باشد، اما با چندین نسخه جدید و افزودنی های تبلیغاتی در طول سال ها، به یک بازی بسیار خوب تبدیل شده است و با توجه به اینکه Bungie پس از تبدیل شدن به یک ناشر ، تجربه اصلی بازی را رایگان کرده است، اکنون هیچ بهانه ای برای تبلیغ آن وجود ندارد.

برای خرید کنسول های بازی از آمازون، ایبی و دیگر سایت های خارجی، می توانید از طریق خدمات زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود