تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,مرداد,۳۰

معرفی برند سیتیزن Citizen

نویسنده : تیم محتوا

معرفی برند سیتیزن Citizen

در سال های اخیر ، برند Citizen موقعیت خود را به عنوان تولید کننده قطعات کوارتز بسیار دقیق تثبیت کرده است. وقتی کالیبر ۰۱۰۰ ، که دارای دقت خیره کننده است، یک دستاورد شگفت انگیز بود و این ساعت نشان دهنده تبلور تحقیق و توسعه طولانی مدت برند سیتیزن ، در دستکاری فرکانس بلورهای کوارتز بود.

در حال حاضر یک قطعه مکانیکی با کالیبر کاملاً جدید را معرفی کرده است. کالیبر مکانیکی Citizen 0200 ، همتای آشکار مدلهای کوارتز پیشین است. این ساعت از طریق تبادل فنی با La Joux-Perret و با ترکیب تخصص تولید و تکمیل سازنده سوئیسی و طراحی مکانیکی و قابلیت های مونتاژ شرکت مادر ژاپنی، امکان پذیر شد.

برند برتر سیتیزن

Caliber 0200 در سه نوع ارائه می شود. صفحه سیاه با تکنیک الکتروفرمینگ با بافت بسیار درشت که با نور بازی می کند. صفحه آبی آفتابی با تکنیک لاک و نتیجه ای غنی و براق و یک نسخه محدود با یک صفحه سفید منحصر به فرد می باشد.

دو ویژگی اصلی در این ساعت وجود دارد. ۰۲۰۰ ، اولین حرکت مکانیکی کاملاً جدید برای برند Citizen در ۱۱ سال گذشته است که زیبایی شناسی ورزشی لوکس است. وقتی به حرکت نگاه می کنید، می توانید ویژگی های واضحی از طراحی سوئیسی، مانند پل های ضخیم و ثانیه های کوچک را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف های خنک کننده

اگرچه این نتیجه همکاری فنی با La Joux-Perret بوده است، اما مهندسان Citizen از سازنده در سوئیس دیدن کرده و مدت زمان زیادی را صرف ادغام فلسفه های طراحی دو شرکت برای ایجاد این طراحی کرده اند. Kenji Tsuchiya که رهبری این توسعه را بر عهده داشت، از همان روزهای اولیه همکاری برای این قطعه بین سوئیس و ژاپن حرکت کرد.

به منظور نشان دادن نهایت دقت، تیم تجدید نظر در فرآیند ماشین کاری قطعات، توسعه اولین چرخ تعادل آزاد آنها را که نیاز به دقت بالایی دارد، امکان پذیر کرد. این روش توسعه بر اساس فلسفه اصلی برند Citizen  است و دقت ساعت سازی از دقت مکانیکی قطعات ناشی می شود که موقعیتی است که آنها از زمان تاسیس شرکت حفظ کرده اند

معرفی برند سیتیزن Citizen

انواع مدل های برند سیتیزن

عنوان اولین مدل ژاپنی به Grand Seiko Cal تعلق می گیرد. ۹SA5 ، که هنوز کاملاً تازه است. واقعاً بسیار عالی است که می بینیم دو غول داخلی طرح چرخ تعادل آزاد خود را که مترادف با ساعت سازی درجه یک است، منتشر می کنند ، اما Cal. 9SA5 و Citizen Cal. 0200 ، در برند سیتیزن ، در رویکردهای مربوطه متفاوت هستند.

Grand Seiko اختصاصی Dual Impulse Escapement خود را در کنار چرخ تعادل آزاد برای بهبود کارایی انتقال انرژی حرکت ایجاد کرد. GS برای دستیابی به دقت بیشتر و ذخیره انرژی طولانی تر ، فناوری جدیدی را توسعه داده است. در مقابل، سیتیزن به منظور بهبود زمان بندی چرخ تعادل آزاد خود، محدودیت دقیق تولید صنعتی را به چالش کشید.

 اهداف ساعت هایی که از این کالیبرهای جدید استفاده می کنند با یکدیگر متفاوت هستند. زیرا آنها فلسفه های مختلف طراحی را انتخاب کرده اند. در حالی که GS ارزش بالاتری را به عنوان یک صنعت خوب در نظر گرفته است، به نظر می رسد برند Citizen به فلسفه بنیانگذار خود در پیگیری بالاترین کیفیت موجود برای شهروندان عادی پایبند است.

پیشنهاد مطالعه : خرید میکروفون هدست بی سیم

ویژگی اصلی برند سیتیزن

طراحی بیرونی در ساعت های برند سیتیزن ، به نظر می رسد که از روند طراحی رده ورزشهای لوکس پیروی می کند، اما مارک تجاری توضیح می دهد که این ساعت از طراحی ساعتهای برتر در فهرست سالهای گذشته Citizen ، نشانه های طراحی را می گیرد.

قطعات کوارتز Crystron و Citizen Glorious از دهه ۱۹۷۰ در واقع دارای زبان طراحی مشابهی بودند. طراحی زاویه دار با جنبه های بزرگ منحصر به فرد و ظاهری تیز است، اگرچه سطح صیقلی جلوه خاصی به بسته می بخشد، اما استفاده زیاد از روکش، بر جنبه ساعت و ابزار قطعه تأکید می کند و طراحی کلی شما را تشویق می کند که با ساعت به عنوان یک همراه روزمره برخورد کنید.

برای هرکسی که علاقه زیادی به ساعت دارد، بدیهی است که اگر بتواند از ایجاد محدودیت ها و در حال حاضر فوق العاده شگفت انگیز رهایی پیدا کند، چیزهای زیادی در برند سیتیزن وجود دارد.، سبک ساعت به طور اتفاقی نیست که پس از یک دوره از ساعت سازان سوئیسی پیشرفته که عمدتا بر روی طرح یکپارچه حرکت می کنند، به نقطه ای رسیده است که جایگزین های مقرون به صرفه در حال ظهور هستند.

به یاد داشته باشید، سالها طول می کشد تا این محصولات شکل بگیرند، بنابراین اگر به این فکر کنید که بازار ساعت های ورزشی، چند سال پیش کجا بوده است، کاملاً منطقی است که روند رشد این برند را بررسی کنید.

معرفی برند سیتیزن Citizen

سابقه برند Citizen

برند سیتیزن به عنوان ساعت ساز سابقه طولانی دارد، اما وقتی صحبت از ساعت سازی ژاپنی به میان می آی ، اغلب تحت سایکو قرار می گیرد. هرچند Citizen به عنوان یک نام تجاری تقریباً در هر رده ای پاسخی برای Seiko دارد. کاتالوگ آنها شامل ساعتهایی با حرکات کوارتز بسیار دقیق، شماره گیرهای دستی و مجموعه ای تقریباً بی پایان از ساعتهای با ارزش در تمام سبکها است که بر اساس فناوری حرکت Eco-Drive عالی آنها اجرا می شود.

با این نسخه جدید، به نظر می رسد که آنها سوئیسی ها را در نظر گرفته اند و با یک استراتژی که به ندرت از آن استفاده می کردند، دنبال آن بازار می روند. باید اشاره کنیم که La Joux-Perret یک تولید کننده سوئیسی است که توسط گروه Watch Citizen در سال ۲۰۱۲ خریداری شد.

آنها برای برخی از خانه های بسیار معروف سوئیسی ، از جمله Armin Strom ، Hublot و حتی TAG Heuer ، را ساخته اند. La Joux-Perret همچنین رابطه ای طولانی با آرنولد و سون دارد که قبل از خرید برند Citizen خریداری شده بود و به نظر می رسد در دهه گذشته منبع اصلی جنبش های LJP بوده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها

گنجاندن جنبش جدید La Joux-Perret در بزرگترین نسخه تماشای سال Citizen مانند یک حرکت بزرگ برای حصارها از یک سو و گامی کاملاً منطقی برای استفاده بهینه از منابع شرکت از سوی دیگر است.

می توانید جدیدترین مدل های برند سیتیزن را در سایت های معتبر خارجی مشاهده کرده و برای خرید آن ها از طریق خدمات زاکولا اقدام نمایید. به سادگی می توانید از هر جای دنیا، محصول خریداری شده را با زاکولا به ایران بیاورید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود