برترین تولید کنندگان کفش در دنیا

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برترین تولیدکنندگان کفش در دنیا

رشد چشمگیر فروش آنلاین همراه با محبوبیت مداوم کفش های پیاده روی و یا ورزشی با عملکرد بالا، این صنعت را به یک روندی مثال زدنی تبدیل کرده است. این در حالی است که ایالات متحده و چین از نظر خرید کفش سالانه به راحتی از بقیه جهان پیشی گرفته اند اما برای معرفی برترین تولید کنندگان کفش در دنیا ، بایستی به بررسی دقیق تری بپردازیم.

تغییر جهت از خرده فروشی در فروشگاه به تجارت الکترونیکی مهمترین روند مصرف کننده در صنعت است. در بخش کفش مطابق مد، تقریباً رشد فروش ناشی از افزایش فروش آنلاین بوده است. البته یافتن راه های جدید و بهتر برای دستیابی به این اطلاعات جمعیتی برای اطمینان از ادامه پایداری در بازار بسیار مهم است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی PS5

به همین منظور، بسیاری از تولیدکنندگان کفش همچنان از حمایت افراد مشهور به عنوان یک روش کلیدی بازاریابی برای بدست آوردن وفاداری به برند و درگیر کردن بومیان دیجیتال استفاده می کنند، بسیاری از آنها ترجیح می دهند محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنند.

برترین تولیدکنندگان کفش در دنیا

تولید کنندگان برتر کفش در جهان

تولید کننده کفش با برند باتا

این برند در سال ۱۸۹۴ تاسیس شد و اکنون حدود سی و پنج هزار کارمند داشته است. باتا ممکن است بیشترین درآمد را در مقایسه با دیگر برندها نداشته باشد، اما با فروش روزانه یک میلیون کفش، باتا بیش از هر شرکت دیگری می فروشد. باتا در جمهوری چک توسط تخته دوز توماس باتا که قصد داشت تجارت خانوادگی را ایجاد کند، تأسیس شد.

جنگ های جهانی اول و دوم ، باتا را وادار کرد تا عملیات خود را در قرن بیستم به کانادا منتقل کند. اکنون دفتر مرکزی Bata Shoes International در لوزان سوئیس قرار دارد و یکی از برترین تولید کنندگان کفش در دنیا محسوب می شود.

باتا در بازارهای رشد بین المللی ممتاز است و کفش های شیک و در عین حال مقرون به صرفه را با حجم بالا می فروشد. محصولات آنها از طریق ۵۳۰۰ فروشگاه در ۷۰ کشور در پنج قاره توزیع می شود و همچنین دارای تجارت الکترونیکی چشمگیری هستند. با مفهوم سازی طراحی از طریق تولید، کفش های باتا همچنان یک عملیات خانوادگی و خودمختار هستند. این برند به سه واحد اصلی تقسیم شده است: Bata ، Bata Industrials و AW Lab.

پیشنهاد مطالعه : خرید اینترنتی از مالزی

تولید کننده کفش با برند فیلا

این برند نیز در سال ۱۹۱۱ در کشور ایتالیا راه اندازی شد. فیلا یک تولید کننده پیشرو در زمینه تولید کفش ورزشی، لباس ورزشی و لوازم جانبی است که توسط جیانسروو فیلا در بیلای ایتالیا تاسیس شد. گروه اصلی مالکیت ایتالیایی، فیلا را در سال ۲۰۰۳ به صندوق پرچین آمریکایی Cerberus Capital Management فروخت. چهار سال بعد، سربروس این شرکت را فروخت به فیلا کره که هم اکنون تمام عملیات فیلا را کنترل می کند تبدیل شد.

در سراسر جهان، فیلا برترین تولید کنندگان کفش در دنیا تقریباً ۵۰۰ مرکز توزیع و ۳۰۰ فروشگاه خرده فروشی دارای حق امتیاز دارد. بازار اصلی فیلا مصرف کنندگان ۱۸-۳۴ ساله با کفش های ورزشی از ارزان قیمت تا منحصر به فرد هستند.

محبوبیت فیلا در دهه ۱۹۷۰ زمانی به اوج خود رسید که حمایت مالی فرد مطرح تنیس، بیورن بورگ را کسب نمود و فیلا را به شناخته ترین مارک کفش و پوشاک تنیس تبدیل کرد. مدیریت جدید کره ای تحت مدیریت یون کیون چانگ در حال حاضر برای احیای نام تجاری تلاش می کند. به همین منظور، آنها Acushnet را در سال ۲۰۱۱ خریداری کردند که صاحب نام Titleist است و در تلاش برای افزایش شهرت خود در بازار گلف می باشند.

برترین تولیدکنندگان کفش در دنیا

تولید کننده کفش با برند باربری

این برند در سال ۱۸۵۶ در کشور انگلستان با تعداد ده هزار کارمند تاسیس شد. شرکت تولیدی بین المللی باربری ریشه خود را به سال ۱۸۵۶ برمی گرداند که توماس باربری، شاگرد ۲۱ ساله پارچه فروشی، تصمیم گرفت خودش شعبه بگیرد و فروشگاهی را در باسینگستوک انگلیس باز کند.

اکنون، باربری در لباس، کفش، لوازم جانبی، عطر و لوازم آرایشی حضور دارد. این شرکت به عنوان یک تجارت خانوادگی به طور مستقل باقی ماند تا اینکه در سال ۱۹۵۵ خرید سهام از فروشگاه های بزرگ جهانی را داشتند. باربری که دفتر مرکزی خود را در لندن ایجاد کرده است، ۴۴۲ مرکز توزیع در سراسر جهان را اداره می کند. این شرکت کفش های خود را با نام تجاری خاص خود تولید و عرضه می کند و چندین سبک کفش ورزشی، بوت، کفش راحتی، کفش مجلسی و صندل را ارائه می دهد و از برترین تولید کنندگان کفش در دنیا می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش دخترانه از آمازون

تولید کننده کفش با برند ASICS

این یک برند ژاپنی است که در سال ۱۹۴۱ تاسیس شده و اکنون با تعداد ۸،۲۲۳ کارمند فعالیت می کند. ASICS بزرگترین تولید کننده کفش ورزشی، پوشاک و تجهیزات ورزشی در ژاپن است. ASICS اندکی پس از جنگ جهانی دوم تاسیس و همچنان در کوبه مستقر است، زمانی که کیهاچیرو اونیتسوکا یک شرکت کفش ورزشی را با هدف تحریک جوانان ژاپنی برای تحرک بدنی بیشتر راه اندازی کرد.

در سال ۱۹۷۷ ، وی نام شرکت خود را به مخفف کلمه لاتین “anima sana in corpore sano” تغییر داد که به معنای ذهن سالم در بدن سالم است. کفش امضای ASICS ، Onitsuka Tiger ، همچنین اولین محصول این شرکت بود که در سال ۱۹۴۹ عرضه شد. موفقیت این کفش باعث شد که امروز، این برند سبک مختلف کفش ورزشی برای آقایان و خانم ها را تولید می کند.

تولید کننده کفش با برند New Balance

این شرکت به عنوان برترین تولید کنندگان کفش در دنیا در سال ۱۹۰۶ در آمریکا تاسیس شده است و تعداد هشت هزار کارمند دارد. New Balance یک شرکت تولید کننده کفش و پوشاک آمریکایی است که بیش از یک قرن پیش توسط ویلیام جی رایلی به عنوان شرکت پشتیبانی قوس New Balance تأسیس شد.

این نام از تکیه گاه اصلی قوس رایلی گرفته شده است که دارای یک طرح سه شاخه ای بود که تعادل جدیدی در کفش را فراهم می آورد. امروزه نیو بالانس کفش های ورزشی، پوشاک و لباس ورزشی و تجهیزات ورزشی را تولید می کند. نیو بالانس در بوستون، ماساچوست مستقر است و در بیش از ۱۲۰ کشور مختلف در سراسر جهان تجارت می کند.

برترین تولیدکنندگان کفش در دنیا

تولید کننده کفش با برند Skechers

این شرکت نیز آمریکایی بوده و در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده و دارای ۱۱،۸۰۰ نفر کارمند است. Skechers ، به عنوان یک تجارت خانوادگی، توسط رابرت گرینبرگ تاسیس شد که از زمان تأسیس آن در ۱۹۹۲ به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی خدمت کرده است. پسر مایکل پسر رابرت به عنوان رئیس جمهور و بنیانگذار همکاری می کند.

دفتر مرکزی Skechers در ساحل منهتن کالیفرنیا قرار دارد. اما این برند به عنوان برترین تولید کنندگان کفش در دنیا عملیات تولید و فروش آن با بیش از ۳۰۰۰ خرده فروشی در ۱۷۰ کشور جهان به گوشه و کنار دنیا می رسد. Skechers دارای بیش از ۳۰۰۰ سبک مختلف در کفش های روزمره، کفش های کار و کفش های مد است و فقط در سال ۲۰۱۸ ، این شرکت بیش از ۱۷۰ میلیون جفت را فروش کرده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک های عینک آفتابی

تولید کننده کفش با برند VF

این یک شرکت آمریکایی است که تاسیس آن در سال ۱۸۹۹ با تعداد هفتاد هزار کارمند می باشد. VF Corporation یک مجتمع بین المللی است که صاحب چندین مارک لباس، کفش و لوازم جانبی مطرح است. VF در سال ۱۸۹۹ با عنوان Reading Glove and Mitten Manufacturing Company تاسیس شد، از آن زمان VF به یکی از برترین تولید کنندگان کفش در بخش خود تبدیل شده است. دفتر مرکزی شرکت VF در گرینزبورو ، کارولینای شمالی واقع شده و در ۱۷۰ کشور تجارت می کند.

شما می توانید برای خرید از برترین تولید کنندگان کفش در دنیا ، از سایت های خارجی اقدام کرده و برای پرداخت ارزی و تحویل آن در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]