تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,خرداد,۰۹

با تیم پشت اولین فروشگاه پوشاک آمازون آشنا شوید.

نویسنده : تیم محتوا

آمازون استایل که اکنون برای عموم باز است، همزمان با ایجاد مشاغل محلی، یک تجربه خرید شخصی و راحت را به مشتریان ارائه می دهد. آمازون از استقبال مشتریان منطقه لس آنجلس برای خرید در آمازون استایل، اولین فروشگاه پوشاک فیزیکی ما و معرفی جامعه محلی به تعدادی از کارمندانی که همه چیز را انجام می دهند، هیجان زده است.

آمازون استایل برای کمک به مشتریان در کشف ظاهری که دوست دارند از طریق یک تجربه خرید شخصی و راحت با استفاده از فناوری پیشرفته و عملیات در سطح جهانی طراحی شده است و تیم کارمندان ما به مشتریان کمک می‌کنند تا ظاهری را که دوست دارند و در آن احساس خوبی دارند پیدا کنند.

آمازون اخیراً برای دومین سال متوالی توسط لینکدین به عنوان مطلوب ترین محل کار در ایالات متحده شناخته شد و فروشگاه آمازون استایل در The Americana در Brand در گلندیل، کالیفرنیا، صدها شغل محلی ایجاد کرده است. موقعیت‌های شغلی در فروشگاه دستمزدهای رقابتی، بسته‌های مزایا متنوع و فرصت‌هایی برای رشد شغلی ارائه می‌دهند.

liability of the guarantor in the courts 3 zakoolacom 01

تیم آمازون استایل

لسلی که در غرب میانه به دنیا آمده و در آریزونا بزرگ شده است، در طول بیش از ۱۵ سال فعالیت خود در صنعت خرده فروشی در چندین شهر در سراسر ایالات متحده زندگی کرده است. با نزدیک به ۹ ماه کار در آمازون استایل، لزلی گفت که می تواند با اطمینان بگوید که کار در آمازون استایل کاملاً شبیه هر شغل دیگری نیست که تا به حال داشته است و او آن را دوست دارد.

او گفت: این یک تجربه باورنکردنی بوده است و شما می توانید هیجان و انرژی را احساس کنید. راه‌اندازی چنین مفهوم جدید و خلاقانه‌ای و ساختن یک تیم از ابتدا شگفت‌انگیز است. تا کنون از همه انتظارات من فراتر رفته است و من نمی توانم صبر کنم تا چهره مشتریان را هنگام قدم زدن در فروشگاه ببینم.

لسلی سبک رهبری حمایتی و عملی دارد و بر ارتباط باز با تیم خود تأکید دارد. او گفت: ما همه با هم هستیم و من بر اساس این اصل زندگی می‌کنم که هرگز از کسی نمی‌خواهم کاری را انجام دهد که خودم حاضر به انجام آن نباشم. لسلی به‌عنوان کسی که بیشتر موفقیت‌هایش را به مربیان زیادی که در طول زندگی حرفه‌ای‌اش داشته نسبت می‌دهد، همچنین متعهد به حمایت از کارمندانش در حین رشد حرفه‌شان با آمازون است.

آرماندو که در لس آنجلس به دنیا آمد و بزرگ شد، در پاییز ۲۰۲۱ به آمازون استایل پیوست و به سرعت از یک موقعیت ابتدایی به نقش فعلی خود به‌عنوان سرپرست منطقه برای پشت سر گذاشتن خانه ارتقا یافت. مسئولیت‌های روزانه او شامل نظارت بر فرآیند تحویل برای مشتریان در آمازون استایل است. زمانی که مشتری لباسی را در برنامه خرید آمازون انتخاب می‌کند، تیم او محصولات را انتخاب می‌کند و به‌طور ایمن آنها را به کمد اتاق تزیین مشتری تحویل می‌دهد و تجربه‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌کند که در آن مشتریان هیچ‌گونه لباسی ندارند. در حین خرید، نیاز بیشتری به حمل اقلام در فروشگاه دارید.

انرژی و اشتیاق آرماندو کهنه کار خرده فروشی و عکاس سابق عروسی است. زمانی که او در آمازون استایل کار نمی کند، وقت خود را صرف کمک به افرادی می کند که اعتیاد و بیماری روانی را تجربه می کنند و همچنین به دنبال اشتیاق خود برای عکاسی ادامه می دهد.

آرماندو گفت: چیزی در قلب و روحم به من می گوید که به خدمت به مردم ادامه دهم. من دوست دارم در هر کجا که هستم، از جمله در محل کار، به دیگران کمک کنم. من می‌خواهم به ساختن بنیادم در آمازون ادامه دهم و در اینجا به رشد خود ادامه دهم.»

امیلیو که اهل تگزاس است در ۱۸ سالگی به لس آنجلس نقل مکان کرد و اکنون با افتخار کالیفرنیا را خانه می خواند. او که سال ‌ها در خرده‌فروشی کار کرده بود، از فرصت پیوستن به تیم آمازون استایل هیجان‌زده شد و استعداد و مهارت‌های رهبری او به سرعت شناسایی شد: در عرض سه ماه، او از یک موقعیت ابتدایی به منطقه جلو از خانه ارتقا یافت.

در نقش فعلی اش، امیلیو و تیمش مسئولیت خوشامدگویی به مشتریان، معرفی آنها به فروشگاه و انتخاب، مرتب و منظم نگاه داشتن فروشگاه، کمک به مشتریان برای بررسی و غیره را بر عهده دارند. او گفت: هیجان‌انگیزترین بخش کار در آمازون استایل، یادگیری مداوم و فرآیند انطباق با راه‌اندازی این تجربه خرده‌فروشی پیشگامانه است. هر روز فرصتی است برای فکر کردن خارج از چارچوب و یافتن راه حل های جدید. من می دانم که بخشی از آینده اینجا هستم.

امیلیو علاوه بر شغل خود در آمازون استایل، در حال حاضر نیز در تلاش است تا مدرک لیسانس خود را در زبان اسپانیایی به پایان برساند و آرزو دارد معلم اسپانیایی شود. او به طراحی لباس نیز علاقه دارد و اوقات فراغت خود را صرف طراحی و دوخت لباس های خود می کند.

تنی که مادر یک کودک ۱ ساله است، به دنبال فرصت شغلی بود که بتواند با برنامه مشغله او به عنوان یک مادر جدید کار کند. او تصمیم گرفت برای آمازون استایل درخواست دهد زیرا با یک رانندگی سریع از خانه‌اش در گلندیل فاصله دارد. او می‌دانست که آمازون مزایای عالی و ساعات کاری انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد.

تنی در نقش خود، کالاهای سفارشی مشتریان را در اپلیکیشن به اتاق‌های تزیین آن‌ها تحویل می‌دهد تا بتوانند لباس‌ها را در یک تجربه بدون درز امتحان کنند. بخش مورد علاقه تنی در مورد کار در آمازون استایل رابطه او با همکارانش است. او گفت: سرپرست های من فوق العاده هستند. این افرادی هستند که در اینجا کار می کنند که این شغل را بسیار خاص کرده اند. آنها دلیلی هستند که من اینجا را خیلی دوست دارم. برای دست یابی به جدید ترین محصولات آمازون و خرید از این فروشگاه بزرگ آنلاین، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود