تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۰۸

ایده هایی برای خرید روز مرد

نویسنده : تیم محتوا

ایده هایی برای خرید روز مرد

یکی از مواردی که بسیاری از خانم ها عمدتا در مناسبت ها با آن روبرو هستند، خرید روز مرد است. یافتن هدیه ای ارزشمند که بتواند آن ها را خوشحال کرده و در عین حال برای آنان مناسب باشد، کار چندان ساده ای نیست. البته می توان بر اساس علایق و نیازهای آنان به ایده هایی برای خرید روز مرد رسید که در این جا چندین مورد را برای شما آورده ایم که می توانید آن ها را با قیمت هایی مناسب به صورت آنلاین خرید کنید.

خرید کتاب

کتاب یکی از بهترین هدایا برای افراد است و مطابق با علاقه مندی آنان می توان از انواع کتاب ها گزینه ای مناسب را انتخاب نمود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

اکسسوری ها

از جمله مواردی که می تواند به عنوان یک ایده در روز مرد مطرح شود، استفاده از انواع اکسسوری ها برای لباس های رسمی مردانه از جمله دکمه سردست، سنجاق های کروات و … اشاره نمود. می توانید آن را به صورت ست خرید کرده و هدیه کنید.

ایده هایی برای خرید روز مرد

هدیه ورزشی

یکی دیگر از ایده هایی برای خرید روز مرد ، لوازم ورزشی است که می تواند به عنوان لباس، کفش و یا لوازم ورزشی مانند راکت و توپ های ورزشی باشد که مطابق با علاقه مندی آنان انتخاب خواهد شد.

 عطر و ادکلن

اما یکی از جمله هدایایی که عمدتا می توان به سادگی انتخاب نمود، خرید عطر و ادکلن است که بر اساس سلیقه فرد تهیه شده و می تواند رایحه ای دلنشین و مناسب فرد باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مکمل های غذایی کودک از آمازون

 لوازم جانبی صوتی و الکترونیکی

از جمله هدایای جذاب برای آقایان می تواند خرید لوازم جانبی صوتی و الکترونیکی همچون انواع اسپیکرهای قابل حمل و هدفون باشد که برای کسانی که به دنبال تکنولوژی های به روز شده هستند، بسیار جذاب است.

ایده هایی برای خرید روز مرد

لوازم سرگرمی

از جمله ایده هایی برای خرید روز مرد ، می توان به انواع لوازم سرگرمی اشاره کرد که می تواند انواع گیم بردها، پازل، و بازی های فکری باشد که می توانید با استفاده از آن ها اوقات خوشی را با یکدیگر سپری کنید.

ساعت مچی

یکی از وسایل کاربردی که می تواند برای آقایان نیز بسیار جذاب باشد، ساعت مچی است که می تواند در انواع مدل های مختلفی تهیه شده و متناسب با فرم پوشش، آن ها را ست کرد.

ست رومیزی اداری

اگر به دنبال ایده هایی برای خرید روز مرد هستید می توانید به ست رومیزی اداری نیز فکر کنثید. بسیاری از آقایان یک میز کار نیز در منزل دارند که مرتب کردن آن تنها می تواند با یک ست رومیزی مناسب که دارای جای خودکار و کارت و یادداشت باشد، امکان پذیر می باشد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱

مچ‌بند هوشمند

از دیگر هدایا می توان به مچ بند هوشمند اشاره کرد. این مچ بندهای اسپرت و شیک می توانند در عین زیبایی به کنترل سلامت آنها نیز کمک کند. با کمک آن می توانند مسافت های پیموده شده، ضربان قلب و وضعیت خواب را تنظیم نمایند.

ماشین اصلاح

از جمله انتخاب های بسیار عالی و البته کاربردی، خرید ماشین اصلاح سر و صورت است که می توانید آن را با کارآیی های متفاوت و در برندهای مختلفی تهیه کنید. این یکی از لوازم شخصی پرکاربرد برای آقایان است که برای آراسته بودن به آن نیاز دارند.

ایده هایی برای خرید روز مرد

لباس ورزشی

در میان بهترین ایده هایی برای خرید روز مرد، می توان لباس های ست ورزشی را پیشنهاد کرد که امروزه برندهای متفاوتی در کیفیت های مختلف این نوع لباس ها را تولید کرده و عرضه می کنند. می توانید با خرید این ست ورزشی، آن ها را به ورزش کردن ترغیب کرده و ظاهری شیک نیز به آن ها هدیه کنید.

کیف و کوله

یکی دیگر از لوازمی که بسیار مناسب آقایان بوده و مورد نیاز آنان می باشد، کیف و کوله است که می توانید متناسب با سن ایشان، در جنس ها و مدل های مختلفی آن ها را تهیه کرده و بر اساس تیپ ایشان، از نوع کیف چرمی اداری تا کوله پشتی خرید کنید.

لوازم کمپینگ

از دیگر ایده های خرید هدیه برای روز مرد می تواند لوازم کمپینگ باشد که می تواند اوقات بسیار خوشی را در کنار یکدیگر در دل طبیعت ایجاد نمایید. این یک فرصت عالی برای زدودن خستگی های روزمرگی است. لوازم سفر و کوهنوردی می تواند جذابیت بالایی برای آقایان داشته باشد. لوازمی همچون چادر، زیرانداز، چراغ های روشنایی و پخت، صندلی های تاشو و… که می توانید بر اساس علاقه مندی خود تهیه نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم های مراقبتی پوست از آمازون

کفش

این یکی از خاص ترین ایده هایی برای خرید روز مرد است زیرا هنگام خرید آن می بایست مشخصات و سایز کفش را داشته باشید و راحتی آن را هنگام استفاده محک بزنید. می توانید یک کفش شیک و رسمی تهیه کنید یا برای خرید بوت ها یا کفش های ورزشی مناسب اقدام کنید. این کفش ها در برندهای مختلف و در طرح هایی بسیار متفاوت ارائه می شوند که هر کی می تواند به عنوان یک هدیه برای آقایان جذاب باشد.

ایده هایی برای خرید روز مرد

کیف پول و کمربند

یکی دیگر از کادوهای جذاب و کاربردی نیز کیف پول و کمربند است که عمدتا به صورت ست هدیه می شود و می تواند هدیه ای مناسب برای آقایان باشد. برای انتخاب آن می توانید از انواع چرم استفاده کرده و محصولی با کیفیت و شیک را خرید کنید.

برای خرید محصولات مورد نیاز خود از سایت های خارجی می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود