تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۰۳

انواع کوله پشتی مناسب کمپینگ

نویسنده : تیم محتوا

داشتن کوله پشتی، برای حمل وسایل خود در یک برنامه کمپینگ، یک نیاز ضروری برای تقریباً هر فردی است. از ابتدایی ترین اقلام مانند غذا و هیزم گرفته تا وسایل فنی در فضای باز، روشی بهتر و کارآمدتر از یک کوله پشتی خوب قدیمی برای حمل بار پیدا نخواهید کرد. با وجود تعداد زیادی از انواع کوله‌پشتی کمپینگ ، انتخاب مناسب برای این کار مهم است و در این جا مجموعه وسیعی از گزینه‌های پیشنهادی را ارائه کرده ایم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع کوله‌پشتی کمپینگ

کوله پشتی ساده

نوع کوله ‌پشتی ساده، رایج‌ترین انواع کوله‌پشتی ‌ها در برنامه روزانه هستند که برای استفاده در هر چیزی از بیرون رفتن تا مغازه‌ها تا حمل وسایل فنی برای یک روز تعطیلات در کوهستان طراحی شده‌اند. ظرفیت کوله‌های این مدل، از حدود ۱۰ تا ۴۰ لیتر متغیر است.

Osprey Talon 22 :

یک روز کامل پیاده روی ، نیاز دارد که مقداری آب و غذای کافی برای ادامه مسیر همراه داشته باشید. کوله‌ پشتی پیاده‌روی شما نیز باید وسایل اضافی و یک لباس گرم را در خود جای دهد. اما مهمتر از همه یک کوله پشتی پیاده روی باید راحت باشد.

در انواع کوله‌پشتی کمپینگ ، کوله پشتی پیاده روی Green Osprey Talon 22 ، ظرفیت ایده آل ۲۰ تا۳۰ لیتر را داشته و دارای پنل پشتی تهویه شده و بندها و کمربند مناسب بوده و جیب مخزن آب را در خود دارد. علاوه بر وسایلی که برای پیاده‌روی نیاز دارید (آب، غذا، لایه‌ها و غیره) یک کوله‌پشتی کوهنوردی خوب باید بتواند طناب، کلاه ایمنی، بند، قفسه و کفش را نگه دارد و در حالت ایده آل باید راحت و متناسب با بدن شما باشد.

پیشنهاد مطالعه :اتصال حرفه ای را ارائه می دهد. 

کوله Black Diamond Speed ​​ :

ظرفیت ایده آل این کوله پشتی،  ۳۰ تا ۴۰ لیتر است که دارای نگهدارنده کلاه ایمنی ، حلقه تبر یخی ، دسترسی بزرگ به محفظه اصلی و تسمه های فشاری بوده و خیلی سنگین نیست.

کوله پشتی دوچرخه سواری

ظرفیت یک کوله پشتی دوچرخه سواری بستگی به مدت زمانی دارد تصمیم دارید، بیرون باشید. یک روز طولانی در مسیر،  نیاز به حمل ابزار، تجهیزات تعمیر، پوشش های اضافی، غذا و آب فراوان دارد. یک کوله پشتی دوچرخه سواری خوب در انواع کوله‌پشتی کمپینگ نیز باید راحت و دارای تهویه مناسب باشد و در هنگام بارگیری زیاد حرکت نکند.

کوله Red Osprey escapist 32 :

این کوله پشتی در ظرفیت ایده آل ۱۰ تا ۳۵ لیتر طراحی شده است که دارای ویژگی های مطلوب نگهدارنده کلاه ایمنی، حلقه اتصال نور، پنل پشتی تهویه شده، جیب ابزار و جیب مخزن آب است.

انواع کوله‌پشتی کمپینگ

کوله پشتی برای ورزش های برفی

ظرفیت حمل اسکی یا اسنوبرد مهم ترین ویژگی است که باید در کوله پشتی که برای یک روز در دامنه انتخاب می کنید جستجو نمایید. حرکت حداقلی کوله پشتی نیز بسیار مهم است، بنابراین لازم است که بسته ای را انتخاب کنید که به خوبی برای شما مناسب باشد.

کوله Deuter SpeedLite 20 :

در انواع کوله‌پشتی کمپینگ ، ظرفیت ایده آل این کوله پوشتی ۲۰ تا۳۰ لیتر است. این محصول دارای تسمه های اتصال اسکی یا اسنوبرد ، جیب ایمن برای تجهیزات ایمنی ، تسمه های فشاری و پارچه برف گیر است.

کوله پشتی مخصوص گشت و گذار

اگرچه برای یک کوله پشتی در گردش مهم است که راحت باشد، اما به اندازه زمانی که شما فعال‌تر هستید مهم نیست. در این شرایط، بعید است که بار سنگینی را حمل کنید. بنابراین لازم است که چیزی سبک تر از یک کوله پشتی کوهنوردی با امکانات کامل انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات برند لورئال L’Oréal

Blue REI Flash 22 :

این کوله پشتی، ظرفیت بین ۱۰ تا ۲۵ لیتر دارد. در انواع کوله‌پشتی کمپینگ ، این محصول دارای جیب لوازم جانبی برای عینک آفتابی و جا بطری آب بوده و دارای وزنی سبک و مشخصات کمی است و زیبایی ظاهری دارد.

کوله پشتی مخصوص لپ تاپ

هر یک از کوله پشتی های فوق به خوبی به عنوان یک کوله پشتی کار می شود و بسیاری از جیب های مخزن آبرسانی در کوله پشتی های پیاده روی نیز یک لپ تاپ در آنها قرار می گیرند. با این حال، داشتن چیزی خاص برای لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها تضمین می‌کند که اشیاء با ارزش شما به خوبی محافظت می‌شوند و کاربرپسندتر خواهند بود.

کوله پشتی Thule Crossover 25 :

این کوله پشتی دارای ظرفیت ۲۰ تا۳۰ لیتر است. این کیف دارای جا بطری آب و جیب های داخلی سازمان است که زیبا به نظر می رسد.

کوله پشتی پیاده روی

برای کسانی که به ماجراجویی‌های بزرگ‌تر می‌روند، در انواع کوله‌پشتی کمپینگ بزرگ برای نگهداری وسایل شبانه شما مورد نیاز است. مانند کوله‌های روز، کوله‌پشتی‌های بزرگ تر ترجیحات شما می‌توانند بسیار متفاوت باشند. ظرفیت آنها می تواند از حدود ۴۰ لیتر تا ۸۵ لیتر متغیر باشد.

هنگامی که بارهای سنگین حمل می کنید، انتخاب چیزی راحت و مناسب بسیار مهم است. اما داشتن یک کوله پشتی پیاده روی با ویژگی هایی که استفاده از آن را آسان می کند نیز خوب است. ظرفیت کوله پشتی شما برای پیاده روی تا حد زیادی به طول سفر شما بستگی دارد.

انواع کوله‌پشتی کمپینگ

کوله پشتی Arcteryx Altra 65

در انواع کوله‌پشتی کمپینگ ، ظرفیت بین ۴۵ تا۶۰ لیتر را به خود اختصاص می دهد که دارای پنل پشتی تهویه شده، بند و کمربند مناسب، جیب مخزن آب، پوشش باران و جیب های ذخیره سازی خارجی است.

کوله پشتی کوهنوردی سبک

با نزدیک‌تر شدن دنیای کوله‌پشتی به تجهیزات فوق‌سبک، می‌توانید همه وسایل خود را برای پیاده‌روی چند روزه در کوله‌هایی با ظرفیت کمتر از ۵۰ لیتر قرار دهید. کوهنوردان مسافت طولانی اغلب ابزارهای بسیار سبک را برای پیاده روی انتخاب می کنند و هدف آن ها حفظ ظرفیت کوله پشتی خود در حدود ۴۰ تا ۴۵  لیتر است.

پیشنهاد مطالعه : خرید ست قلم موی آرایشی اصل

Osprey Packs Exos 48 :

کوله پشتی پیاده روی در این مدل، دارای ظرفیت ۴۰ تا۵۰ لیتر است که مجهز به جیب های ذخیره سازی خارجی مشبک بزرگ ، همراه با کمربند پد دار و وزنی سبک است.

کوله پشتی مسافرتی

برای کسانی که پر سفر هستند، در انواع کوله‌پشتی کمپینگ در اکثر موارد به یک کوله پشتی با مشخصات کمتر نیاز است. به طور کلی، مسافران باید بارهای خود را برای چند ساعت در یک زمان بالا، حمل کنند. بنابراین راحتی در مقایسه با کوله پشتی های پیاده روی اهمیت کمتری دارد. تمرکز اصلی برای این سبک کوله پشتی گزینه های ذخیره سازی، سازگاری و راحتی است.

کوله پشتی مسافرتی Deuter Transit 50

این کوله پشتی، ظرفیت ایده آل  ۴۵ تا۸۰ لیتر را داشته و دارای سیستم پنل پشتی پنهان و تعداد زیادی جیب و گزینه های ذخیره سازی است که گزینه های دسته حمل را نیز در خود دارد.  برای خرید این محصولات از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود