انتخاب هولدر مناسب تلفن همراه

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هولدر مناسب تلفن همراه

ممکن است برخی از شما تصور کنید که یک هولد برای گوشی هوشمند کاملاً بی فایده است. این بدان دلیل است که بسیاری از مشتریان نمی دانند چگونه یک نگهدارنده را انتخاب کنند و بنابراین شک دارند که آیا اصلا ارزش خرید دارد. برای رفع این تردیدها، توضیح خواهیم داد که چرا در واقع شما باید حداقل یک هولدر مناسب تلفن همراه داشته باشید و قبل از خرید باید بر روی چه ویژگی هایی تمرکز کنید.

ویژگی های اصلی هولدر موبایل

هولدر موبایل وسیله جانبی است که دارای قفل کلیپ یا آهنربا است که برای نگهداری تلفن هوشمند یا تبلت استفاده می شود و ۹۹٪ دارندگان خودرو استفاده می شود. غالباً چنین اتفاقی می افتد که در ماشین جایی برای ذخیره مطمئن تلفن وجود ندارد. اگر روی داشبورد قرار بگیرید، هنگام حرکت ماشین می تواند به راحتی بلغزد و بشکند. در اینجا ایده اولیه توسعه دهندگان هولدر مناسب تلفن همراه وجود دارد. برای محافظت از تلفن در برابر سقوط آن ها ساخته شده اند که با ظهور تلفن های هوشمند شکننده و گران قیمت، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

پیشنهاد مطالعه : نکات مهم در خرید لباس کودک

به لطف برنامه های مدرن نرم افزاری و اتصال به اینترنت قابل اعتماد، تلفن های هوشمند نقش ناوبری و تلویزیون را در اتومبیل ها به عهده گرفته اند. در این مرحله، دوباره نیاز به هولدر تلفن های هوشمند است که در انواع مختلفی ظاهر شده است.

دستیابی به موفقیت در توسعه دوربین در دنیای گوشی های هوشمند باعث شده است، مردم به جای استفاده از دوربین های عادی، از دوربین های تلفن های هوشمند برای گرفتن عکس یا ضبط فیلم استفاده کنند. این دوربین های گوشی های هوشمند نیاز به تثبیت شدن داشته و نگهدارنده ها به حل این مشکل کمک کردند.

برخی از هولدر مناسب تلفن همراه می توانند به عنوان پایه دسک تاپ تلفن ها استفاده شوند. امروزه آنها محبوب هستند. یک تلفن هوشمند در نگهدارنده روی میز ثابت است، بنابراین تماشای فیلم، خواندن یک دستور العمل جدید یا صحبت با تلفن در آشپزخانه راحت است.

هولدر مناسب تلفن همراه

ویژگی های اصلی هولدر مناسب تلفن همراه

برای انتخاب مناسب هنگام خرید نگهدارنده، باید به وضوح تعیین کنید که چه انتظاراتی از آن دارید.  انواع مختلفی بسته به نوع نگهدارنده وجود دارد. برخی از آن ها دارای یک اتصال مخصوص است که به راحتی بر روی هر دریچه خودرو قرار می گیرد. نگهدارنده های نصب شده بر روی دریچه جهانی هستند و برای همه مارک های اتومبیل مناسب می باشند.

این در حالی است که برخی دیگر از آن ها با یک کاپ مکش خلاء بر روی شیشه جلو اتومبیل یا داشبورد نصب می شود. از آنها نه تنها در اتومبیل ها ، بلکه برای میزهای معمولی در خانه یا اداره نیز استفاده می شود. برخی دیگر از هولدر مناسب تلفن همراه از نوار چسب دو طرفه، استفاده می شود. این نگهدارنده ها جهانی هستند و به راحتی می توانند به هر سطحی متصل شوند.

هولدر تلفن اسلات مجهز به CD

امروزه بسیاری از اتومبیل ها به یک اسلات CD مجهز هستند. با این حال، اکنون تقریباً همه از درایو های فلش و کارت های حافظه SD استفاده می کنند. بنابراین سازندگان هولدر، یک برنامه کاربردی بسیار جالب برای یک اسلات CD غیر ضروری ارائه دادند. آنها یک مانت مخصوص درست کردند که دقیقاً در این شکاف قرار داده شده و کاملاً راحت است. اگر تلفن را آنجا قرار دهید، مانعی برای شما ایجاد نمی کند یا موبایل شما را از داشبورد منحرف نمی کند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پروژکتورهای گلکسی

پایه نگهدارنده تلفن صندلی یک نگهدارنده ضروری برای والدینی است که اغلب با کودکان در اتومبیل رانندگی می کنند. به راحتی می توانید آن را روی پشتی صندلی سوار کرده و گوشی هوشمند خود را به یک مینی تلویزیون مفید تبدیل کنید.

هولدر مناسب تلفن همراه هوشمند فرمان

این نیز یک هولدر مناسب تلفن همراه است که با مزایا و معایب مشخصی همراه می باشد. از جمله مزایا می توان گفت که یک تلفن هوشمند درست در مقابل شماست و صحبت کردن با تلفن از طریق بلندگوی تلفن در این هولدر راحت است. از جمله معایب نیز این است که راننده به طور مداوم فرمان را می چرخاند و نگهدارنده با آن می چرخد​​، بنابراین شما نمی توانید تلفنی را که دائما در حال حرکت است شارژ کنید.

هولدر مناسب تلفن همراه

نگهدارنده اتومبیل فندک اتومبیل

یک نوع نگهدارنده نسبتاً جالب است که هم نگهدارنده دارد و هم سوکت فندک سیگار اتومبیل می باشد. اگر از تلفن هوشمند خود به عنوان ناوبری استفاده می کنید، این دارنده این کار را انجام نمی دهد. با این حا ، استفاده از آن فقط برای جلوگیری از اتمام شارژ تلفن در ماشین گزینه بسیار خوبی است. در این شرایط تلفن در دسترس بوده و باعث انحراف ذهن راننده نخواهد شد. علاوه بر این، این نوع هولدر مناسب تلفن همراه اغلب دارای یک اتصال USB هستند که در آن می توانید کابل را برای شارژ دستگاه متصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

نوع دیگری نیز وجود دارد که نگهدارنده از یک پایه با بازوی تشکیل شده است که دارای یک گیره یا آهنربا است. برای قرار دادن پایه در هر پایه نگهدارنده، با گیره های فاصله ای تنظیم می شود. در هنگام انتخاب این نگهدارنده، توجه داشته باشید که جا لیوان شما همیشه اشغال خواهد شد و اگر فقط یک نگهدارنده لیوان داشته باشید، بدون آن خواهید ماند. نصب هولدر مناسب تلفن همراه

عامل مهم دیگر در انتخاب هولدر مناسب تلفن همراه ، روش نصب است. اندازه نگهدارنده نیز به نوع اتومبیل بستگی دارد. اگر فضای کافی در ماشین وجود ندارید یا میز کوچکی دارید، بهتر است از نگهدارنده مغناطیسی استفاده کنید. اگر فضا اجازه می دهد و اگر نگهدارنده زیبایی می خواهید، مکانیکی یا اتوماتیک مناسب شما خواهد بود.

هولدر مناسب تلفن همراه

با روش های نصب، همه دارندگان تلفن های هوشمند در موارد زیر قرار می گیرند. در میان هولدرهای مغناطیسی این متداول ترین روش برای اتصال تلفن هوشمند به هولدر است. یک آهنربا در خود نگهدارنده تعبیه شده است و دومی در بسته قرار می گیرد و به یک گوشی هوشمند یا قاب گیر می کند. آهن ربا به یکدیگر جذب می شوند و تلفن به طور ایمن به نگهدارنده متصل است. بیشتر رانندگان این روش نصب را ترجیح می دهند، زیرا راحت ترین روش است. تلفن به راحتی روی نگهدارنده قرار می گیرد و از آن جدا می شود. نیازی به تنظیم هر چیزی نیست.

پیشنهاد مطالعه : خرید کرم ضد آفتاب مارک

برای خرید این هولدر مناسب تلفن همراه خود می توانید از سایت های خارجی همچون علی بابا ، آمازون ، ایبی یا … اقدام کنید و برای این کار و تحویل آن در ایران از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]