الکسا، Fire TV را باز کنید.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اکنون می توانید برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را در Echo Show 15 پخش کنید.

Fire TV  آمازون اکنون در Echo Show 15 به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار رایگان در دسترس است. تماشای نمایش‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را از YouTube TV، YouTube Kids، YouTube، Disney+ و ارائه‌دهندگان پخش جریانی دیگر شروع کنید.

Echo Show 15  طوری طراحی شده است که قلب دیجیتال خانه شما باشد. می‌توانید تقویم مشترک خانواده‌تان را مشاهده کنید، فهرست‌های خرید و کارها را مدیریت کنید، یا با ابزارک‌های Alexa در صفحه اصلی قابل تنظیم آن، ایده‌های دستور غذا را بیابید.

همچنین می‌توانید از این دستگاه برای مشاهده و کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند، ردیابی بسته‌ها، گذاشتن یادداشت برای اعضای خانواده یا تماس با عزیزان استفاده کنید. اگرچه Echo Show 15 قبلاً کارهای زیادی انجام داده است، ما دیدیم که مشتریان از دستگاه برای تماشای ویدیوها و سرگرم شدن استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که Fire TV را به Echo Show 15 آورده ایم.

این ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد مورد علاقه خود را پخش جریانی کنید. محتوای YouTube، YouTube Kids، YouTube TV، و Disney+ را مستقیماً در دستگاه شما. Echo Show 15 شما می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، و امیدواریم از آن برای دسترسی به بیش از یک میلیون فیلم و قسمت تلویزیونی از طریق Fire TV استفاده کنید.

“الکسا، بیایید داستان بسازیم”

آمازون ویژگی جدیدی را معرفی می کند که دستگاه اکو شما را به یک همراه داستان گویی تبدیل می نماید. معرفی «ایجاد با الکسا»، ویژگی جدیدی که به شما امکان می‌دهد با استفاده از Echo Show، هنگام خواب یا هر زمان، داستان‌های عجیب و غریب بسازید و بگویید.

Fire TV  به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزار رایگان برای مشتریان فعلی Echo Show 15 عرضه می‌شود و همچنین در تمام دستگاه‌های جدید Echo Show 15 در دسترس خواهد بود. در اینجا جزئیات بیشتری در مورد آخرین ویژگی اضافه شده به Echo Show 15 آورده شده است.

الکسا، Fire TV را باز کنید.

پخش جریانی را در کمتر از ۱۵ دقیقه شروع کنید

اگر قبلاً از Echo Show 15 استفاده می کنید، با دانلود آخرین به روز رسانی نرم افزار شروع کنید. اگر برای اولین بار دستگاه خود را راه اندازی می نمایید، تجربه Fire TV را در حین راه اندازی نصب خواهید کرد. از آنجا، برنامه‌های پخش جریانی مانند Netflix، Hulu، و Paramount+ را اضافه کنید و سپس برای شروع پخش، وارد اشتراک خود شوید.

پس از تکمیل راه‌اندازی، می‌توانید با گفتن «الکسا، Fire TV را باز کنید» یا «الکسا، دیزنی+ را باز کنید» یا «الکسا، حلقه‌های قدرت را بازی کنید» به تجربه Fire TV در Echo Show 15 دسترسی پیدا کنید. ما امیدواریم که دسترسی به محتوا با صدای شما، تماشای سریال های مورد علاقه خود را در نتفلیکس در حالی که شام را در آشپزخانه آماده می کنید، یا اخبار را در تلویزیون Sling هنگامی که صبح در دفتر خود مستقر می شوید، آسان کند.

Echo Show 15  با Fire TV داخلی همراه مناسبی برای پخت و پز غذاهای بزرگ تعطیلات است. اگر قصد دارید در این فصل تعطیلات آشپزی کنید، می‌دانید که می‌تواند تلاشی زمان‌بر باشد. چرا از همراهی برنامه تلویزیونی واقعیت مورد علاقه خود که مستقیماً از دستگاه شما پخش می شود، در حین پختن غذا لذت نبرید؟

همانطور که Dorinda Medley آلوم خانومایز Real Housewives گفت: «من می‌توانم آشپزی کنم، لازانیاهای معروف Blue Stone Manor خود را لایه‌بندی کنم و پنج کار دیگر را همزمان انجام دهم. اکنون که می‌توانم در برنامه Echo Show 15 نیز تلویزیون تماشا کنم، ممکن است هرگز آشپزخانه را ترک نکنم.

اتصال کنترل صوتی Alexa نسل سوم

کنترل از راه دور Alexa Voice (نسل سوم) بهترین راه برای یافتن، راه‌اندازی و کنترل محتوا از Fire TV در Echo Show 15 است. می‌توانید برای دسترسی سریع به تجربه Fire TV، روی دکمه هوم روی کنترل از راه دور ضربه بزنید، و روی پخش زنده کلیک کنید.

دکمه تلویزیون یا حتی با یکی از دکمه های برنامه در پایین کنترل از راه دور مستقیماً به محتوای خود بروید. فقط برای مدت محدودی، مشتریان می‌توانند یک بسته کنترلی و Echo Show 15 را با قیمت ۱۹۴.۹۹ دلار (۸۴.۹۹ دلار تخفیف در بلک فرایدی) خریداری کنند.

اگر ترجیح می‌دهید از تجربه بدون کنترل صوتی Alexa (نسل سوم) استفاده کنید، ما یک کنترل از راه دور مجازی برای Fire TV در Echo Show 15 ایجاد کرده‌ایم. کنترل از راه دور مجازی، روی صفحه نمایش داده می‌شود تا بتوانید برنامه‌های ویدیویی را هدایت و کنترل کنید. البته با لمس فعال نیست.

همچنین می‌توانید از کنترل از راه دور در برنامه Amazon Fire TV تلفن هوشمند خود برای پیمایش در تجربه Fire TV استفاده کنید.

سایر ویژگی های پیشرفته برای Echo Show 15

در حالی که ما همیشه در حال نوآوری و تلاش برای ارائه دستگاه‌های کاملاً جدید به مشتریان خود هستیم، همچنین متعهد به بهبود دستگاه‌های نسل قبلی هستیم و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کنیم که این تجربه را لذت‌بخش‌تر می‌کند. Fire TV در Echo Show 15 با تنها نمونه اخیر فاصله زیادی دارد.

در ماه سپتامبر، ما فناوری پردازش صوتی فضایی سفارشی آمازون را برای Echo Studio معرفی کردیم که برای تقویت صدای استریو با ایجاد احساس نزدیکتر به شنونده، با عرض، وضوح و حضور بیشتر طراحی شده است. در حال حاضر، ما همچنین فناوری پردازش صوتی فضایی را برای بهبود صدای Echo Show 15 آورده ایم.

عملکرد یک سیستم استریوی گسترده را منعکس می کند و تجربه صدای فراگیرتری را برای شنونده ایجاد می کند. برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم بسیار عالی است. همانطور که معمولاً در آمازون می گوییم، این ابتدای راه است و ما به ساختن تجربیات جدید ادامه خواهیم داد،

اما ما هیجان زده هستیم که Fire TV را به Echo Show 15 شما بیاوریم. این یک گام دیگر به جلو در نحوه مشاهده سرگرمی در محیط خانه است. برای دست یابی به امکانات به روز شده آمازون و خرید با تخفیف از این خرده فروشی معتبر، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]