الکسا، مرا به ماه ببر

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه


آمازون و لاکهید مارتین،  الکسا را ​​به عنوان بخشی از Callisto، نمایش فناوری در ماموریت آتی Artemis I ناسا به فضا می فرستند. آمازون و لاکهید مارتین اعلام کرده‌اند که قصد دارند الکسا را ​​به عنوان بخشی از Artemis I به فضا بفرستند، اولین ماموریت از چندین مأموریت ناسا که قرار است اولین زن و اولین فرد رنگین پوست را بر روی ماه فرود بیاورد.

الکسا به عنوان بخشی از Callisto، یک محموله نمایش فناوری که در فضاپیمای Orion ناسا تعبیه شده و با همکاری مهندسان آمازون، سیسکو و لاکهید مارتین ساخته شده است، به ماموریت آتی خواهد پیوست. آرون روبنسون، معاون Alexa Everywhere در آمازون گفت: کامپیوتر Star Trek بخشی از الهام اولیه ما برای الکسا بود، بنابراین دیدن چشم انداز ما برای هوش محیطی در اوریون بسیار هیجان انگیز است.

ما مفتخریم که با لاکهید مارتین همکاری می‌کنیم تا محدودیت‌های فناوری صوتی و هوش مصنوعی را پیش ببریم و امیدواریم که نقش الکسا در این مأموریت به دانشمندان، فضانوردان و مهندسان آینده کمک کند که دوره بعدی اکتشاف فضایی را تعریف کنند.

ادغام الکسا در اوریون

Artemis I اولین آزمایش یکپارچه سیستم‌های اکتشاف فضای عمیق ناسا است که شامل موشک سیستم پرتاب فضایی کاملاً جدید و فضاپیمای Orion است. اگرچه اولین ماموریت بدون خدمه است، اما Artemis I گام مهمی است که به ناسا و سایرین در صنعت این امکان را می دهد که فناوری را آزمایش کنند که می تواند در ماموریت های خدمه بعدی به ماه و سایر مقاصد اعماق فضا مورد استفاده قرار گیرد.

الکسا یکی از فناوری‌های نوآورانه و جدید است که به عنوان بخشی از Artemis I مورد آزمایش قرار می‌گیرد و این ادغام به دست اندرکاران کمک می‌کند کشف کنند که چگونه هوش محیطی می‌تواند به فضانوردان در ماموریت‌های آینده کمک کند.

ما آینده‌ای را تصور می‌کنیم که در آن فضانوردان می‌توانند برای اطلاعات، کمک و همراهی به هوش مصنوعی روی آورند و مهندسان آمازون از نزدیک با لاکهید مارتین برای ادغام الکسا در محموله Callisto همکاری کرده‌اند. لاکهید مارتین سخت‌افزاری سفارشی با درجه فضایی را با الکسای داخلی طراحی کرد و اطمینان حاصل کرد که دستگاه می‌تواند در برابر شوک و ارتعاشات پرتاب و قرار گرفتن در معرض تشعشعات ناشی از عبور از کمربند تشعشع ون آلن مقاومت کند.

آمازون نرم‌افزار پردازش صوتی را برای پشتیبانی از تعاملات صوتی میدان دور از طریق الکسا، تنظیم الگوریتم‌ها برای محاسبه نویز موتورها و پمپ‌ها و طنین مرتبط با بسیاری از سطوح فلزی داخل کابین ارائه کرد. Callisto همچنین به فناوری کنترل صوتی محلی آمازون مجهز شده است که به الکسا اجازه می دهد در مناطقی با محدودیت و بدون اتصال کار کند.

پیشنهاد مطالعه :آمازون فصل جدید را با واگذاری مسئولیت مدیرعامل بزوس آغاز می کند

با ترکیب هوش مصنوعی کلاس جهانی الکسا با پردازش محلی روی فضاپیما، می‌توانیم تأخیر مربوط به ارسال اطلاعات از ماه به زمین و بازگشت را دور بزنیم و به فضانوردان آینده اجازه دهیم فوراً به اطلاعات و ویژگی‌های خاص دسترسی داشته باشند.

در Artemis I، الکسا می‌تواند به داده‌های تله‌متری بی‌درنگ دسترسی داشته باشد و به هزاران سؤال مربوط به مأموریت در اوریون، از جمله سؤالاتی مانند الکسا، اوریون چقدر سریع است؟ پاسخ دهد. یا الکسا، دمای داخل کابین چقدر است؟ الکسا حتی درخواست‌ها را برای کنترل دستگاه‌های متصل در فضاپیما پردازش می‌کند که از روشنایی داخل کابین شروع می‌شود.

مهندسان الکسا از آموخته‌های خود از زمان الکسا در فضا استفاده خواهند کرد تا ویژگی‌های الکسا موجود را حتی برای مشتریان روی زمین بهتر کنند، از جمله آن‌هایی که در محیط‌های سخت یا از راه دور بدون اتصال کار می‌کنند. با استفاده از شبکه فضایی عمیق ناسا، الکسا همچنین می‌تواند اطلاعاتی را از زمین برای فضانوردان در فضا، از گزارش‌های خبری گرفته تا امتیازات ورزشی، بازیابی کند و به فضانوردان کمک کند در طول ماموریت‌های طولانی به خانه متصل بمانند.

این تعاملات صوتی می‌تواند به ساده‌تر و کارآمدتر کردن زندگی برای افرادی که در فضاپیما هستند، کمک کند، به‌ویژه زمانی که در حین مأموریت درگیر یا مشغول کارهای دیگر هستند.

این تجربه بر اساس مرکز کنترل ماموریت، دسترسی از راه دور به Callisto را فراهم می کند و به ما امکان می دهد تعاملات بین الکسا و فضانوردان آینده را شبیه سازی کنیم. فیلم‌های صوتی و تصویری از Orion به زمین بازگردانده می‌شود و به مهندسان کمک می‌کند تا تعاملات را مطالعه کنند و راه‌هایی را برای بهبود تجربه برای مأموریت‌های آتی شناسایی کنند.

الهام بخش نسل بعدی دانشمندان، مهندسان و فضانوردان

در کنار سفر الکسا به دور ماه، ما در حال معرفی راه‌های جدیدی برای دسترسی بیشتر به اکتشافات فضایی برای مشتریان آمازون، از جمله دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌هایی هستیم که می‌خواهند ماموریت Artemis I را دنبال کنند. برای شروع، آمازون تجربه‌های تعاملی جدیدی را به محصولات دارای الکسا مانند Echo، Echo Dot و Echo Show اضافه می‌کند.

الکسا می‌تواند اطلاعات عمیقی در مورد Artemis I، از جمله داده‌های تله‌متری از فضاپیمای Orion به مشتریان ارائه دهد. ویدئوها و تصاویر از این ماموریت، از جمله پخش زنده را داشته باشد. ویدئویی از تعامل خدمه مجازی از مرکز فضایی جانسون و یادآوری و اطلاعیه در مورد نقاط عطف کلیدی در ماموریت را خواهد داشت.

ما همچنین در حال ایجاد یک برنامه مهندسی آینده آمازون به نام الکسا برای فضانوردان هستیم. این ابتکار تورهای مجازی زنده را از مرکز فضایی جانسون ارائه می دهد و به دانش آموزان نگاهی دست اول به تجربه خدمه مجازی و سایر امکانات پیرامون کنترل ماموریت می دهد.

الکسا برای فضانوردان همچنین شامل برنامه درسی STEM است که توسط MIT App Inventor طراحی شده و با شرکای ما در انجمن ملی آموزش علوم و سی‌اس‌پی موبایل طراحی شده است و به مربیان این امکان را می‌دهد تا در کلاس‌های درس خود عمیق‌تر در یادگیری علوم کامپیوتر و ماموریت Artemis I بررسی کنند.

تجربیات جدید الکسا نزدیک‌تر به ماموریت راه‌اندازی می‌شوند، اما پیش‌نمایش آن اکنون در دستگاه‌های دارای الکسا در دسترس است. برای شروع و تنظیم یادآوری برای نقاط عطف ماموریت آتی فقط بگویید : الکسا، مرا به ماه ببر.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]