تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,آبان,۲۷

افسانه های Black Friday

نویسنده : مدیر سایت

افسانه های Black Friday

افسانه های Black Friday : هر ساله خریداران برای بهترین معاملات آنلاین و حضوری منتظر جمعه سیاه هستند. بعضی از خریداران در تمام شب بیدار می مانند، و از فروشگاه هایی که در نیمه شب باز می شوند، خرید می کنند. یا در مقابل کامپیوتر قرار می گیرند و خرید می کنند، و فهرست معامله هایی که در وب سایت های روز جمعه سیاه به روز می شوند را دنبال می کنند. تمام خریداران می دانند که آمادگی برای جمعه سیاه کلید موفقیت است.

اما تمام معاملات جمعه سیاه عالی است؟ آیا قیمت ها فقط در جمعه سیاه خوب هستند یا پس از پایان روز خرید بزرگ همچنان قیمت ها پایین خواهد ماند؟ در اینجا چند مورد از افسانه های جمعه سیاه را با هم مرور می کنیم.

بهترین فروش فصل در جمعه سیاه است.

این ممکن است ۲۵ سال پیش درست بوده باشد که جمعه سیاه یک رویداد بزرگتر از امروز بود. این بدان معنا نیست که معاملات شگفت انگیز در جمعه سیاه وجود نداشته باشد، اما بسیاری از خرده فروشان روز فروش جمعه سیاه خود را از هفته شکرگزاری شروع می کنند. این به خصوص برای فروشگاه های آنلاین درست است.
در سال ۲۰۱۵، آمازون رویداد “هشت روز فروش تعطیلات” خود را که به دنبال جمعه سیاه بود آغاز کرد. آنها هر دقیقه پنج دقیقه تخفیف های جدید را منتشر کردند و اعضای Prime 30 دقیقه زودتر شروع به کار کردند. Lowes، H & M، Home Depot و Best Buy، و بسیاری دیگر چند روز قبل از شکرگذاری فروش ویژه خود را آغاز می کنند.

افسانه های Black Friday

اگر یک معامله تبلیغ نشود، این یک معامله جمعه سیاه نیست.

در طول تعطیلات زمستانی در فروشگاه های خرده فروشی بسیار محرمانه است، به ویژه هنگامی که قیمت روز جمعه سیاه می شود. خرده فروشان سعی می کنند برخی از قیمت های محبوب ترین معاملات خود را پنهان نگه دارند. قرار دادن این در یک آگهی جمعه سیاه رقابت را برای کاهش قیمت ها آغاز خواهد کرد.
برخی از خرده فروشان کوچکتر (به این معنی که آنها غول هایی مانند Walmart نیستند) فضای تبلیغاتی برای تبلیغ هر قرارداد داغ ندارند. فروشگاه های دیگر می توانند یک مورد را از دسته اقلامی که عمیقا تخفیف می دهند تبلیغ کنند. به عنوان مثال، آگهی ممکن است چند تا از لباس خواب های فلانل را نشان دهد که ۵۰ درصد تخفیف خورده اند، اما وقتی وارد فروشگاه شوید، متوجه می شوید که کل فروشگاه لباس خواب ۵۰ درصد است.
خرده فروشان همچنین آیتم هایی را که موجودی خود را دارند در نظر می گیرند و در آن قیمت های سودآور هستند. در حالی که ممکن است بخواهید به دنبال معاملات تبلیغاتی باشید، فراموش نکنید که قفسه ها، قفسه ها یا سایر کالاهای موجود را بررسی کنید.

افسانه های Black Friday

اگر می خواهید تخفیف های آنلاین را به دست بیاورید، شما نباید کامپیوتر را ترک کنید.

یک زمان وجود داشت که اگر شما لحضه ای کامپیوتر خود را ترک می کردید، مطمئن بودید که یک معامله افسانه ای را از دست می دهید، اما این دیگر مسئله ای نیست. برنامه های هشدار قیمت و افزونه های مرورگر مانند CamelCamelCamel وجود دارد که شما قیمت های لحضه ای در آمازون را هشدار می دهد. PriceZombie شما را از افت قیمت از فروشگاه های متعدد از جمله آمازون، Newegg، Fry’s، IKEA و بیشترآگاه می سازد.
هنگامی که شما باید به کامپیوتر خود چسبیده باشید که سایت های روزانه مانند Hoot.com فروش فوق العاده دارند.
کالا به سرعت به فروش می رسد و اگر چیزی را که می خواهید مشاهده می کنید، باید پیش بروید و آن را بخرید.

در این مقاله درباره افسانه های Black Friday صحبت شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود