تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,آذر,۰۴

استفاده از موبایل در جمعه سیاه

نویسنده : مدیر سایت

استفاده از موبایل در جمعه سیاه

استفاده از موبایل در جمعه سیاه : داده ها نشان می دهد در طول ۱۰ ساعت اول جمعه سیاه، خریداران بیش از ۶۴۰ میلیون دلار در خرید آنلاین هزینه کردند. در ساعت ۱۰ صبح به وقت کرانه شرقی، خرید انجام شده در وب ۱۸.۴٪ بالاتر از سال گذشته بود.

این رکورد ۴۶.۲٪ هزینه ها از دستگاه های تلفن همراه، ۳۴.۴٪ از گوشی های هوشمند و ۱۱.۸٪ از تبلت ها بود. ادوبی می گوید: بازید توسط دستگاه های موبایل ۶۱.۱ درصد از بازدیدکنندگان سایت های خرده فروشی را شامل می شود، که ۵۰.۹ درصد آنها از گوشی های هوشمند و ۱۰.۲ درصد از تبلت ها است.
Adobe همچنین آمار روز شکرگذاری را اعلام کرد و گزارش داد که هزینه های آنلاین در این مدت ۲.۸۷ میلیارد دلار است. این در حالی است که نسبت به سال گذشته فروش روز شکرگذاری ۱۸.۳ درصد افزایش یافته است. باز هم، در طول این روز آمار استفاده از تلفن هماره خیره کننده بود. ۵۵.۷٪ از بازدید از سایت های خرده فروشی از گوشی های هوشمند و تبلت بوده است. تلفن همراه ۴۱ درصد  ازکل درآمد آنلاین در روز شکرگزاری، یا تقریبا ۱.۱۸ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

استفاده از موبایل در جمعه سیاه

میکی مریکل، مدیر ارشد نرم افزار Adobe در زمینه بازاریابی و مشتری، گفت: “داستان بزرگ این فصل تعطیلات، خرید توسط تلفن همراه است.” “خرده فروشان می دانند این جایی است که مخاطبان در حال حاضر هستند و تجربه های بهتر را ارائه می کنند. در هر دو روز شکرگذاری و جمعه سیاه، فاصله بین ترافیک و درآمد از تلفن همراه بسیار نزدیک بوده است. ”
بر طبق مشاوره خرده فروشی Salmon، تلفن همراه در سال جاری برای سایت های بریتانیا نیز موفق ظاهر شده است و تقریبا ۶۷٪ بازدیدکننده دارد. در ساعت ۶ صبح GMT، تلفن همراه ۸۱ درصد از کل ترافیک سایت های خرده فروشان  بریتانیا را به خود اختصاص داده بوده است. تراکم کلی به این سایت ها نسبت به سال قبل ۴۰٪ بیشتر بوده است.

هم وطنان گرامی می توانند با ورود به سایت زاکولا و دانلود اپلیکیشن زاکولا از طریق تلفن هوشمند و یا تبلت اندرویدی به سادگی اقدام به مشاهده کالاهای سایت آمازون به تفکیک دسته بندی ها و ثبت سفارش کنند.

در این مقاله درباره استفاده از موبایل در جمعه سیاه صحبت شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود