تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۰۱

اتحادیه، آمازون را به مداخله غیرقانونی در رای دادن متهم می کند

نویسنده : تیم محتوا

news ebay nowadays zakoola.com 02 1

نیویورک (AP) در این خصوص می گوید، اتحادیه خرده فروشی که نتوانست کارگران آمازون را در یک انبار آلاباما آمازون سازماندهی کند، می خواهد نتایج رای گیری اخیر به بیرون منتقل شود و مدعی است که شرکت آمازون به طور غیرقانونی در این روند دخالت کرده است.

اتحادیه فروشگاه های خرده فروشی، عمده فروشی و فروشگاه ها در پرونده ای اعلام کرد که آمازون کارگران را تهدید به اخراج و حتی بسته شدن انبار در صورت اتحاد و همکاری با اتحادیه می کند. همچنین گفته شده است که آمازون یک کارمند طرفدار اتحادیه را اخراج کرده، اما از ذکر نام این فرد خودداری می کند.

بسیاری از ادعاهای دیگر اتحادیه حول یک صندوق پستی است که آمازون در پارکینگ انبار Bessemer ، آلاباما نصب کرده است. این صندوق پستی نشان می دهد که آمازون در حال انجام انتخابات است و باعث ترس کارگران برای رای دادن به اتحادیه می شود.

به گفته اتحادیه خرده فروشی، دوربین های امنیتی در پارکینگ می توانستند کارگران را که به صندوق پستی مراجعه می کنند ثبت کنند. این موضوع، این تصور را ایجاد می کند که کارگران تحت مراقبت شرکت هستند و رای آنها خصوصی نیست.

سخنگوی آمازون، هدر ناکس گفت که این شرکت تهدید به اخراج را تایید نمی کند و او نمی تواند بررسی کند که آیا کارمندی بدون نام اخراج شده است. وی گفت صندوق پستی برای سهولت در رای دادن برای کارمندان نصب شده است و فقط سرویس پستی ایالات متحده به آن دسترسی دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک های عینک آفتابی

به نظر می رسد که اتحادیه به جای پذیرفتن انتخاب این کارمندان، مصمم است که به ادامه ارائه نادرست واقعیت ها برای هدایت دستور کار خود بپردازد. بسیاری از افراد منتظر مراحل بعدی در روند قانونی این انتخابات هستند. از سویی دیگر کارگران با اکثریت قاطع به تشکیل اتحادیه رأی دادند، ۱۷۹۸ نفر اتحادیه را رد کردند و ۷۳۸ رأی مثبت دادند. در مجموع ۳،۱۱۷ رأی داده شد که حدود ۵۳٪ از حدود ۶۰۰۰ کارگر انبار بودند.

اتحادیه خرده فروشی اواخر روز جمعه اعتراضات خود را به شورای ملی روابط کار ارائه کرد، اما روز دوشنبه آن را علناً آزاد کرد. با این کار، اتحادیه خرده فروشی از هیئت مدیره کار می خواهد تا ادعاها را بررسی کند، جلسه دادرسی را تعیین کند و در مورد برگزاری انتخابات دوم یا لغو نتایج تصمیم بگیرد.

الکس کلوین، رئیس دانشکده روابط صنعتی و کار دانشگاه کرنل، گفت که حل این موارد ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد. حتی اگر اتحادیه برنده شود، مجازات های کارفرما ضعیف است، مانند اینکه ممکن است مجبور به ارسال اطلاعیه ای شود که اعلام کند کارکنان حق تشکیل اتحادیه را دارند.

وی گفت : هیئت کارگران می تواند انتخابات دیگری برگزار کند، اما در محل کارهایی که گردش مالی آنها مانند آمازون زیاد است، کارمندان ممکن است دیگر در آنجا حضور نداشته باشند. کلوین گفت که واژگونی نتایج نادر است.

فشار اتحادیه در بسمر بزرگترین اتفاق در تاریخ ۲۶ ساله آمازون بوده و تنها بار دوم بود که به رای گیری رسید. کارگران در تابستان سال گذشته و در حالی که خسته از کار بودند که در بخش های  بسته بندی جعبه یا ذخیره محصولات بدون اینکه وقت کافی برای استراحت داشته باشند، به اتحادیه مراجعه کردند.

رای گیری از طریق پست از اوایل فوریه آغاز شد و تا حدود ۵۰ روز ادامه داشت. برگزارکنندگان قول دادند اتحادیه منجر به شرایط کار بهتر، حقوق بهتر و احترام بیشتر خواهد شد. در همین حال، آمازون استدلال کرد که در حال حاضر بیش از دو برابر حداقل دستمزد در آلاباما ارائه می دهد و خدمات درمانی، مزایای بینایی و بیمه دندانپزشکی را بدون پرداخت حقوق اتحادیه به کارگران ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش دخترانه از آمازون

هفته گذشته، جف بزوس، بنیانگذار آمازون در نامه ای از سهامداران اذعان کرد که این شرکت می تواند برای کارگران خود بهتر عمل کند و گفت که او از نتیجه انتخابات اتحادیه در بسمر راضی نیست. وی متعهد شد که آمازون را با کاهش آسیب های دیگر در انبارها به مکانی امن برای کار تبدیل کند.بزوس گفت: من فکر می کنم ما باید کار بهتری برای کارمندان خود انجام دهیم.

آمازون یکی از غول های خرده فروشی در تمامی دنیاست که محصولات خود را در تنوع بسیار بالایی از فروشندگان زیادی ارائه می کند. شما می توانید برای خرید از این سایت آنلاین، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود