تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,شهریور,۲۰

آموزش نحوه ی خرید از آمازون ترکیه

نویسنده : تیم محتوا

آموزش نحوه ی خرید از آمازون ترکیه

در این مقاله به آموزش نحوه ی خرید از آمازون ترکیه پرداخته شده است. هر روزه شاهد آن هستیم که سایت فروشگاهی آمازون رشد و ارتقاء یافته و با قدرتی بیشتر حوزه ی فعالیت خود را گسترش داده و محصولاتی متنوع تر را عرضه می نماید. به طوری که کمتر کسی است که این سایت بزرگ خرده فروشی اینترنتی را نشناسد و جذب ویترین فروشگاهی رنگارنگ آن نشود.

این برند معتبر در تمامی دنیا شعباتی دایر نموده است و با استفاده از تولید کنندگان و فروشندگان معتبر و محلی ، تنوع بسیار زیادی از محصولات مختلف را با کیفیتی تضمین شده ارائه می نماید. اما بر اساس سیاست گذاری هایی که در کشور آمریکا وجود دارد ، این سایت آمریکایی ، خدمات مستقیمی را به کشورهایی که در تحریم هستند ارائه نمی دهد به همین خاطر است که سایت فروشگاهی آمازون در ترکیه ، مورد توجه و استقبال زیاد ایرانیان واقع شد.

سایت آمازون ترکیه

سایت آمازون ترکیه ، مطابق با سیاست گذاری های آمازون عمل کرده و تمامی پیشنهادات و حراجی ها و روند کار مطابق با آمازون می باشد. برای ایرانیانی که می خواهند از برند های معتبر جهانی خرید کنند و مسافت طولانی و هزینه های ارسال از آمازون برایشان مطلوب نیست ، خرید از سایت آمازون ترکیه به جهت نزدیکی به ایران ، بسیار ایده آل و جذاب می باشد. به این ترتیب در زمانی بسیار کوتاه و هزینه ای اندک کالای خریداری شده به ایران ارسال می شود.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ساخت اکانت آمازون

درست هنگامی که آمازون وارد ترکیه شد ، با استقبال بسیار زیاد مردم ترکیه و همسایگانش مواجه شد. سایت فروشگاهی آمازون ترکیه با تنوعی بسیار زیاد از برندهای معتبر جهانی و فروشندگانی بومی و محلی شروع به کار نمود. در شروع کار مسائلی مانند لغو سفارشات بعد از خرید ، تغییرات ناگهانی قیمت ها و … باعث شد اعتراضاتی را به همراه داشته باشد اما دیری نپایید تا در مدت زمان اندکی با نظارت سایت آمازون ، روند عادی و رو به رشد خود را در پیش گرفت و امروزه به یکی از سایت های پرفروش و معتبر در منطقه تبدیل شود.

آموزش نحوه ی خرید از آمازون ترکیهتنوع زیاد محصولات در سایت آمازون ترکیه

شرکت آمازون مدعی است که در سایت فروشگاهی آمازون ترکیه ، محصولات متنوعی را در گستردگی بالایی عرضه می دارد. در میان این محصولات می توان برندهای معتبر جهانی را در کنار بهترین برند های ترک مشاهده نمود. این محصولات به سادگی در سایت آمازون ترکیه قابل خرید است.

همان گونه که به آن اشاره شد از آن جایی که مرکز این سایت در کشور ترکیه واقع شده است و به دلیل نزدیک بودن ترکیه به ایران ، برای ایرانیانی که خرید برند ها را می پسندند ، بسیار مطلوب است. این خود یک امتیاز برای کاربران ایرانی محسوب می شود زیرا دیگر نیازی ندارند تا مدت زمان زیادی را صبر کنند تا کالایشان پس از طی مسافتی بسیار طولانی به دست شان برسد. ضمن آن که ممکن است در آن مسیر طولانی ، اتفاقات زیادی برای خریدشان بیفتد. در کنار این ها هزینه ی زیادی را هم بایستی بابت ارسال متحمل شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

اکنون می توان محصولاتی در زمینه های پوشاک ، لوازم ورزش ، لوازم خانگی ، اسباب بازی ، تجهیزات خانگی و کتاب و… را از سایت فروشگاهی آمازون ترکیه تهیه نمود و در آدرس خود در ایران تحویل گرفت .

آموزش نحوه ی خرید از آمازون ترکیه

توزیع محصولاتی با برند جهانی در منطقه ای بیرون از اروپا

در بدو راه اندازی سایت آمازون ترکیه ، تنها در پانزده حوزه فعالیت می نمود و محصولاتی که ارائه می کرد محدود تر بود. اما دیری نپایید که زمینه های دیگری از مشاغل و محصولات نیز وارد این سایت قدرتمند شد و توانست خدمات خود را برای ساکنین ترکیه و همسایگانش به بهترین شکل ممکن عرضه کند.  حوزه هایی مانند تجهیزات الکترونیکی ، محصولاتی مربوط به کودکان و نوزادان ، انواع کتاب ، تجهیزات کاربردی و صنعتی و اسباب بازی ها نیز وارد این سایت شد. در تمامی این شاخه ها ، فروشندگان سعی کردند تا با ارائه تنوع بیشتر محصولات ، ضمن دریافت رضایت مندی خریداران ، به رشد و ارتقاء سطح کیفی سایت نیز کمک نمایند.

امروزه سایت فروشگاهی اینترنتی آمازون ترکیه ، تنها فروشگاه آنلاینی است که بیرون از اروپا در حال فعالیت است و توانسته است فعالیتی موفق داشته باشد.

آقای Alpagut Cilingir در قسمت خدمات فروش سایت آمازون ترکیه ، مدیریت می کنند ، ایشان معتقد هستند ، حضور آمازون در ترکیه با روند و سیاست گذاری که در پیش دارد ، توانسته است میان شغل های کوچک و بزرگ ارتباط برقرار کرده به گونه ای که باعث توسعه کاری بیشتری در ترکیه شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

همچنین قدرت و توان فروش نیز در میان آن ها بالاتر رفته است . در این شرایط کسب و کارهایی که به شکل بومی و محلی کار می کردند دارای شرایطی شدند که با استفاده از موقعیت بازار آنلاین آمازون ،  فضای بیشتری را برای فروش داشته باشند و بتوانند هر روز بیش از گذشته کار خود را رونق دهند.

راهنمای خرید از سایت آمازون ترکیه

از آن جایی که سایت آمازون درتمامی دنیا فعالیت کرده و به عنوان یکی از بزرگ ترین سایت های خرده فروشی آنلاین شناخته می شود ، سایت آمازون ترکیه را نیز مطابق سیاست گذاری های کلان پایه گذاری کرده است . از همین روی می توان در این سایت خدمات و خریدهای تخفیفی را با تنوع کالایی بسیار بالا مشاهده کرد و از کیفیت و اصل بودن محصولات برند مطمئن بود. شما می توانید همانند استفاده از سایت آمازون ، وارد سایت آمازون ترکیه شده و با ثبت عضویت در این سایت و ایجاد حساب کاربری ، کالایی را که مد نظر دارید انتخاب نمایید. در صفحه ی اول سایت ، در موتور جستجو ، این امکان وجود دارد که کالای خود را با دسته بندی های مشخص فیلتر نموده و همزمان کالاهای مشابه را نیز رویت نمایید.

در این سایت به شما قیمت های کالاهای مشابه نیز نمایش داده می شود تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. پس از انتخاب کالا ، و اطمینان از امتیاز فروشنده ، وارد مرحله ی پرداخت شوید. برای این کار نیاز است تا یک حساب ارزی داشته باشید. در صورتی که در این مرحله نیاز به کمک دارید می توانید با بخش پشتیبانی سایت زاکولا تماس گرفته و مشاوره ی لازم را دریافت کنید و یا آن که انجام آن را به کارشناسان مجرب در زاکولا واگذار نمایید.

آموزش نحوه ی خرید از آمازون ترکیه

نحوه ی پرداخت در امازون ترکیه  :

در سایت آمازون ترکیه ، پس از آن که کالای مورد نظر را انتخاب کردید  و حساب ارزی و یا کارت اعتباری دارید می توانید پروسه ی خرید خود را با پرداخت ان تکمیل نمایید. به محض انجام آن اطلاعات کاملی از کالا و نحوه ی ارسال به همراه یک کد رهگیری برای شما به آدرس ایمیلی که ثبت نموده اید ارسال می شود. بدین ترتیب می توانید در جریان مراحل ارسال قرار گیرید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه خرید از ebay در ایران

اما چنانچه برای خرید آنلاین از سایت آمازون ، مساله دارید می توانید لینک مربوط به کالای مورد نظر خود را به سایت زاکولا ارسال کرده و باقی کار را به کارشناسانی با تجربه بسپارید. همکاران ما در زاکولا پروسه ی خرید را کامل کرده و صورت حساب را برای شما ارسال می کنند که در صورت تایید توسط شما ، تکمیل نهایی خرید و پرداخت صورت می پذیرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود