تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۲۰

آمازون Rufus را معرفی کرد

نویسنده : تیم محتوا

Rufus ، یک تجربه خرید محاوره ای جدید مولد مبتنی بر هوش مصنوعی  است. این برنامه یک دستیار خرید متخصص است که در کاتالوگ محصولات آمازون و اطلاعات از سراسر وب آموزش دیده است تا به سؤالات مشتریان در مورد نیازهای خرید، محصولات و مقایسه پاسخ دهد، توصیه هایی را بر اساس این زمینه ارائه دهد و کشف محصول را در همان تجربه خرید آمازون که مشتریان به طور مرتب استفاده می کنند، تسهیل کند .

Rufus  که امروز به صورت بتا برای زیرمجموعه کوچکی از مشتریان در برنامه تلفن همراه آمازون راه اندازی شد، به تدریج در هفته های آینده به مشتریان بیشتری در ایالات متحده عرضه خواهد شد. آمازون بیش از ۲۵ سال است که از هوش مصنوعی برای بهبود تجربیات مشتریان استفاده می کند.

توصیه‌های شخصی‌شده‌ای که مشتریان هنگام خرید از فروشگاه آمازون دریافت می‌کنند، مسیرهای انتخاب در مراکز خدمات ما، تحویل هواپیماهای بدون سرنشین ما، قابلیت‌های مکالمه الکسا، و فروشگاه‌های Amazon Go بدون پرداخت هزینه ما، تنها چند نمونه از تجربیاتی هستند که توسط هوش مصنوعی تقویت شده‌اند.

ما معتقدیم هوش مصنوعی مولد تقریباً تمام تجربیات مشتری را که می‌دانیم تغییر خواهد داد. در سال گذشته، تعدادی از قابلیت‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را در فروشگاه آمازون معرفی کرده‌ایم تا خرید را آسان‌تر و راحت‌تر کنیم.

نکات برجسته مروری که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود، مضامین مشترکی از ده‌ها، صدها یا حتی هزاران بررسی را در یک نگاه به مشتریان ارائه می‌دهد تا به آنها کمک کند تا به سرعت بینش مشتری را درک کنند. ما همچنین اخیراً ویژگی Fit Review Highlights خود را معرفی کرده‌ایم که راهنمایی و بینش‌های شخصی‌شده اندازه را ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند تعیین کنند که کدام اندازه برای آنها مناسب‌تر است.

ما از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنیم تا با کمک به شرکای فروش خود در نوشتن عناوین و توضیحات محصول جذاب‌تر و موثرتر، و غنی‌سازی فهرست‌های موجود، فهرست‌های محصولات را برای مشتریان آموزنده‌تر کنیم. با تکیه بر این نوآوری های مشتری هوش مصنوعی، امروز Rufus را راه اندازی می کنیم.

از تحقیقات گسترده در شروع یک سفر خرید مانند “در هنگام خرید کفش دویدن به چه نکاتی توجه کنیم؟” به مقایسه هایی مانند “تفاوت کفش های دویدن تریل و جاده چیست؟” به سؤالات خاص تری مانند «آیا اینها بادوام هستند؟»، Rufus به طور معنی داری بهبود می بخشد که مشتریان چقدر راحت می توانند بهترین محصولات را برای رفع نیازهایشان پیدا کنند و کشف کنند که به طور یکپارچه در همان تجربه خرید آمازون که به طور منظم استفاده می کنند، یکپارچه شده است.

ما Rufus را به صورت بتا راه‌اندازی می‌کنیم و شروع به عرضه آن به صورت موجی برای مشتریان کرده‌ایم، با زیرمجموعه کوچکی از مشتریان در ایالات متحده که از برنامه تلفن همراه ما استفاده می‌کنند، و به تدریج آن را در هفته‌های آینده برای بقیه مشتریان آمریکایی خود عرضه می‌کنیم.

آمازون Rufus را معرفی کرد

دستیار هوش مصنوعی خرید آمازون روفوس

خرید بر اساس مناسبت یا هدف:

مشتریان می توانند محصولات را بر اساس فعالیت، رویداد، هدف و موارد استفاده خاص با پرسیدن طیف وسیعی از سوالات مانند “برای گلف در هوای سرد به چه چیزی نیاز دارم؟” جستجو و کشف کنند. یا “من می خواهم یک باغ سرپوشیده راه اندازی کنم.” روفوس دسته‌های محصولات قابل خرید را پیشنهاد می‌کند – از لایه‌های پایه گلف، ژاکت‌ها و دستکش‌ها گرفته تا شروع بذر، مخلوط گلدان و چراغ‌های رشد – و سوالات مرتبطی که مشتریان می‌توانند برای انجام جستجوهای خاص‌تر روی آنها کلیک کنند.

برای مقایسه دسته بندی محصولات کمک بگیرید:

مشتریان اکنون می توانند بپرسند “تفاوت بین برق لب و روغن لب چیست؟” یا «قطره‌ساز را با قهوه‌سازهای ریخته‌شده مقایسه کنید» تا بتوانند نوع محصولی را که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد پیدا کنند و حتی با اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری کنند.

بهترین توصیه‌ها را بیابید:

مشتریان می‌توانند دقیقاً برای آنچه نیاز دارند، توصیه‌هایی بپرسند، مانند «هدایای خوب برای روز ولنتاین چیست؟» یا “بهترین اسباب بازی های دایناسور برای یک کودک ۵ ساله.” Rufus نتایج متناسب با سؤال خاص ایجاد می کند و مرور نتایج دقیق تر را برای مشتریان سریع و آسان می کند.

هنگامی که در صفحه جزئیات محصول هستید، در مورد یک محصول خاص سؤال بپرسید: مشتریان می توانند از Rufus برای دریافت سریع پاسخ به سؤالات خاص در مورد محصولات جداگانه هنگام مشاهده صفحه جزئیات محصول استفاده کنند، مانند “آیا این دست و پا زدن برای مبتدیان خوب است؟” یا “آیا این ژاکت قابل شستشو با ماشین لباسشویی است؟”، یا “آیا این مته شارژی به راحتی در دست است؟”

دستیار هوش مصنوعی خرید آمازون روفوس

Rufus بر اساس جزئیات فهرست، نظرات مشتریان و پرسش و پاسخ جامعه پاسخ‌هایی را ایجاد می‌کند. با Rufus، مشتریان اکنون می‌توانند در کنار یک متخصص مولد مبتنی بر هوش مصنوعی که انتخاب آمازون را در داخل و خارج می‌داند، خرید کنند و می‌تواند همه آن‌ها را با اطلاعات از سراسر وب جمع کند تا به آنها در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر خرید کمک کند.

با Rufus beta شروع کنید

Rufus  در حال حاضر در دسترس مشتریان منتخب قرار می گیرد که آنها برنامه خرید آمازون خود را به روز کنند. برای استفاده از Rufus، مشتریان در نسخه بتا می‌توانند به سادگی شروع به تایپ کردن یا گفتن سؤالات خود در نوار جستجو در برنامه تلفن همراه آمازون کنند و یک کادر گفتگوی چت Rufus در پایین صفحه نمایش آنها ظاهر می‌شود.

مشتریان می توانند کادر گفتگوی چت را برای دیدن پاسخ سوالات خود گسترش دهند، روی سؤالات پیشنهادی ضربه بزنند و سؤالات بعدی را در کادر گفتگوی چت بپرسند. آنها می توانند Rufus را برای بازگشت به نتایج جستجوی سنتی خود در هر زمان با کشیدن انگشت خود به پایین بروند تا کادر گفتگوی چت به پایین صفحه بازگردد. برای دریافت اخبار جدید آمازون، زاکولا را دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود