تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,آذر,۲۳

آمازون چگونه به مشتریان در تهیه مواد غذایی کمک می کند

نویسنده : تیم محتوا

food amazon zakoola.com 02

آمازون از نزدیک تحت تأثیر COVID-19 بوده و تلاش کرده است تا از طریق Whole Foods Market ، فروشگاه های تازه Amazon، فروشگاه های مواد غذایی Amazon Go و Amazon Go و همچنین تحویل مواد غذایی از طریق Amazon Fresh and Whole ، مواد غذایی را به سرعت و با خیال راحت به مشتریان برساند. بازار مواد غذایی در طول همه گیری کرونا، اولویت اصلی آمازون در سلامت و ایمنی مشتریان و کارمندان بوده است. ضمن اینکه به طور شبانه روزی برای گسترش خدمات، راه اندازی ویژگی های جدید و باز کردن مکان های سیار به منظور افزایش چشمگیر تقاضای مشتری برای مواد غذایی کار کرده است.

در اینجا در مورد چگونگی حمایت از مشتریان و کارمندان مواد غذایی در این مدت را آورده ایم.

بهداشت و ایمنی در فروشگاه ها

گروه آمازون، اولین فروشگاه های Amazon Fresh خود را در Woodland Hills ، CA ، Irvine ، CA ، Northridge ، CA ، North Hollywood ، CA و Naperville ، IL افتتاح کرده و در فروشگاه های Amazon Fresh ، همه اقدامات ایمنی COVID-19 مشابه فروشگاه های Whole Foods Market را برای محافظت از مشتریان و همکاران خود اعمال کرده است.

برای کمک به محافظت از کارمندان ، تمام فروشگاه های Whole Foods Market و فروشگاه های آمازون از ۲۰ ژوئیه مشتریان را ملزم به پوشاندن ماسک صورت می کنند. این کمپانی همچنان به ارائه ماسک های یکبار مصرف رایگان به مشتریانی که وارد فروشگاه ها می شوند، پرداخته است.

ماسک و دستکش را برای کارمندان در تمام فروشگاه های آمازون و Whole Foods Market توزیع کرده و دمای روزانه کارمندان را بررسی می نماید. همچنین موانع پلکسی گلاس را بین کارمندان و مشتریان در مکان های مختلف داخل فروشگاه ها ایجاد کرده و دستورالعملهای فاصله اجتماعی را اجرا نموده است.

از سویی دیگر تعداد مشتریان و کارمندان مجاز به فروشگاه را در یک زمان بر اساس اندازه فروشگاه محدود کرده و  پروتکل های تمیزکاری و بهداشتی پیشرفته ای را در سراسر فروشگاه ها و تاسیسات، بالاتر از پروتکل های سختگیرانه استاندارد به کار بسته است. همچنین تعداد ایستگاه های ضدعفونی کننده دست موجود در فروشگاه های خود را افزایش داده است.

تمام فروشگاه های Whole Foods Market و Amazon Fresh ساعات خرید را به مشتریانی که بیش از ۶۰ سال  دارند، معلولان و کسانی که CDC آنها را خطرناک معرفی می کند، اختصاص داده اند.

از طرفی ، تغییرات غذایی موقت آماده را در فروشگاه ها اعمال کرده و دیگر به ظروف شخصی و قابل استفاده مجدد اجازه استفاده داده نمی شود. پیشنهادات خود سرویس بسته شده و صندلی های داخلی و خارجی موقتاً در دسترس نیستند

از ماه مارس، ظرفیت خدمات تحویل مواد غذایی را بیش از ۱۶۰ درصد افزایش داده است و تعداد مکان های سیار Whole Foods Market را برای خدمات بیشتر به مشتریان سه برابر کرده است.

پیشنهاد مطالعه : COVID-19 و آمازون

همچنین پنجره های اضافی تحویل مواد غذایی را در صبح و عصر در سراسر Amazon Fresh اضافه کرده و مکان های Whole Foods Market را انتخاب نموده است .از ۱۶ مارس، برای کمک به تأمین تقاضای بیشتر تحویل، استخدام نیروهای جدید افزایش یافته است.

ساعت فروشگاه را برای مکان های Whole Foods Market تنظیم کرده تا اعضای فروشگاه بتوانند منحصراً بر انجام سفارشات مواد غذایی آنلاین تمرکز کنند. فروشگاه های مواد غذایی Schaumburg ، IL و Oak Lawn ، IL ، Amazon Fresh را به عنوان فروشگاه های موقت و فقط آنلاین اختصاص داده است.

 با توجه به اینکه این فروشگاه ها اکنون به منظور انحصار سفارشات تحویل مواد غذایی متمرکز هستند، ظرفیت تحویل را افزایش داده و می تواند به هزاران مشتری در این مکان ها خدمت کند. همچنین با همکاری وزارت کشاورزی ایالات متحده، دسترسی آنلاین به SNAP (مزایای کمک غذایی) را در چندین ایالت گسترش داده است.

Prime Now، مشتریان تحویل بازار آمازون تازه و Whole Foods Market این گزینه را دارند که هنگام تحویل صندوق، تحویل بدون مراقبت را انتخاب کنند. سفارشاتی که حاوی الکل نیستند برای تحویل بدون مراقبت واجد شرایط هستند.

بهداشت و ایمنی برای کارمندان ما

آمازون از زمان آغاز این بحران سرمایه گذاری زیادی در زمینه ایمنی انجام داده است و همچنان نگرانی اصلی آن تأمین سلامت و ایمنی کارکنان است که از جمله پیشتازان بحران COVID-19 هستند. علاوه بر اقدامات جدیدی که در فروشگاه های خود اعمال کرده است، برای کلیه کارمندان در فروشگاه های آمازون و Whole Foods Market در مواجهه با COVID-19 ، قرار دادن در قرنطینه تا دو هفته را ادامه داده است.

برای دیدن لیستی از فروشگاه های آمازون و وضعیت فعلی و ساعات کار، لطفا به سایت های www.wholefoodsmarket.com،www.amazon.com/gostore،www.amazon.com/freshstores مراجعه کنید. با ورود به این صفحه ، آخرین اطلاعات مربوط به پیشنهادات و به روزرسانی های مواد غذایی آمازون را در مورد COVID-19 دریافت می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی حمایت آمازون از کارمندان، مشتریان و جوامع خود در طی همه گیری، می توانید به سایت آمازون مراجعه نمایید.

در صورتی که تصمیم دارید از سایت فروشگاهی آمازون خرید کنید، می توانید از خدمات زاکولا بهره ببرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود