تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۲۶

آمازون چگونه به جوامع آسیب دیده از زلزله در ترکیه و سوریه کمک می کند

نویسنده : تیم محتوا

آمازون خدمات امداد رسانی را برای کمک به سازمان هایی که به زلزله ویرانگر ترکیه و سوریه واکنش نشان می دهند، فعال می کند. آمازون مرکز امداد رسانی به بلایای ترکیه را در نزدیکی استانبول ایجاد کرده است تا به سرعت اقلام امدادی را به مناطق آسیب دیده از زلزله اخیر در ترکیه و سوریه ارائه کند.

این شرکت با همکاری یکی از شرکای لجستیک محلی آمازون، تاکنون ۲۰۰۰ متر مربع (نزدیک به ۲۱۵۳۰ فوت مربع) از فضای انبار را به تاسیساتی تبدیل کرده است که به انتقال تدارکات حیاتی به سازمان های خط مقدم کمک می کند.

این تسهیلات که تنها چهار روز پس از زلزله ویرانگر راه اندازی شده است، به آمازون کمک می کند تا تحویل اقلام امدادی ضروری را تسریع کند. این شرکت و مشتریان آمازون تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ اقلام کمکی اهدا کرده اند و کمک های مالی همچنان ادامه دارد.

تیم‌هایی که در مرکز امدادی بلایای ترکیه کار می‌کنند، این کمک‌ها و سایر لوازم حیاتی، از جمله بخاری، پتو، مواد سرپناه، و لباس را با هماهنگی نزدیک با مقامات محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی در زمین انجام خواهند داد. این مرکز در نزدیکی استانبول برای بهبود ترتیبات و ارسال تجهیزات امدادی و کمک سریع به مردم در مناطق آسیب دیده ایجاد شد.

چهار کامیون اول اقلام امدادی اهدایی آمازون اوایل این هفته از مرکز اجرای آمازون در استانبول به استان های هاتای و مالاتیا رفتند. اولین کامیون حامل کمک های مالی مشتریان روز پنجشنبه عازم استان قهرمانماراش شد.

آمازون به مشتریان کشورهای بیشتری کمک می کند تا برای کمک به زلزله زدگان کمک مالی کنند. آمازون به مشتریان کمک می کند که مستقیماً به سازمان های حمایت کننده از امداد زلزله در ترکیه و سوریه کمک کنند. مشتریان در ایالات متحده، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، امارات متحده عربی و تعداد فزاینده ای از کشورها اکنون می توانند از سایت های محلی خود بازدید کنند و به سازمان هایی مانند صلیب سرخ و هلال احمر کمک مالی کنند.

مشتریان آمازون در ترکیه می توانند از صفحه کشور آمازون ترکیه دیدن کنند تا از روش های کمک مالی و کمک به روز مطلع شوند. آمازون همچنین در حال ارائه پشتیبانی فناوری به سازمان هایی است که به این فاجعه واکنش نشان می دهند.

تیم آماده‌سازی و پاسخ‌گویی به بلایای خدمات وب آمازون، داوطلبان فنی آموزش دیده و راه‌حل‌های فنی را برای Help.NGO، شریک آماده به کار سازمان ملل که در منطقه کمک می‌کند، ارائه می‌کند. آمازون تاکنون کمک‌های نقدی به سازمان‌های غیرانتفاعی در محل ارائه کرده است و از زیرساخت‌های لجستیکی خود برای ارسال اقلام امدادی به مناطق آسیب‌دیده استفاده می‌کند.

مقامات می گویند که تعداد کشته ها به بیش از ۲۰۰۰۰ نفر رسیده است و هوای سرد اکنون ترکیه و سوریه را در بر گرفته است. آمازون قبلاً پتوها، چادرها، بخاری‌ها، غذا، پوشک، غذای کودک، دارو و سایر اقلام اضطراری ارسال کرده است، و تیم امداد رسانی آمازون به درخواست‌ها برای تجهیزات بقای زمستانی، لباس، محصولات بهداشتی و سایر موارد ادامه می‌دهد.

آمازون چگونه به جوامع آسیب دیده از زلزله در ترکیه و سوریه کمک می کند

آمازون کمک‌های نقدی به سازمان‌های غیردولتی برای کمک به امدادرسانی در ترکیه و سوریه می‌دهد. آمازون تعهد اولیه ۶۰۰۰۰۰ دلاری در مجموع کمک های نقدی خود را به سازمان های غیردولتی ارائه کرده است که در مناطق آسیب دیده از زلزله در ترکیه و سوریه حمایت حیاتی می کنند.

این سازمان ها عبارتند از هلال احمر ترکیه، AKUT (انجمن جستجو و نجات)، بنیاد AHBAP، هلال احمر امارات، برنامه جهانی غذا، نجات کودکان، و یونیسف. تعهد آمازون علاوه بر کمک های مالی و پشتیبانی لجستیکی است که این شرکت در حال حاضر در منطقه ارائه می کند.

دو کامیون اول اقلام امدادی اهدایی آمازون در روز سه‌شنبه، ۷ فوریه، مرکز اجرای این شرکت در استانبول را به مقصد استان هاتای ترک کردند. قرار است در چند روز آینده کامیون های دیگری به استان های هاتای و مالاتیا حرکت کنند.

آمازون در کنار جوامع در مناطق آسیب دیده از زلزله ویرانگر ایستاده است. تیم‌های آمازون در ترکیه از نزدیک با مقامات محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی در محل برای ارائه امداد همکاری می‌کنند. اولین محموله اقلام امدادی آمازون استانبول را به مقصد مناطق زلزله زده ترک می کند

یک روز پس از زلزله ویرانگر ترکیه، اولین کامیون از اقلام امدادی اهدایی آمازون از مرکز اجرای این شرکت در استانبول خارج شد. این تدارکات به سمت استان هاتای می رود و شامل بخاری، پتو و سایر کالاها برای کمک به نیروهای اولیه و کمک به قربانیان گرم ماندن در میان هوای سرد است. پس از زلزله صبح روز دوشنبه که به گفته مقامات، بیش از ۷۷۰۰ نفر کشته شدند، عملیات نجات ادامه دارد.

مشتریان آمازون می توانند با کمک مالی از طریق یک صفحه جدید کمک مالی در فروشگاه آمازون ترکیه کمک کنند. در عرض سه ساعت پس از انتشار صفحه در روز سه شنبه، مشتریان بیش از ۵۰۰۰ کالا را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کردند.

 

از صبح روز سه‌شنبه، همه تقریباً ۲۰۰۰ کارگر آمازون در ترکیه ایمن بودند. ما همچنان با سازمان‌های روی زمین و دولت ترکیه در تماس هستیم تا درباره آنچه در مناطق آسیب‌دیده از زلزله نیاز است بیشتر بدانیم و با شرکای خود برای ارائه اقلام امدادی و پشتیبانی لجستیکی کار خواهیم کرد.

درست پس از ساعت ۴ صبح روز دوشنبه ۶ فوریه به وقت محلی، زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر ترکیه و مناطق اطراف آن را لرزاند و ویرانی های گسترده ای را بر جای گذاشت. برای کمک به جوامع آسیب دیده، آمازون قابلیت های امداد رسانی خود را در بلایای طبیعی فعال کرده است و برای کمک به رفع نیازهای فوری هلال احمر و سایر سازمان های امدادی پاسخ می دهد.

ما در حال آماده شدن برای ارسال اقلام امدادی اهدایی از مرکز تحقق خود در استانبول به مناطق آسیب دیده هستیم. کمک‌های ما شامل اقلامی مانند پتو، چادر، بخاری، غذا، پوشک، غذای کودک، دارو و سایر اقلام اضطراری خواهد بود زیرا قربانیان نه تنها با آسیب‌های ناشی از زلزله، بلکه با هوای سرد زمستان مواجه هستند. برای اطلاع از فعالیت های آمازون و یا خرید محصولات مورد نظر از این سایت، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود