تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,مرداد,۲۴

آمازون نیازهای دانش آموزان را در اختیارشان قرار می دهد

نویسنده : تیم محتوا

amazon campaign zakoola.com 03

آمازون “نیازهای در حال حاضر” را در اختیار دانش آموزان و خانواده ها قرار می دهد

۹ آگوست ۲۰۲۱ :

آمازون تعهد خود را به صندوق نیاز در حال حاضر در ویرجینیای شمالی برای سال تحصیلی آینده با سرمایه گذاری یک میلیون دلاری دیگر تمدید می کند. این کمک مالی از دانش آموزان حاضر در مدارس دولتی آرلینگتون، مدارس دولتی شهر اسکندریه و مدارس دولتی شهرستان فیرفکس حمایت می کند. این صندوق با مشارکت جوامع غیرانتفاعی در مدارس NOVA موانع یادگیری را برطرف می کند و برای رفع نیازهای اساسی هزاران دانش آموز از جوامع محروم کار می کند.

این صندوق، سال گذشته برای حمایت از ۵۹ مدرسه ویرجینیای شمالی در طول همه گیری راه اندازی شد، به دانشجویان امکان دسترسی فوری به لباس، محصولات بهداشتی و سایر لوازم اولیه را می دهد تا به آنها در مطالعه متمرکز شود. امسال، صندوق به حمایت از نیازهای فوری دانشجویان در منطقه ادامه می دهد.

هماهنگ کنندگان سایت با انجمنها در مدارس NOVA با مددکاران اجتماعی مدارس برای توزیع لوازم تهیه شده توسط آمازون، متناسب با نیازهای خاص جامعه همکاری خواهند کرد. مددکاران اجتماعی مدارس و هماهنگ کنندگان سایت همچنین به دانش آموزان کمک می کنند تا در طول سال اقلام مورد نیاز خود را از صندوق، از کتاب تا لباس زمستانی، به صندوق دسترسی دهند.

پشتیبانی از طریق کوپن های پیش پرداخت آمازون یا کوپن های محصول آموزش و پرورش آمازون ارائه می شود که دانش آموزان می توانند به راحتی از آنها به صورت آنلاین استفاده کنند. این صندوق همچنین از برنامه ها و رویدادهای جامعه آموزشی، از جمله کارگاه های فناوری، مشاوره کالج و پنل های شغلی حمایت می کند.

برای شروع سرمایه گذاری یک ساله یک میلیون دلاری برای سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۲ ، آمازون کوله پشتی های جدید پر از هزاران وسایل ضروری مدرسه را به مدارس ابتدایی و راهنمایی واجد شرایط در ویرجینیای شمالی اهدا می کند. آمازون با مشارکت Communities In Schools of NOVA برای برآوردن نیازهای اولیه دانش آموزان در حال آماده شدن برای بازگشت به کلاس درس کار می کند.

۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ :

در بحبوحه همه گیری COVID-19 ، آمازون یک میلیون دلار دیگر کمک می کند تا از نیازهای فوری هزاران دانش آموز از جوامع محروم در سراسر ویرجینیای شمالی پشتیبانی کند. انجمنها در مدارس NOVA کمکهای آمازون را از طریق “صندوق نیازهای فعلی” توزیع می کند.

 یک صندوق انعطاف پذیر که برای رفع نیازهای اساسی دانش آموزان مدرسه و کمک به رفع موانع یادگیری طراحی شده است. صندوق مورد نیاز در حال حاضر در ویرجینیای شمالی به دانش آموزان دسترسی فوری به اقلام مورد نیاز از جمله غذا ، پوشاک و لوازم مدرسه در ۴۱ مدرسه و برنامه های دولتی آرلینگتون و ۱۸ مدرسه دولتی اسکندریه را می دهد.

هماهنگ کنندگان سایت و مددکاران اجتماعی مدارس در هر یک از مناطق مدارس با خانواده ها کار می کنند تا نیازهای فردی دانش آموزان را شناسایی کرده و از صندوق کمک بخواهند. جوامع در مدارس NOVA ، با استفاده از روابط موجود با هر دو ناحیه مدرسه، کوپن محصولات کمک آموزشی آمازون را توزیع می کند.

این پیش پرداختی است که به طور خاص برای نیازهای مرتبط با آموزش و پرورش طراحی شده است. دانش آموزان و خانواده های آنها می توانند کوپن ها را برای انواع مختلفی از مواردی که دانش آموزان برای موفقیت در مدرسه به آنها نیاز دارند، از جمله غذا ، وسایل مدرسه برای یادگیری در خانه ، لباس گرم ، وسایل بهداشتی و موارد دیگر استفاده کنند. با استفاده از کوپن های پیش پرداخت، دانش آموزان و خانواده ها می توانند اقلام مورد نیاز خود را به روشی با وقار و مناسب پس انداز کنند.

جی کارنی ، معاون ارشد آمازون ، امور شرکت های جهانی ، گفت: شروع این سال تحصیلی برای بسیاری از خانواده ها در خانه جدید در ویرجینیای شمالی دشوار بوده است و ما مصمم هستیم که از دانش آموزانی که بیشترین نیاز را دارند پشتیبانی کنیم. در آمازون ، ما همیشه به دنبال راه حل های خلاقانه برای چالش های سخت هستیم و اطمینان داریم که انعطاف پذیری و سرعت موجود در صندوق نیازهای ما در حال حاضر کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تعداد بیشتری از دانش آموزان از جوامع محروم می توانند بر روی تحصیلات خود تمرکز کنند و سقوط نکنند.

آمازون اخیراً نزدیک به ۸۰۰ دستگاه Mi-Fi و ۷۵۰۰۰ دلار برای تأمین هزاران هدست برای دانش آموزان در سراسر ویرجینیای شمالی از شروع سال تحصیلی از خانه اهدا کرده است. علاوه بر این، از زمان شروع همه گیری COVID-19 در منطقه HQ2 آمازون ، این شرکت، یک میلیون دلار برای شروع اقدامات واکنش اضطراری اهدا کرد، هزاران دستگاه در اختیار گروه های حامی دانش آموزان نیازمند قرار داد، محصولات نقدی و غیر نقدی را به سازمان های غیر انتفاعی محلی اهدا کرد.

بانکهای غذا ، به رستورانهای محلی برای تهیه و تحویل ۱۰ هزار ناهار و شام برای پاسخ دهندگان اولیه ، کارکنان مراقبت های بهداشتی و همسایگان آسیب پذیر پول پرداخت کرده و خدمات تحویل را برای ارائه بیش از ۵۰،۰۰۰ غذا به طور مستقیم به درهای سالمندان محلی تأمین کرده است.

آمازون همچنین ۳.۹ میلیون دلار به CodeVA غیرانتفاعی اهدا کرد تا به برنامه آموزشی و آموزش مجازی کامپیوتر رایانه و آموزش معلمان و دانش آموزان ویرجینیا کمک کند تا آنها از یادگیری این مهارت های فزاینده عقب نمانند. در حال حاضر بیش از ۵۰ مدرسه و شماری از برنامه های مهندسی آینده آمازون در ایالت ویرجینیا وجود دارد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود