تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۲۷

آمازون دو ویژگی جدید Alexa Together را برای کمک به مشتریان مسن و مراقبان از راه دور آنها معرفی می کند.

نویسنده : تیم محتوا

 

کیت با وجود زندگی تقریباً در نیمه راه در سراسر ایالات متحده، مراقب اصلی پدر ۹۰ ساله خود است. وقتی کیت برای اولین بار یک دستگاه اکو برای او خرید، آنها نگران این بودند که او چگونه استفاده از آن را یاد بگیرد. اما در طول سال‌ها، کیت از تمام روش ‌هایی که پدرش با استفاده از الکسا اتخاذ کرد، شگفت ‌زده شده است.

در چند ماه گذشته، کیت و پدرش نیز شروع به استفاده از Alexa Together کردند، سرویسی که برای کمک به مشتریان مسن طراحی شده است تا احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و به خانواده‌هایشان آرامش خاطر داشته باشند.

آنها تنها نیستند. در واقع، بیش از ۲۵٪ از مشتریانی که از Alexa Together استفاده می کنند، در شهرهای مختلف با هم ارتباط برقرار خواهند کرد. برای پر کردن فاصله، دو ویژگی جدید Alexa Together را معرفی می‌کنیم. Circle of Support، که به همه خانواده کمک می‌کند و به زودی، یک قابلیت Remote Assist که به یک مراقب اصلی مانند Kate اجازه می‌دهد تا روتین‌های Alexa را راه‌اندازی کند.

با Alexa Together، پدر کیت و بسیاری دیگر که به حمایت و محبت مراقبین خود متکی هستند، می توانند با دانستن اینکه عزیزانشان به راحتی از طریق فید فعالیت در برنامه الکسا به آنها مراجعه کنند. آن‌ها همچنین می‌دانند که اگر زمانی نیاز به کمک داشته باشند، می‌توانند در هر زمانی از روز بدون دست به خط کمک فوری واکنش فوری مراجعه کنند.

کیت به ما گفت که مشتاقانه منتظر هشدارهای روزانه است که همه مشتریان Alexa Together که پشتیبانی ارائه می‌کنند، می‌توانند آن‌ها را تنظیم کنند تا هر روز زمانی که عزیزشان اولین تعامل خود را با Alexa یا دستگاه‌های خانه هوشمند متصل می‌کند، دریافت کنند.

مراقبان می‌ توانند در زمانی که هیچ فعالیتی در یک زمان معین وجود نداشته باشد اعلان ‌ها را دریافت کنند و به عنوان یادآوری برای تماس و اعلام حضور باشند. کیت همچنین توانسته است با Remote Assist که پدرش راه‌اندازی کرده است، کمک کند و به او اجازه می‌دهد یادآوری تنظیم کند، مخاطبین را اضافه کند. دفترچه تماس خود را به راحتی تماس یا پیام و یا لینک یک سرویس موسیقی را ایجاد کرده است.

amazon introduces two new alexa together features to help older customers and their caregivers zakoolacom 01

دایره پشتیبانی

با ویژگی جدید Circle of Support، عزیزان مسن اکنون می توانند حداکثر ۱۰ مراقب داشته باشند که به آنها کمک کنند. هم فرد مسن دریافت کننده حمایت و هم مراقب اولیه می توانند مراقبین دیگری را اضافه کنند که در اپلیکیشن الکسا به عنوان «اعضای حلقه» شناخته می شوند.

این اعضای حلقه می توانند خواهر و برادر، پسر عمو، دوست یا همسایه نزدیک باشند که می توانند برای ملاقات حضوری به آنجا بروند. اعضای حلقه حتی می توانند همسر مراقب اصلی را نیز شامل شوند تا هر یک از همسران هشدارها را در تلفن هوشمند خود دریافت کنند.

اعضای حلقه از طریق هشدارهای روزانه و بررسی سریع از طریق فید فعالیت، آرامش خاطر را به دست می آورند. فقط مراقب اصلی می‌تواند از Remote Assist استفاده کند، در صورتی که فرد سالخورده بخواهد این ویژگی را فعال کند. هم فرد سالخورده و هم مراقب اصلی می توانند هر زمانی که بخواهند هر عضو حلقه را در برنامه الکسا حذف کنند.

روال های کمک از راه دور

به زودی، عملکرد Remote Assist، در صورت فعال شدن توسط شخصی که پشتیبانی دریافت می کند، به مراقب اصلی اجازه می دهد تا از راه دور روال الکسا را ​​برای عزیز پیر خود تنظیم کند. روتین های الکسا به گونه ای طراحی شده اند که روزهای مشتریان را آسان تر و سازنده تر کنند، اقداماتی را که می توانند با الکسا انجام دهند گروه بندی کرده و آنها را به صورت یکپارچه در کنار هم قرار می دهند.

به عنوان مثال، اگر پدر کیت هر روز صبح زنگ ساعت خود را خاموش کند، چراغ اتاق خواب را روشن کند، در مورد آب و هوا بپرسد، سپس اخبار را پخش کند، کیت می‌تواند روتین شخصی تنظیم کند که همه این کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد، بدون اینکه پدرش نیازی داشته باشد.

از الکسا بخواهید که هر عمل را جداگانه انجام دهد. مراقبان اولیه می‌ توانند برای عزیزان سالخورده ‌شان روال ‌هایی را درست مثل حساب‌ های خودشان تنظیم کنند، مانند روشن کردن همه چراغ ‌های هوشمند خانه در غروب آفتاب یا راه ‌اندازی روال شب بخیر که در آن الکسا چراغ‌ های هوشمند را خاموش می‌کند و خواب را بازی می‌کند.

آمازون به طور خودکار یک ایمیل در مورد جدیدترین روال برای عزیزان مسن ارسال می کند تا هر زمان که روال جدیدی راه اندازی می شود از آنها مطلع شود. Circle of Support اکنون برای همه مشتریان Alexa Together در دسترس است.

مشتریان جدید می توانند با مراجعه به Amazon.com/AlexaTogether برای این سرویس ثبت نام کنند. شخص ارائه دهنده یا دریافت کننده پشتیبانی می تواند فرآیند ثبت نام را شروع کند و هر دو مشتری برای ایجاد رابطه باید این فرآیند را تکمیل کنند. Alexa Together با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در ماه یا ۱۹۹ دلار در سال در دسترس است، اما مشتریان می توانند برای مدت زمان محدود و شش ماهه رایگان ثبت نام کنند. برای دریافت اطلاعاتی جامع تر در خصوص فعالیت های آمازون و خرید های جذاب از فروشگاه آنلاین آمازون، با زاکولا همراه باشید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود