تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,خرداد,۰۲

آمازون در مقابل ایبی و آینده خرید آنلاین

نویسنده : تیم محتوا

آمازون در مقابل ایبی و آینده خرید آنلاین

با دسترسی آسان تقریباً به هر محصول در جهان، خرید آنلاین زندگی میلیون ها نفر را راحت تر از همیشه کرده است. نسل های قبلی برای سفارش و خرید چیزهایی که نمی توانستند در یک مزرعه روستایی تولید کنند به کاتالوگ وابسته بودند و اکنون بسیاری از ما برای ادامه زندگی پرمشغله خود در خانه و شغل به خرید آنلاین نیاز داریم. کاتالوگ ها ممکن است منسوخ شوند، اما تجارت الکترونیکی در چند دهه گذشته همچنان به پیشرفت خود ادامه داده است.

قبل از Shopify و Paypal ، آمازون و ایبی به ترتیب در سال ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ به وب وارد شده و به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کردند. در دو هفته اول، آمازون بیش از ۲۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است که اکنون به ۱۰۰ میلیارد دلار در سال رسیده است و فقط در یک سال، eBay بیش از ۷ میلیون دلار کالا از طریق سایت خود فروخته است که در آن زمان شناخته  و معروف شده است.

اکنون هر دو شرکت بین المللی هستند و به مشاغل کوچک اجازه می دهند محصولات خود را از طریق وب سایت خود بفروشند. آنها هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و این ثابت می کند که تجارت الکترونیکی هر لحظه در حال رشد است.

اما، کدام پلتفرم هنگام فروش آنلاین بهتر است ، به ویژه با پیش بینی ها و تغییر در نحوه خرید آنلاین شرایط آن ها چگونه است؟ با بی نظیر بودن هر پلتفرم به روش خاص خود، پاسخ کوتاه این است که همه چیز به آنچه می فروشند بستگی دارد.

eBay که هنوز یک مرکز آنلاین است، سال گذشته تقریباً ۹.۶ میلیارد دلار درآمد گزارش کرده است که با توجه به این واقعیت که ۱۰ درصد هزینه لیست دارند، قابل درک است. این رقم قابل توجه است، اما هنوز هم کمتر از سود گزارش شده در سال های گذشته است.

تقریباً ۴۰ درصد از فروش آمازون از فروشندگان شخص ثالث حاصل می شود و مابقی آن از خرده فروشان خود به فروش می رسد. آنها طی سال های گذشته حدود ۴۴ سازمان برجسته از جمله WholeFoods و Goodreads را به دست آورده اند.

تقریباً یک سال است که آمازون هر سه ماهه بیش از ۲ میلیارد دلار گزارش کرده است. غول آنلاین همچنین هزینه های فروش و برنامه های کمتری دارد که به میزان فروش شما بستگی دارد. لیست آمازون همچنین به این معنی است که شما به عنوان فروشنده، بیشتر در مورد آنچه می فروشید، آزمایش می کنید و قوانین بسیار بیشتری برای پیروی از آن دارید، به این معنی که مشتریان شما اطمینان دارند که دقیقاً همان چیزی را که خریداری کرده اند، دریافت می کنند.

آمازون با نوآوری و سازگاری مداوم خود و با تغییرات روزافزون فناوری، جهان را به سرعت تسخیر می کند و وقتی سرعت تحویل فرا می رسد، هیچ شرکت دیگری قابل مقایسه نیست. این امر به ویژه اکنون که آمازون AmazonAir را راه اندازی کرده است، صادق است.

اما این لزوماً به معنای نگرانی از eBay نیست. eBay هنوز هم یکی از محبوب ترین گزینه ها برای لیست کردن و فروش سریع موارد است. از آنجا که این یک سایت حراج است، فروشندگان اغلب قادر به دریافت بیش از آنچه که ارزش آن کالا است، می شوند. همچنین در زمینه طراحی صفحه محصول خود از آزادی و خلاقیت بیشتری برخوردار هستند. فروش در بستری مانند eBay برای افرادی که تازه شروع به کار در تجارت الکترونیک می کنند، ایده آل است.

کمی بیش از ۱۰ درصد از کل خرده فروشی ها از طریق تجارت الکترونیکی انجام می شود و پیش بینی می شود فروش در سال ۲۰۲۰ به ۴/۵ تریلیون دلار برسد. این بخش کوچکی از فروش کلی خرده فروشی است، اما تعداد آنها در حال رشد است. Sellbrite همچنین پیش بینی کرده است که در چند سال آینده، بیش از نیمی از فروش آنلاین در آمازون انجام خواهد شد و کمتر از ۷ درصد از فروش خرده فروشی ایالات متحده در eBay انجام می شود.

Shopify در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد، در سه سال اول بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش و ۲۶ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۷ داشته است که به یک مدعی در تجارت الکترونیکی تبدیل شده است. این به سرعت تبدیل به یک روش بسیار محبوب برای صاحبان مشاغل کوچک برای فروش آنلاین به ویژه در ایالات متحده تبدیل شده است که سالانه به طور متوسط ​​۷۰ درصد رشد می کنند.

بخشی از محبوبیت Shopify به دلیل جدید بودن آنها در بازار است، توجه بسیاری را به خود جلب می کند که بیشترین سهم بزرگسالان کار را با سازگاری، سهولت استفاده و مواردی مانند کمپین ایجاد یک تجارت فراهم کرده است. Shopify همچنین دو طرح ارائه می دهد که با اتکا به هزینه های ماهانه و هزینه های کارت اعتباری، هزینه معامله کم و بدون هزینه دریافت می کنند.

بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیکی Shopify را به دلیل داشتن ابزار فروش فوق العاده و مشتری ، انتخاب می کنند. مهم نیست که از کدام میزبان آنلاین استفاده می کنید  آنلاین بودن به شکلی همچنان یک انتخاب بسیار عاقلانه برای تجارت شما است و به شما یک مزیت بزرگ بازاریابی نسبت به هر رقابتی می دهد که هنوز در قرن ۲۱ وجود ندارد.

اکنون وقت آن است که در دنیای دیجیتال جای خود را تعیین کنید. انتخاب فروش در سیستم عامل هایی مانند آمازون ، eBay یا Shopify ، کالای شما را در مقابل مشتریان گسترده قرار می دهد و شما را به مسیر درست هدایت می نماید. می توانید برای فروش در سایت های آمازون یا ایبی اقدام کرده و به درآمد ارزی خود سرو سامان دهید. برای این کار می توانید با کارشناسان زاکولا مشورت نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود