تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,خرداد,۲۶

آمازون خرید را با آزمایش مجازی کفش آسان‌تر می‌کند.

نویسنده : تیم محتوا

Virtual Try-On for Shoes راهی راحت را برای مشتریان فراهم می کند تا تصور کنند که یک جفت کفش چگونه به نظر می رسد و در هنگام خرید آنلاین مد، تجربیات فراگیرتری ایجاد می کند. آمازون دائماً به دنبال راه‌هایی برای تسهیل خرید آنلاین مد برای مشتریان است.

به همین دلیل است که ما Virtual Try-On for Shoes را معرفی می کنیم، یک تجربه تعاملی تلفن همراه که به مشتریان این امکان را می دهد تا تصور کنند که یک جفت کفش از هر زاویه چگونه به خود نگاه می کنند و تصمیمات خرید را بهتر از راحتی در خانه یا در خانه خود مطلع کنند.

Virtual Try-On for Shoes از طریق برنامه خرید آمازون در iOS قابل دسترسی است. هزاران مدل کفش ورزشی در حال حاضر از برندهایی مانند نیوبالنس، آدیداس، ریباک، پوما، سوپرگا، لاکوست، آسیکس و ساوکونی موجود است. یک GIF متحرک که فرآیند استفاده از ویژگی آزمایش مجازی را برای امتحان کردن یک جفت کفش ورزشی آدیداس صورتی در اپلیکیشن خرید آمازون در تلفن همراه نشان می‌دهد.

پس از انتخاب یک کفش، مشتریان می‌توانند روی دکمه «آزمایش مجازی» در زیر تصویر محصول ضربه بزنند و دوربین دستگاه تلفن همراه خود را جلوی پای خود بگیرند تا ببینند کفش‌ها روی آن‌ها چگونه به نظر می‌رسند. سپس مشتریان می توانند پاهای خود را حرکت دهند تا ببینند کفش از هر زاویه چگونه به نظر می رسد.

آمازون استایل که اکنون برای عموم باز است، همزمان با ایجاد مشاغل محلی، یک تجربه خرید شخصی و راحت را به مشتریان ارائه می دهد. در این تجربه، مشتریان می‌توانند رنگ کفش انتخابی را با پیمایش در گزینه‌ها تغییر دهند. مشتریان همچنین می توانند از کفش مجازی که در حال امتحان کردن هستند عکس بگیرند و عکس را از طریق رسانه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

Muge Erdirik Dogan، رئیس آمازون مد، گفت: هدف آمازون مد ایجاد تجربیات نوآورانه ای است که خرید آنلاین مد را برای مشتریان آسان تر و لذت بخش تر می کند. ما هیجان‌زده‌ایم که تست مجازی برای کفش‌ها را معرفی کنیم، بنابراین مشتریان می‌توانند هزاران سبک از برندهایی را که می‌شناسند و دوست دارند، در هر کجا که هستند، امتحان کنند. ما مشتاقانه منتظر شنیدن و یادگیری از بازخورد مشتریان هستیم، زیرا همچنان به افزایش تجربه و گسترش به برندها و سبک‌های بیشتر ادامه می‌دهیم.

آزمایش مجازی برای کفش‌ها همچنین راه جدیدی را برای برندها فراهم می‌کند تا محصولاتشان را به نمایش بگذارند و خرید سبک‌هایشان را آسان‌تر و تعاملی‌تر کنند.  نوآوری و ارتقای تجارب مصرف کننده در هسته New Balance قرار دارد.

ملیسا ورث، معاون ارشد آمریکای شمالی در New Balance می‌گوید: ما هیجان زده‌ایم که انتخاب کفش‌های خود را در امتحان مجازی کفش‌های مد آمازون به نمایش بگذاریم، زیرا همچنان به دنبال راه‌های همه‌جانبه برای جذب مشتریان مشترک خود هستیم.

آمازون خرید را با آزمایش مجازی کفش آسان‌تر می‌کند.

چرا آمازون مد امتحان مجازی کفش را راه اندازی می کند؟

Virtual Try-On for Shoes، تجربه خرید تعاملی جدید آمازون از طریق موبایل است که از واقعیت افزوده برای کمک به مشتریان کمک می کند تا تصور کنند که یک جفت کفش از هر زاویه چگونه به نظر می رسند و تصمیمات خرید خود را از راحتی در خانه یا در خانه بهتر اطلاع دهند. رفتن Virtual Try-On for Shoes به مشتریان راه جدیدی برای کشف مارک ها ارائه می دهد و در عین حال خرید کفش را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

مشتریان چگونه می توانند آزمایش مجازی کفش را پیدا کنند؟

مشتریان می‌توانند با باز کردن برنامه خرید آمازون در iOS و جستجوی «اجرای مجازی» در نوار جستجو، که آنها را به صفحه اصلی آزمایش مجازی کفش‌ها هدایت می‌کند، به آزمایش مجازی کفش‌ها دسترسی داشته باشند. مشتریان همچنین می‌توانند از طریق مرورگرهای دسکتاپ و موبایل خود با مراجعه به amazon.com/virtualtryon یا amazon.ca/virtualtryon به برنامه خرید کفش‌های مجازی دسترسی داشته باشند تا به برنامه خرید آمازون هدایت شوند.

آیا آزمایش مجازی برای کفش‌ها در آینده به سبک‌های کفش بیشتری گسترش خواهد یافت؟

در زمان راه اندازی، مشتریان می توانند هزاران مدل کفش ورزشی از برندهایی مانند New Balance، adidas، Reebok، Puma، Superga، Lacoste، Asics و Saucony را کشف کنند. ما مشتاقانه منتظریم تا با افزایش تجربه، انتخاب را با سبک های بیشتری گسترش دهیم. برای خرید از آمازون در دسته بندی های مختلف و تحویل در ایران، می توانید با خدمات زاکولا همراه باشید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود