آمازون به کارمندان کمک می کند تا در ۹ ماه مهندس نرم افزار شوند.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برنامه ارتقاء مهارت آکادمی فنی آمازون، کارکنان آمازون را هدف قرار می دهد که آرزو دارند مهندس نرم افزار شوند. رهبر آن می گوید آموزش کلید موفقیت بلندمدت است. این مزایا برای کارکنان آمازون که در آکادمی فنی آمازون پذیرفته شده‌اند، یکی از ۹ برنامه آموزشی گنجانده شده در Upskilling 2025، تعهد ۱.۲ میلیارد دلاری آمازون برای تجهیز بیش از ۳۰۰۰۰۰ کارمند آمازون به مهارت‌های حرفه‌ای جدید تا سال ۲۰۲۵ بسیار زیاد است.

آکادمی فنی آمازون به کارکنان مهارت های ضروری مورد نیاز برای انتقال به سمت مهندس توسعه دهنده نرم افزار سطح ابتدایی در آمازون را آموزش می دهد. این برنامه به هیچ آموزش کامپیوتری قبلی از متقاضیان نیاز ندارد، فقط به دیپلم دبیرستان یا GED نیاز دارد و صلابت لازم برای گذراندن یک برنامه سختگیرانه نه ماهه و تمام وقت که توسط مهندسان نرم افزار متخصص آمازون ایجاد شده است.

ارتقاء مهارت در آمازون

صدها کارمند آمازون از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۷ در آکادمی فنی آمازون ثبت‌نام کرده‌اند. آکادمی فنی آمازون بیش از ۹۵ درصد از فارغ‌التحصیلان خود را در نقش مهندس توسعه نرم‌افزار در آمازون قرار داده است، با افزایش حقوق و دستمزد و بسته‌های غرامت آنها به طور متوسط ​​۹۳ درصد.

این شرکت به عنوان بخشی از تعهد خود به ارائه فرصت های پیشرفت شغلی برای کارمندان، بیش از ۱۲ میلیون دلار تنها در سال ۲۰۲۰ در این برنامه سرمایه گذاری کرد. اشلی راجاگوپال، کارمند قدیمی آمازون که نقش های مختلفی را در کسب و کار مصرف کننده آمازون بر عهده داشته است، این برنامه را رهبری می کند.

او در اوایل به آکادمی فنی آمازون پیوست، به عنوان یک تیم کوچک از مهندسان و مدیران محصول که ارزیابی می‌کردند آیا آمازون می‌تواند کارمندان را بدون توجه به مهارت‌ها یا پیشینه‌های فنی در مشاغل مهندسی نرم‌افزار ارتقا دهد. راجاگوپال گفت: کلید موفقیت ما تلاش عمدی ما برای ابهام زدایی از مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار بوده است.

همانطور که ما آن مهارت ها را تعریف کردیم، برنامه درسی و رویکرد آموزشی خود را عمداً به گونه ای تغییر دادیم که برای شرکت کنندگانی که به دلیل پیشینه یا محدودیت های مالی فرصتی برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی نرم افزار نداشتند، در دسترس باشد.

فارغ التحصیلان از طیف وسیعی از سوابق حرفه ای در آمازون، از جمله همکاران مرکز تحقق، مدیران برنامه، هماهنگ کننده های استخدام، دستیاران اجرایی و تحلیلگران مالی هستند. سوابق شخصی آنها به همان اندازه متنوع است: والدین مجرد، مهاجران، فارغ التحصیلان دانشگاه، دریافت کنندگان GED. این تنوع بازتابی از دسترسی عمدی آکادمی فنی آمازون است.

راجاگوپال گفت، وجه مشترک همه فارغ التحصیلان، داشتن شغل و تمایل به دنبال کردن یک مسیر حرفه ای جدید است. فارغ التحصیلان ما همگی چشم اندازی برای آینده خود و تعهدی تزلزل ناپذیر برای پیشرفت در نقش فنی داشتند. آکادمی فنی آمازون به سادگی اینجا بود تا دری را برای نقش یک مهندس نرم افزار باز کند و پشتیبانی لازم برای رسیدن به آنجا را ارائه دهد. راجاگوپال گفت: من عاشق اشتیاق آنها برای دنبال کردن رویاهایشان هستم.

وی افزود: زمانی که ۱۱ سال پیش برای کار در آمازون آمدم، شخصی چیزی در من دید. احساس می‌کنم برای من واقعاً مهم است که آن را با دیگران به اشتراک بگذارم. من معتقدم که تحصیلات در این دوره، نکته کلیدی است برای دادن چشم‌انداز و مسیری به افراد برای رسیدن به پتانسیل‌هایشان و کنترل پیشرفت شغلی‌شان.

آمازون به کارمندان کمک می کند تا در 9 ماه مهندس نرم افزار شوند.

مهندسی نرم افزار برای همه

هدف آکادمی فنی آمازون از بدو تأسیس، نه تنها کمک به افراد برای پیشرفت شغلی برای حمایت بهتر از خود و خانواده‌شان است، بلکه به مدیران استخدام آمازون مهندسان نرم‌افزاری با عملکرد بالا که سیستم‌ها و فرهنگ آمازون را درک می‌کنند، ارائه می‌دهد.

ما یک ایده داشتیم که می‌توانیم تصور کنیم آمازون چگونه مهندسان نرم‌افزار را آموزش می‌دهد و استخدام می‌کند. به شیوه واقعی آمازون، ما بر ساختن آنچه که برای مشتریانمان بهترین کار را دارد تمرکز کردیم، مشتریان ما هم شرکت کنندگان و هم مدیران استخدام ما هستند.»

در طول چهار سال گذشته، تیم به طور خستگی ناپذیری برای ایجاد برنامه درسی مناسب کار کرد. آنها گروه های متمرکز گسترده ای را با مدیران توسعه نرم افزار و مهندسان نرم افزار از سراسر شرکت برای شناسایی تمام مهارت هایی که مهندسان نرم افزار نیاز دارند تا روزانه در شغل خود و در طول حرفه خود استفاده کنند، برگزار کردند.

راجاگوپال گفت: ما موضوعات پیچیده مهندسی نرم افزار را به مهارت های کوچک و محتاطانه تقسیم کردیم. آکادمی فنی آمازون با کاتالوگ مهارت ها به دنبال این بود که چگونه این مهارت ها را آموزش دهد تا آنها را برای مخاطبان گسترده تر در دسترس قرار دهد.

محیط آموزشی در یک محیط کلاس درس معکوس ساخته شده است که دانش آموزان قبل از آمدن به کلاس مطالب سخنرانی را می خوانند و تماشا می کنند. این به آن ‌ها فرصت می‌دهد تا قبل از جستجوی عمیق در موضوعات در کلاس با سایر دانش‌آموزان و یک مربی، به همان اندازه که نیاز دارند برای یادگیری مطالب، وقت صرف کنند.

مواد سخنرانی و تکالیف با استفاده از مثال‌های واقعی و کاملاً درک شده خارج از فرهنگ مهندسی نرم‌افزار کلیشه‌ای، مهارت‌ها را آموزش می‌دهند. راجاگوپال گفت: «وقتی عمیقاً در یک موضوع خاص غوطه ور می شویم، مفاهیم ریاضی انتزاعی و ریاضی که به طور منظم در یک محیط دانشگاه علوم کامپیوتر سنتی استفاده می شود را آموزش نمی دهیم. در عوض، ما این مفهوم را به مثال‌های واقعی مانند تمیز کردن اتاق، پرورش یک گل یا باز کردن یک عروسک تودرتو روسی که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند مرتبط می‌کنیم.

شروع به کار آکادمی فنی آمازون

این رویکرد غیرمعمول به آکادمی فنی آمازون اجازه می دهد تا شرکت کنندگانی را از طیف گسترده ای از زمینه های آموزشی و حرفه ای جذب و آموزش دهد. در حالی که گروه آزمایشی این برنامه به کارمندان شرکت در سیاتل محدود بود، برنامه متعاقباً برنامه های کاربردی را برای همه کارمندان در ایالات متحده باز کرد و اکنون یک سوم از شرکت کنندگان مدرک دانشگاهی ندارند و ۶۱ درصد از شرکت کنندگان ما قبلاً در ساعتی بودند. راجاگوپال گفت، ما افراد را در هر زمینه‌ای دنبال می‌کنیم. از نظر کلی، برای آمازون، این مهم است. ما به دنبال بازنگری و بازاندیشی و حذف برخی از موانع موجود در صنایع خاص هستیم.

آکادمی فنی آمازون اکنون به عنوان یک برنامه آموزشی و کاریابی رایگان و اصلی ارائه می شود که کارکنان آمازون را با مهارت های ضروری مورد نیاز برای انتقال به مشاغل فنی در آمازون و پیشرفت در آنها مجهز می کند. این برنامه بر ترکیب آموزش مبتنی بر پروژه به رهبری مربی با کاربردهای دنیای واقعی تمرکز دارد.

نتیجه فارغ التحصیلانی است که می توانند با مهارت با پرکاربردترین ابزارهای مهندسی نرم افزار، از جمله فناوری محاسبات ابری خدمات وب آمازون (AWS) کار کنند. هنگامی که این برنامه به پایان می رسد، فارغ التحصیلان آکادمی فنی آمازون به نقش های تمام وقت و ابتدایی مهندسی نرم افزار تبدیل می شوند.  در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های آمازون و خرید از این سایت، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]