آمازون برای تبدیل شدن به مشتری محورترین شرکت، روز جهانی حقوق مصرف کننده را گرامی می دارد.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آمازون همیشه بر ایجاد یک تجربه خرید قابل اعتماد برای مشتریان خود متمرکز بوده است. در سال ۱۹۹۷، جف بزوس، بنیانگذار آن، در اولین نامه سهامداران خود نوشت که “ما به تمرکز بی امان روی مشتریان خود ادامه خواهیم داد.”

ما به همان اندازه که در سال ۱۹۹۷ بودیم، شیفته مشتری هستیم. افراد و ابزارهای قدرتمند ما برای اطمینان از تجربه خرید قابل اعتماد مشتریانمان اختصاص داده شده اند. ما همچنان به ابداع روش های جدید برای اولویت دادن به مشتریان خود و همکاری با شرکای بخش خصوصی و دولتی در سراسر جهان برای بهبود تجربیات مصرف کنندگان و محافظت از آنها در برابر عوامل بد ادامه می دهیم.

به همین دلیل است که آمازون مفتخر است که روز جهانی حقوق مصرف‌کننده را جشن می‌گیرد که یادآور سخنرانی ۱۵ مارس ۱۹۶۲ رئیس‌جمهور ایالات متحده جان اف کندی است که خواستار آموزش و حمایت از مصرف‌کنندگان در سطح جهانی است.

بیایید به سه راه نگاه کنیم که آمازون نه تنها خرید آنلاین را ایمن‌تر می‌کند، بلکه از فروشگاه خود فراتر می‌رود تا از خریداران و نوآوری برای آینده‌ای پاک‌تر، امروز حمایت کند.

ارائه یک تجربه خرید قابل اعتماد

مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از فروشگاه آمازون خرید کنند، زیرا می دانند که ما منابع، فناوری ها، ابزارها و افراد قابل توجهی را برای ارائه یک تجربه خرید قابل اعتماد سرمایه گذاری می کنیم که با بررسی دقیق فروشنده و سیاست های فهرست بندی محصولات شروع می شود.

ما با گارانتی A-to-z پشت هر محصولی در فروشگاه خود می ایستیم. این شامل خریدهای انجام شده از فروشندگان شخص ثالث می شود. در سال ۲۰۲۱، ما ضمانت A-to-z خود را در ایالات متحده گسترش دادیم تا شامل فرآیندی برای حل و فصل دعاوی آسیب شخصی و خسارت مالی ناشی از یک محصول معیوب شود.

مشتریان می توانند تا سقف یک میلیون دلار ادعا کنند. آمازون اولین و تنها شرکتی است که این سطح از محافظت را ارائه می دهد.

اطلاع رسانی به مصرف کنندگان فراتر از فروشگاه ما

آمازون به اطلاع رسانی به مصرف کنندگان اختصاص دارد حتی اگر از ما خرید نکنند. به همان اندازه مهم است که با مردم در جایی که هستند ملاقات کنیم، به همین دلیل است که ما با چندین آژانس حمایت از مصرف کننده در سراسر جهان همکاری کردیم تا به مصرف کنندگان در مورد نحوه محافظت از خود به صورت آنلاین و تصمیم گیری ایمن برای خرید آموزش دهیم.

در سال ۲۰۲۲، ما یک آموزش جهانی رایگان آگاهی از امنیت سایبری را راه‌اندازی کردیم تا به مصرف‌کنندگان در مورد نحوه محافظت آنلاین خود آموزش دهیم. در هند، نمایش‌های خیابانی تعاملی را راه‌اندازی کردیم که به مردم یاد می‌داد چگونه با خیال راحت آنلاین خرید کنند.

ما همچنین با Better Business Bureau همکاری کردیم تا BBB Scam Tracker جدید را راه‌اندازی کنیم، ابزاری رایگان برای گزارش کلاهبرداری‌ها و هشدار به دیگران در مورد معایب مشابه.

مهندسی دنیای تمیزتر برای مشتریانمان

آمازون شعار امسال بین‌المللی مصرف‌کنندگان را برای روز جهانی حقوق مصرف‌کننده، «توانمندسازی مصرف‌کنندگان از طریق انتقال انرژی پاک» تحسین می‌کند. ما معتقدیم تغییرات آب و هوایی واقعی است و زمانی برای تلف کردن وجود ندارد.

به همین دلیل است که ما The Climate Pledge را تأسیس کردیم، تعهدی برای رسیدن به انتشار خالص کربن تا سال ۲۰۴۰ یک دهه قبل از توافقنامه پاریس. ما فعالانه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود کار می کنیم. آمازون به ۸۵ درصد انرژی های تجدیدپذیر در سراسر تجارت خود رسیده است.

ما در مسیر رسیدن به ۱۰۰٪ انرژی تجدیدپذیر تا سال ۲۰۲۵ هستیم. اخیراً رکورد جدیدی را برای بیشترین انرژی تجدیدپذیر خریداری شده در یک سال ثبت کرده ایم. ما شبکه حمل و نقل خود را با وسایل نقلیه الکتریکی و سوخت های جایگزین کربن زدایی می کنیم و اثرات زیست محیطی ساختمان هایمان را در کنار سایر فعالیت ها کاهش می دهیم.

ما به سرمایه گذاری در تلاش برای محافظت از محیط زیست مردم و جوامعی که به آنها خدمت می کنیم و هم اکنون و هم در آینده ادامه خواهیم داد. در آمازون، وسواس مشتری همیشه در ارزش های ما به عنوان یک شرکت نقش اساسی دارد. ما هر روز به نوآوری و ارائه پیشرفت هایی که رفاه مشتریان را در همه جا بهبود می بخشد، ادامه خواهیم داد. اگر قصد خرید از آمازون را دارید و مساله پرداخت ارزی برایتان پیش آمده است، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]