خرید آمازون الکسا

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید آمازون الکسا

آمازون الکسا یا Amazon Echo یکی از طیف وسیعی از بلندگوها و دستگاه های هندزفری رایگان از آمازون است که با صدای شما قابل کنترل است. دستیار شخصی کنترل شده صوتی در این دستگاه ها الکسا نام دارد که وظایف مختلفی را برای شما انجام می دهد و سیستم های مختلف را کنترل می کند.

الکسا علاوه بر اینکه از طریق آمازون مستقیماً در دستگاه های Echo در دسترس است، در بسیاری از دستگاه های شخص ثالث مانند بلندگوها یا تلویزیون ها و همچنین از طریق برنامه الکسا در تلفن ها در دسترس است. الکسا در برخی از اتومبیل ها و در برخی از پوشیدنی ها مانند Fitbit Versa 2 نیز موجود است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم های ضد آفتاب از آمازون

چه دستگاه هایی الکسا را ​​ارائه می دهند؟

لازم به ذکر است که این دو حالت دارد، دستگاه هایی که مانند Philips Hue با آمازون الکسا کار می کنند و دستگاه هایی که خدمات صوتی آمازون را ارائه می دهند و پلتفرمی که الکسا را ​​اجرا می کند. اولین و مهمترین نکته این است که الکسا برای دستگاه های اکو آمازون طراحی شده است.

Amazon Echo از قبیلEcho  و Echo Dot است که بلندگو هستند و دستگاه هایی همچون Echo Show  و Echo Spot که دارای نمایشگر نیز هستند، بنابراین می تواند به شما بازخورد بصری نیز بدهد. مانند ابزارک های هواشناسی، فیلم ها یا متن آهنگ قابل مشاهده است. چندین ابزار آمازون الکسا مانند Echo Wall Clock و پلاگین هوشمند Echo Flex نیز وجود دارد.

معرفی دستگاه های اکو آمازون

ارزان ترین دستگاه Echo Dot است که نقطه شروع خوبی برای ساخت سیستم Echo و شروع کار است. شما می توانید تمام دستگاه های اکو را که در اینجا مقایسه شده اند، مشاهده کنید. بسیاری از دستگاه های دیگر کنترل صوتی الکسا را ​​دارند، مانند Sonos One  یا Polk Command Bar که می توانید طیف وسیعی از گزینه های اکو را که الکسا را ​​نیز ارائه می دهند، در آمازون مشاهده کنید. همچنین برای تهیه این محصولات کاربردی، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه : برترین بازی های ایکس باکس Xbox 2021

همه این دستگاه ها از میکروفون های مناسبی برخوردار هستند که می توانند صدای شما را از طریق نویز پس زمینه مشخص کنند و منتظر هستند تا با شنیدن کلمه الکسا، فرمان شما را بگیرند. به محض گفتن این عبارت، آمازون الکسا وارد عمل شده و به دستورات شما پاسخ می دهد.

خرید آمازون الکسا

آمازون الکسا چه کاری می تواند انجام دهد؟

الکسا قادر به پخش موسیقی، ارائه اطلاعات، ارائه اخبار و امتیازات ورزشی است. آب و هوا به شما می گوید، خانه هوشمند شما را کنترل می کند و حتی به اعضای اصلی اجازه می دهد محصولات را از آمازون سفارش دهند. الکسا در ابر می نشیند، اطلاعات ارائه شده را همیشه گسترش می دهد و پاسخ ها را اصلاح می کند تا اطلاعات دقیق تری به شما بدهد. از هر دستگاه الکسایی که بپرسید، همه می توانند این نوع پاسخ ها را بر روی دستگاه صوتی یا اتومبیل شما برگردانند.

پیشنهاد مطالعه : خرید نینتندو سوییچ

یکی از اصلی ترین عملکردهای Amazon Echo پخش موسیقی است و الکسا می تواند منابع زیادی را جلب کند. موسیقی آمازون پشتیبانی می شود، اما فراتر از آن، خدمات بسیاری دیگر مانند Spotify ، Apple Music  و همچنین برنامه های ارائه دهنده های دیگر نیز پشتیبانی می شود.

دستگاه های آمازون الکسا که دارای صفحه نمایش هستند، می توانند اطلاعات بصری را بازگردانند، فراتر از ابزارک ها، در فیلم های خبری، دستور العمل ها یا بازی ها مفید است. در دستگاه های مجهز به نمایشگر  Echo Show و Echo Spot می توانید از کنترل های لمسی برای پاسخگویی و کنترل دستگاه های خانه هوشمند استفاده کنید.

الکسا همچنین می تواند با استفاده از Skills از اطلاعات دستگاه ها و خدمات دیگر استفاده کند، بنابراین می تواند اطلاعات خاصی در مورد اتومبیل و… را به شما ارائه دهد.

آمازون الکسا در خانه هوشمند

کنترل خانه هوشمند در یکی از مهمترین مناطق تأثیرگذاری الکسا ظاهر شده است. این دیگر فقط درخواست آب و هوا و پخش موسیقی با کنترل صدای فانتزی نیست. بلکه اتصال و کنترل سایر دستگاه ها در خانه شما است. مثلاً با دوربین های Arlo می توانید تمامی فضای خود را در Echo Show خود مشاهده کنید. می توانید الکسا را ​​به Philips Hue یا لامپهای دیگر خود مانند Ikea متصل کنید تا آنها را با صدا روشن یا خاموش کنید. یا به کنترل های گرمایشی خود اتصال دهید تا بتوانید دمای خانه خود را بررسی کرده و تغییر دهید.

از این نظر ، الکسا یک کنترل کننده هوشمند خانه است و هنگامی که به الکسا متصل شود، از طریق هر چیزی که از دستورات صوتی الکسا پشتیبانی می کند، قابل دسترسی است.

خرید آمازون الکسا

از الکسا چه می توانید بپرسید؟

موارد بسیاری وجود دارد که می توانید از الکسا و Amazon Echo بخواهید انجام دهد. مهارت های موجود در برنامه الکسا به شما امکان می دهد دستگاه اکو خود را با قابلیت های متناسب با تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید. در بخش مهارت های برنامه چندین دسته مهارت وجود دارد که از جمله ماشین متصل، غذا و نوشیدنی، مسافرت و حمل و نقل، موسیقی و صدا، خانه هوشمند و موارد دیگر است.

 برای شروع، کافی است روی گزینه Enable Skill ضربه بزنید یا می توانید از الکسا بخواهید تا مهارت ها را از طریق صدا فعال کند. برای استفاده از آنها نیاز به پیوند دادن به یک حساب موجود یا اشتراک جداگانه دارید. به عنوان مثال، برای استفاده از Uber با الکسا ، باید وارد حساب Uber خود در بخش مهارت های برنامه الکسا شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کفش های تابستانی زنانه از ایبی

برنامه های فعال با الکسا

باید اشاره کنیم که  شرکت های زیادی همکاری با دستگاه های Amazon Echo را ارائه می دهند که تعداد بسیار زیادی از مهارت در دسترس است اما عمده ترین آن ها انجام کارها در هنگام استفاده در خانه هوشمند است. برای خرید دستگاه های آمازون الکسا ، می توانید از سایت آمازون به صورت آنلاین اقدام کرده و به صورت ارزی آن را تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا با استفاده از امکانات زاکولا، محصول خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید.

کلمات کلیدی آمازونآمازون الکسا
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]