تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,اسفند,۰۵

آمازون از کجا شروع کرد ؟

نویسنده : مدیر سایت

شروع آمازون

اگر شما علاقه مند به خرید در آمازون هستید، بد نیست که تاریخچه این شرکت را بدانید. با مرور این مقاله، حقایقی درباره نحوه شروع به کار این شرکت کسب خواهید کرد و اطلاعات بیشتری در مورد فرهنگ این شرکت دریافت خواهید کرد.

شروع آمازون از کجا بود ؟

آمازون مقتدرترین شرکت تجارت الکترونیک در میان ۵۰۰ شرکت است و در سیاتل واش واقع شده است. این شرکت یکی از اولین شرکت های بزرگ برای فروش کالاها در اینترنت است. در سال ۱۹۹۴، جف بیسوس آمازون را تاسیس کرد که در سال بعد راه اندازی شد.

اگر شما در سن خاصی هستید، به احتمال زیاد به یاد داشته باشید که آمازون به عنوان یک کتابفروشی آنلاین شروع به کار کرد و سپس با اضافه کردن موارد دیگر، از جمله دی وی دی، موسیقی، بازی های ویدئویی، الکترونیک و لباس، به سرعت تنوع کالاها را افزایش داد.

در سال ۱۹۹۹، فقط پنج سال پس از اینکه آمازون شروع به کار کرد، جف بیسوس “شخص سال” مجله Time  شد. او این افتخار را عمدتا به دلیل موفقیت شرکت در محبوبیت خرید آنلاین دریافت کرد.

شروع آمازون

آمازون، یک شرکت فرهنگی

آمازون خود را یک شرکت کاملا مشتری محور می داند. در حقیقت، خود را “وسواسی نسبت به مشتری” توصیف کرده است. این شرکت معتقد است که اگر به مشتریان گوش ندهد، شکست خواهد خورد. آمازون اعلام کرده است که می خواهد از هر فرصتی که زمان انقلاب تکنولوژیکی بی سابقه به شرکت ارائه می دهد استفاده کند.

آمازون نه تنها اعتقاد به الویت دادن به مشتریان دارد، بلکه همچنین از تیمش نیز حمایت می کند.
این شرکت اعلام کرده است که “حمایت از کارکنان در زمانی که شما در حال ساخت یک شرکت بزرگ هستید، اهمیت دارد.” “صاحبان به درازمدت فکر می کنند، پروژه ها و ایده های خود را مطرح می کنند و به تصمیم گیری جمعی احترام می گزارند.”

کارکنان آمازون

در اوایل سال ۲۰۱۷، آمازون تقریبا ۲۶۹،۰۰۰ کارمند در سراسر جهان داشت. آنها به خاطر نوآوری های فنی آن شناخته شده اند و می گویند مهندسان آن چالش های پیچیده ای را در محاسبات وسیع دارند.

مهندسان توسعه نرم افزار، مدیران برنامه های فنی، مهندسان تست و کارشناسان رابط کاربری در تیم های کوچک در سراسر شرکت برای ایجاد یک پلت فرم تجارت الکترونیک که توسط مشتریان، فروشندگان، بازرگانان و توسعه دهندگان خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، تلاش می کنند.

اداره فناوری اطلاعات در آمازون مسئولیت بزرگی نیز دارد، زیرا سیستم فوق العاده ای را کنترل می کند که بسیار قابل اعتماد است. گروه IT را به عنوان “سیستم، پایگاه داده و کارشناسان شبکه که پروژه را طراحی و اجرا می کند بسیار قابل اعتماد هستند، مقیاس پذیرش سیستم های توزیع شده با پایگاه داده های ترابایت و زیرساخت ها است که می تواند به تعداد زیادی از معاملات رسیدگی کند.”

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود