تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,آبان,۰۱

آمادگی برای جمعه سیاه

نویسنده : مدیر سایت

آمادگی برای جمعه سیاه

در این مقاله درباره آمادگی برای جمعه سیاه صحبت خواهیم کرد. روز بعد از روز شکرگذاری روز جمعه سیاه شناخته می شود و شروع حراج فصل تعطیلات در ایالات متحده است. اگر از قبل آماده باشید، می توانید یک تجربه خرید موفق در جمعه سیاه داشته باشید. به دنبال بهترین معاملات باشید، قیمت ها را مقایسه کنید، لیستی از اقلامی که مایل به خرید آن هستید آماده کنید، و البته بودجه خود را مشخص کنید.

۱- تبلیغات فروشگاه ها برای معاملات خوب را بررسی کنید. آگهی ها معمولا بیشترین اطلاعات را درمورد موارد ویژه ارائه می دهد. از وب سایت های فروشگاه بازدید کنید و آگهی ها را بخوانید تا موارد ویژه را شناسایی کنید. به دنبال محصولاتی باشید که نیاز دارید.

آمادگی برای جمعه سیاه

۲- از وب سایت های رسانه های اجتماعی برای خرید جمعه سیاه استفاده کنید. اغلب معاملات آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود. بازدید از صفحات فیس بوک یا توییتر افراد از فروشگاه های مورد علاقه و یا انجام جستجو که شامل کلمات کلیدی “جمعه سیاه” برای پیدا کردن معاملات خاص، بسیار کارآمد است. همچنین اگر قصد خرید هدیه دارید می توانید آیتم های مناسب را هم در نظر داشته باشید.

آمادگی برای جمعه سیاه

۳- ازگوشی های هوشمند برای دسترسی به پیغام هایی که فروشگاه ها ارسال می کنند استفاده کنید. فروشگاه های بسیاری دارای برنامه های مخصوص به خود هستند که معاملات جمعه سیاه خود را به نمایش می گذارند، بنابراین چند اپلیکیشن فروشگاه های مورد علاقه خود را دانلود کنید و اطلاعیه های مربوط به معاملات را فعال کنید. شما همچنین می توانید برنامه هایی مانند “ShopSavvy” یا “Black Survey Guide for Surprise” را دانلود کنید، که معاملات و اخبار  جمعه سیاه را به تلفن شما ارسال می دهد.

اگر شما به دنبال یک محصول خاص هستید، وقتی که معاملات مربوط به آن آیتم پست شده است، هشدارها را در تلفن خود فعال کنید.

آمادگی برای جمعه سیاه

۴- برای کوپن های آنلاین از تولید کنندگان و خرده فروشان جستجو کنید. شما حتی ممکن است با استفاده از کوپن ها در رابطه با فروش، بتوانید قیمت اقلام مطلوب را کاهش دهید. بسیاری از فروشگاه ها حتی کوپن ویژه جمعه سیاه را منتشر می کنند، بنابراین در اینترنت برای پیدا کردن آنها از فروشگاه های خرده فروشی و همچنین تولید کنندگان موارد خاص جستجو کنید.

آمادگی برای جمعه سیاه

۵- قیمت محصولات مشابه بین فروشگاه های مختلف را مقایسه کنید. برای یک آیتم خاص در وب سایت های چند فروشگاه جستجو کنید، و یا مقایسه تبلیغات آنها را با هم مقایسه کنید. با انتخاب فروشگاهی که ارزانترین قیمت یک مورد را دارد، می توانید بهترین معامله را به دست بیاورید.

در این مقاله درباره آمادگی برای جمعه سیاه صحبت شده است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود